23 noiembrie 2010

Request: Alexandra Stan - MR.Saxo Beat

Hello girls.

Roxana,una dintre cititoarele mele,pe care am avut ocazia sa o cunosc si sa o machiez - este extraordinar de sweet tipa,da shhhttt sa nu-i spuneti;) mi-a propus un make-up zilele trecute.

Buna Deea! sunt roxana :D vroiam sa te intreb daca ai putea te rog frumos sa incerci un make-up inspired by alexandra stan in mr saxobeat ? pupici :*


Cand am vizionat videoclipul mai in detaliu,am observat ca look-ul Alexandrei Stan,este cam neblenduit.Cel putin la inceputul videoclipului,ai senzatia ca acele culori sunt trantite acolo una dupa alta,linii dure si lipsit de profunzime.
Insa spre sfarsitul videoclipului,parca lucrurile incep sa stea altfel:P
Oricum,principul de baza al machiajului mi-a placut si am decis sa-l fac.Chiar eram curioasa cum imi sta pentru ca eu nu sunt mare fan,albastru,din acest motiv nici nu detin foarte multe nuante de albastru,iar acest lucru se vede in machiajul recreat de mine.
Imi pare rau daca machiajul nu seamana 100%...asta e! Promit ca pe viitor o sa-mi cumpar mai multe nuante de albastru:D

Machiajul Alexandrei Stan:



Recrearea mea:



















Produse folosite:

-pentru fata
  • fond de ten Vichy Normaderm Teint, opal 15
  • pudra Revlon vital radiance,medium 02
  • blush-paleta Ga-de



-pentru machiajul ochilor
  • primer Manhattan
  • ca baza: Giordani gold eyeliner gel
  • paleta Ga-de
  • paleta 88 mate
  • mascara Maybelline Colossal
  • eyeliner True Black Costal Scents
  • gene false no name


-pentru buze
  • lip balm nivea
  • ruj Goldan Rose nr.79















Sper sa va placa:P

Va las in compania videoclipului:


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye

20 de comentarii:

  1. VAI !:x deci jur ca este absolut mirific !!! si cum este realizat.. e chiar wow :O :X si cum iti sta... te prinde super bine.(ti`am zis de la inceput si am avut dreptate) :)) ms muuuuuuult de tot >:D< abia astept sa il incerc si eu. si tuuu.. esti absolut adooorabiiiilaaa >:D< :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. E chiar foarte bine reprodus, chiar daca nu este identic. Toate nuantele care le-ai folosit au rezultat cu un machiaj foarte frumos si sexi! Imi place :P
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Roxi: multumesc multtttttttt scumpa:*:*:*
    ai avut dreptate,n-am ce zice:P
    ma bucur ca iti place>:D<
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Dia: multumesc tare mult!
    Machiajul nu este identic,nu numai din cauza culorilor folosite ci si din cauza ochilor.Alexandra are o structura a ochiului diferita,un crease mai bine definit decat am eu!
    Eu m-am straduit:D
    ma bucur ca iti place:*:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey,ti-a iesit super!Chiar te pricepi!
    Pot sa te rog si eu ceva?
    Daca vrei si ai timp sa faci un make up Megan Fox :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sweet: multumesc:P

    Ce n-as da sa am si eu ochii lui Megan 8->
    are niste ochi foarte expresivi...nu stiu cat de bine o sa-mi stea mie in schimb,pentru ca machiajul ei este foarte simplu din cate am observat!
    Eu o sa incerc,sa vedem daca imi si reuseste:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place foarte tare cum ti-a iesit,l-ai reprodus 99,99%....pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Impecabil...as usual! E de 1000 de ori mai fain decat originalul (care clar e facut de o "profesionista"). pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Magical MakeUp: nu chiar 99,99% dar macar un 70-80% sper sa-l fi reprodus:D
    mersi ,pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Anda: eee nici chiar "profesionista",amatoare:))
    multumesc mult,tu esti tot timpul draguta:P
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Fata de original, ce ai realizat tu acolo e perfect!! :| M-am uitat si eu la intreg videoclipul si intradevar pare neblenduit si puse culorile asa la nimereala :| Tie ti-a iesit foaaarte bine si te si prinde! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Lauren: multumesc:*
    da eu tot nu ma impac prea bine cu albastru:)) nu stiu de ce:-??

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt total de acord cu Lauren. Al tau e perfect fata de al ei, sexy, dramati..nu neblenduit si pana la sprancene :|

    U look great!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Te invit sa participi la un nou joc la mine pi glob :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Special K: multumesc:* eu chiar am incercat sa il aduc cat mai aproape de realitate dar sunt multe chestii care nu se leaga in machiajul ei si asta ar fi insemnat sa repet si eu niste greseli nepermise in machiaj din punctul meu de vedere,al unei amatoare:)))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Joice: ti-am spus si pi globul tau;)) accept:P
    mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata foarte bine si-ti sta si tie f bine asa! I love smokey eyes! :X :)

    :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Alexandra: multumesc:P I love smokey eyes to;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors