6 noiembrie 2010

Soft night make-up

Hello girls!



Astazi am decis sa ma trezesc cu o ora mai devreme ca sa am timp sa fac tot ce mi-am propus!
Este o zi superba afara,neasteptat de calda pentru perioada asta si am de gand sa profit la maxim de ea. Asa ca m-am trezit frumusel de dimineata ca sa am timp pentru acest post.

Alexandra,una dintre cititoarele mele,asteapta acest make-up de secole,cred:))) Imi cer scuze inca odata pe aceasta cale pentru intarzierea request-ului :D

Buna Deea!

Pentru ca ador machiajele realizate de tine, mi-ar placea sa vad cum ar arata in viziunea ta un machiaj de seara, dar mai simplut. Stiu ca poate parea o contradictie, pentru ca in general cele de seara ies foarte tare in evidenta. Totusi, crezi ca poti gasi o cale de mijloc: un machiaj de seara, dar ceva mai cuminte?




Desi,cand am citit propunerea ei,m-am gandit is not a big deal, e usor de facut:-j.
Ei bine...nu a fost chiar asa! Cand m-am apucat de treaba mi-am dat seama ca am o problema: tot ce incercasem era mult prea heavy and dark si nu atingeam punctele cheie propuse de ea!
In felul acesta cred ca m-am demachiat de vreo 3 ori pe putin:))) Am noroc ca eu mereu incep cu un ochi si daca imi place ce iese,il fac si pe al doilea:D daca nu,sterg si o iau de la capat:))
Intr-un final,am ajuns la acest rezultat!

Imi doresc sa ma aproprii macar,de ceea ce si-a dorit Alexandra si sa nu fi asteptat degeaba:D


















The all look:









Produse folosite:

-pentru ten:
  • fond de ten Aera Teint Pure de la Vichy nr.23
  • blush de la The all natural face,nuanta Persimmon blush


-pentru ochi:
  • baza Radiant no.3 white
  • paleta Ga-de
  • 88 warm
  • eyeliner Bourjois Contur Clubbing Waterproof ,nr 41.black party
  • mascara Maybelline Colossal Volum
  • waterline: eyeliner Ada alb


-pentru buze:
  • balsam Nivea Light kiss
  • lip gloss Gade nr.148














Sper sa-ti placa Alexandra ^hugss & kisses^.

Astept sa-mi scrieti pe deea.beauty@yahoo.com

Nu uitati de concurs !

Pupici
Bye

22 de comentarii:

  1. Ce bine te prinde machiajul asta ,e pur si simplu wow

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Deea!

    Scuze ca te-am chinuit cu request-ul meu, nu vroiam sa-ti dea batai de cap:)) Imi place ca nu are foarte multe umbre, este mai luminos decat un machiaj de seara obisnuit, si scoate ochii in evidenta:D O sa incerc si eu sa-l execut, desi nu cred ca o sa-mi iasa atat de bine:D

    Pup:*
    Mersi mult:*:*:*!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine iti sta. :X
    E simplu, dar totodata sofisticat. Chiar imi place la nebunie!:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexxa: e foarte bine ca ai facut asta,mi-ai pus mintea la contributie si in felul acesta descopar noi stiluri care n-as fi crezut ca ma prind:P
    Eu iti multumesc tie!
    te pup scumpa:*
    aaa si daca il incerci,chiar sunt curioasa sa-l vad si eu! poate reusesti sa-mi trimiti si mie 1-2 poze:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Anda:Multumesc:*
    Si mie imi place foarteeee mult! N-as fi crezut nici o secunda ca o sa-mi placa un machiaj de seara fara tone de negru cum eram eu obisnuita:))))
    Imi place ca odata cu requesturile de la fete,descopar lucruri noi care imi plac...ma redescopar pe mine!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. e super frumos,ti se potriveste...nu incerci sa ne faci si tutoriale,sa ne explici si noua pas cu pas?e o idee,daca ai timp,bineinteles:)te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Andra: multumesc:*:*
    daca mai sunt doritoare...de ce nu,poate imi fac timp si il fac:D
    ma gandesc chiar la un filmulet:D
    sper sa-mi iasa:-s

    RăspundețiȘtergere
  8. SUPERB !!!!! si te prinde super bine. esti fff frumoasa :* felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  9. Roxi: multumesc tareeeee mult!
    esti o dulce :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragutz make up-ul.Iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am sa incerc sa-l fac cu siguranta, insa din pacate nu dispun momentan de palete cu multee culori..:-" trebuie neaparat sa fac niste achizitii cand primesc bursa de la facultate la sf lunii:)) O sa-ti trimit poze daca iese ceva:-"

    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sweet Crazy Lollipop: multumesc tare mult:*

    RăspundețiȘtergere
  13. lovely look! :* chiar ca dificil task:)) pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Special K: multumesc scumpa:*
    a fost dificil dar sper ca m-am descurcat:D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte dragut.
    Ti-am ochit cerceii - de unde i-ai cumparat? :D Caut ceva simplu si elegant :).

    RăspundețiȘtergere
  16. Iulia:multumesc:)
    cerceii i-am primit insa am vazut ceva asemanator si la B&B.
    Gasesti genul asta de cercei in mai toate magazinele cu bijuterii de argint;)

    RăspundețiȘtergere
  17. ai o leapsa de la mine http://anncutzasworld.blogspot.com/2010/11/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  18. soft and cute..iti sta f bne..pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors