12 noiembrie 2010

Review : Eco Tools Brushes

Hey fetelor!


In sfarsit am intrat in posesia mult ravnitelor mele pensule de la Eco Tools. De foooooooooarte mult timp mi le doream iar acum am pus gheruta pe ele:D
Prima data am auzit de aceste pensule pe youtube si pe alte site-uri din afara pe care le urmaresc si mi-au atras atentia din prima secunda!
Toata lumea le lauda pentru faptul ca sunt incredibil de moi si mai ales...sunt incredibil de bune pentru fardurile minerale.Si dupa cum bine stiti eu iubesc fardurile minerale...mai ales fondul de ten mineral,pentru mine este indispensabil vara, in zilele caniculare.


Setul m-a costat 12$ si este de pe ebay,evident:))
Sincer nu stiu daca exista vreun site din Romania care sa le comercializeze,din pacate!





Setul contine:

  • Powder Brush
  • Baby Kabuki
  • Concealer Brush
  • Eye Shading Brush
  • Cosmetic Bag



Powder Brush


Este incredibil de moale aceasta pensula...de fapt toate sunt la fel de moi!
Facand comparatie cu pensula pentru pudra de la Elf,aceasta este muuult mai moale si flexibila si pot aplica exact cantitatea necesara de pudra/bronzer fara sa incarc tenul.
Este o pensula destinata aplicarii pudrei insa mie imi place sa aplic si blush-ul cu ea,mai ales daca doresc sa aplic un blush discret.
Pensula are 12 cm lungime,cam micuta insa nu ma deranjeaza acest aspect pentru ca poate fi manuita cu usurinta.







Baby Kabuki




Este dementiala pentru aplicarea fondului de ten mineral!
Imi ofera exact acoperirea de care am nevoie fara sa incarc tenul foarte mult si asta datorita perilor flexibili si moi.
Dupa cum ii spune si numele...este un baby kabuki,are doar 5-6 cm lungime cu diametrul perilor de 4 cm ceea ce face ca acoperirea sa fie una medie.
Nu o recomand pentru o acoperire mai mare insa eu am facut si un mic experiment cu ea,sa vad daca functioneaza: am aplicat fondul de ten lichid cu aceasta pensula iar efectul a fost WOW!!
A distribuit culoarea uniform pe toata suprafata tenului fara sa fiu nevoita sa revin pentru retusari.



Concealer Brush





Desi ei spun ca aceasta pensula este pentru concealer,eu recunosc ca nu o folosesc pentru asa ceva!
In general nu prea folosesc concealer,decat foarte rar,cand am mici semne pe fata si vreau sa le acopar,insa pentru cearcane nu!
Daca dau cu fond de ten,e mai mult ca suficient si nu necesit concealer.Cel putin deocamdata:D
Cum spuneam,eu o folosesc pentru blending,amesteca culorile foarte bine si le uniformizeaza.
Insa daca ar fi sa fac o comparatie intre pensula pt blending de la Elf si aceasta pensula,as alege-o pe cea de la Elf.
Pensula de la Elf imi asigura o uniformizare a culorilor mult mai buna si cu usurinta.In schimb la aceasta pensula,am senzatia ca uniformizarea culorilor este una superficiala care ma indeamna sa insist,ceea ce la Elf nu se intampla.
Cred ca asta se datoreaza perilor foarte lungi care fac ca raspandirea culorilor sa se faca mai greu.

ELF vs Eco Tools



Eye Shading Brush



Este o pensula foarte buna pentru aplicarea fardului de pleoape datorita formei ei aplatizate pe o parte si a perilor foarte densi.
Imi asigura o raspandire si o uniformizare foarte buna,atunci cand folosesc o baza sau un fard crema ca baza pentru machiaj.
De asemenea o folosesc si pentru aplicarea fardului umed,care,datorita perilor aplatizati face ca fardul,aplicat umed,sa devina mai vibrant si fixat acolo unde am nevoie.


In concluzie,acest set este excelent!Il recomand cu multa caldura,dupa cum v-am mai spus este excelent pentru fardurile minerale dar nu numai.
De asemenea este un set foarte practic atunci cand plecam intr-o calatorie,datorita dimensiunilor reduse si a componentei lui care ne asigura toate pensulele de care avem nevoie.

That was all for today girls!

Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com
Sa aveti un weekend excelent.
pupici
Bye

5 comentarii:

  1. un link de la shop de unde le-ai luat? ok ebay dar link direct :D thanks

    RăspundețiȘtergere
  2. Adizzy: asta e seller-ul de unde mi-am luat pensulele :http://myworld.ebay.com/xiaoyuzhouzeng/
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ale mele nu au ajuns desi a trecut o luna si jumatate. Mai am rabdare. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am primit un set ca al tau drept premiu la o promotie Nivea Pure and Natural, desfasurata de curand. sunt intr-adevar bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. KarmenB: sa le folosesti sanatoasa!
    Nu stiam ca cei de la Nivea au astfel de promotii

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors