15 noiembrie 2010

The sunday night look

Hey fetelor!


Stiu!N-am mai postat nici un look in ultima perioada...I'm a bad blogger:((
Si ca sa-mi mai spal "pacatele", va prezint look-ul de duminica seara:D

Fara prea multe povesti,pentru ca am un proiect de facut la facultate si cam sunt in intarziere,nu va spun decat:
Enjoy it!:P















Produse folosite:









-pentru ten:
  • fond de ten mineral The All Natural Face,nuanta Medium Beige
  • perle bronzante Avon


-pentru machiajul ochilor:
  • baza Radiant nr.3
  • paleta no name
  • paleta 88 warm
  • fard Beauties Factory,nr 422
  • highlight:fard mineral The All Natural Face,nuanta French Vanilla
  • gel eyeliner Costal Scents,nunata True Black
  • waterline: Bourjois Contour Clubbing Waterproof, 41 black party
  • mascara Maybelline Colossal Volum
  • gene false ebay


-pentru buze:
  • Nivea Lip Care Light Kiss
  • Ruj Deborah,Atomic Red nr.12
  • gloss Elf,nuanta Angel










The all look:









Gata,ma intorc la studiat;)

Va pup si sa aveti o saptamana cat mai usoara!
Bye.

26 de comentarii:

  1. Asta e identic cu unul din machiajele care l-am facut pentru unul din primele concursuri tematice :))
    Great minds think alike

    RăspundețiȘtergere
  2. ce concursuri tematice vb Joice? habar n-am:-??
    oricum asta cu great minds think alike...cam asa e:)))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. comentariul meu nu a aparut? brah!

    ziceam ca ai un machiaj hidos si mult succes la proiectul ptr facultate ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca: nu stiu ce se intampla cu blogger-ul asta... imi cam face figuri in ultima perioada!:( sorry

    si mda..stiu ca e groaznic:)))
    mersi scumpa:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Heh, old times, de pe joy :)) Fraise propusese un machiaj arabic sa-l reproducem :P

    RăspundețiȘtergere
  6. ...cum sa fie groaznic?!Este superrrr!!!I love it!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandra: multumesc!
    te-am adaugat si eu in blogroll,mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Shopperita: multumesc,ma bucur ca iti place:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Joice: aaaaaaaa...chiar ca old times:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Magical MakeUp:am spus sub forma de ironie:))
    multumesc,I'm glade you like it:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Oribil! Groaznic! Nu pot sa ma uit! :P
    Pe bune acuma, nu stiu cum faci, dar toate look-urile tale sunt impecabile!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Great look and it suits u :P

    CHiar acum sunt in mijlocul unui proiect, sad life! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Special k: mersi hun :*
    in did,it's a sad life sometimes:))
    bafta:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. buna Deea..te-am adaugat in blogroll.. daca vrei adauga-ma si tu.. mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  15. si eu lasam comentariu si nu stiu de ce nu s-a inregistrat :(
    dar nu-i bai. mai zic o data: e superb!!

    RăspundețiȘtergere
  16. A.M: Imi pare rau:( nu stiu ce are de blogger-ul
    Oricum am de gand sa fac niste schimbari:D

    multumesc mult scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Super machiajul! Te urmaresc de ceva vreme! Tine-o tot asa! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. E super machiajul! Te urmaresc de ceva vreme si imi place ce vad. Tine-o tot asa! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Deamyworld: iti multumesc tare mult>:d<
    promit ca nu o s-o tin tot asa,ci mai bine:)))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumos look-ul :). Good job, girl :*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors