2 noiembrie 2010

My little trip to Rome

Hey fetelor.

Am revenit pe meleagurile noastre,pe pamant romanesc! Unele dintre voi stiti,altele nu,faptul ca am fost plecata intr-o micuta excursie la Roma!
A fost una dintre cele mai frumoase calatorii,am vazut o gramada de locuri noi,am intalnit oameni extraordinari si multumesc lui Dumnezeu am avut parte si de o vreme superba,cu temperaturi de 20 de grade!
Insa e tare neplacut feeling-ul cand ajungi in tara si vezi diferenta ENORMA dintre noi si ei!La capitorul turism sunt extraordinari!Spre diferenta de noi,ei chiar stiu sa apecieze tara lor si sa scoata foooartttttttteeeeeeee multi bani din obiectivele turistice!
Din cate am intales,Roma este tot timpul plina de turisti,indiferent de anotimp si vin oameni din toate colturile lumii pentru a vizita unele dintre cele mai cunoscute obiective turistice,cum ar fi:Colosseum,Vaticanul sau Basilica di Sant Pietro ,Fontana di trevi,Castelul Sant Angelo,Podul Sant Angelo,Piata Navona si multe altele.

Vreau sa impartasesc cu voi cateva poze cu aceste locuri superbe pe care le-am vazut:

COLOSSEUM





Castelul Sant Angelo



Privelistea din Castelul Sant Angelo




Vaticanul







Fontana di Trevi

-se zice ca daca arunci un banut in apa si iti pui o dorinta,sigur te vei intoarce la Roma.





Podul Sant Angelo



Alte poze cu diverse monumente:










Astea sunt doar o mica parte din toata frumusetea acestui oras!

Va pup fetelor si o sa revin cat de curand cu un review al unor produse de la Gerovital Plant(am avut timp suficient sa le testez si sa-mi formez o parere obiectiva asupra lor) si de asemenea revin si cu request-urile voastre!:P

Bye!

Puteti sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com

14 comentarii:

  1. Uuuuuuu....so lucky ♥ Glad u had fun:*

    RăspundețiȘtergere
  2. welcome back! ti-am simtit lipsa :hugg:
    super pozele! sper ca te-ai distrat si te-ai relaxat in acelasi timp

    RăspundețiȘtergere
  3. A.M: Multumesc!
    Chiar m-am distrat...dar acum imi pare rau ca m-am intors:((( as fi vrut sa opresc timpul in loc!

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda: n-ai de ce:P
    tu esti mai norocoasa ca mine ca ai fost in Croatia,din cate am intales;)
    Si Croatia exista pe lista mea de "next trip":P
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit! Frumoase poze:D Abia astept sa vad noi machiaje, si request-ul meu, normal:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexxa: bine te-am regasit!:*
    Cat de curand o sa urmeze si request-ul tau;)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mi-as dori ca eu sa fiu tu! :)) Cred ca ai fost extaziata de cum ai pus piciorul in Roma! Ma bucur pentru tine si totusi bine ai revenit!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dia: am fost in culmea fericirii de cand cand am ajuns la Roma! Eram ca un catel ce da din codita cand e fericit:)))
    bine te-am regasit Dia!>:D<
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur ca te`ai distrat,dar tb sa revii cu picioarele pe pamant:)welcome back!!!te pup si abia astept review`ul la produsele gerovital:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de frumosSs..vreau si eu:X

    Kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Andra: Multumesc!
    Chiar ca trebuie sa revin cu picioarele pe pamanat!!
    but I don't want!:(((

    RăspundețiȘtergere
  12. Rotsin:E cu siguranta unul dintre locurile in care mi-as dorii sa revin!
    Daca ai ocazia sa pleci...crede-ma ca nu o sa-ti para rau!
    te pup

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors