17 noiembrie 2010

Tag & Award

Hello girls!








Asta mi-au spus mie Roxie ,Gaby si Anca ,carora le multumesc foarte mult si vreau sa va spun ca si eu va citesc blogurile cu mult drag si va respect enorm pentru munca pe care o depuneti pentru ca noi,cititoarele voastre sa fim multumite.
>:D< hugsss


Tag: My perfect imperfections



Reguli:

1. Enumera 3 "defecte" fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.
5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.




Hmmmm...3 defecte "fizice":-?
1. Primul lucru care-mi trece prin cap in momentul cand aud defect fizic este fata mea:)) Dap,nu radeti,eu chiar sunt un pic complexata de fata mea pentru ca am o fata rotundo-patrata,cum imi place mie sa-i zic,si ma enerveaza!
Mi-as fi dorit sa am si eu o fata ovala,frumos structurata...dar nu! Eu am o fata cat China si niste obrajiori cat America,atunci cat rad:P
Si cu asta asm spus tot:(
2. Un al doilea defect ar fi tenul meu gras,care luceste ca un glob de Craciun(ca tot vine Craciunul acum:P). Stiu ca se zice ca posesoarele unui ten gras,nu vor avea riduri sau vor avea la o varsta destul de inaintata,dar pe mine nu ma consoleaza gandul asta!
E frustant sa vezi ca la 3-4 ore dupa ce te-ai machiat,tenul tau luceste si trebuie sa te duci la baie sa-l retusezi. Cruel life nu?
3.Ultimul defect ar fi unghiile mele.In loc sa creasca si ele in jos,adica sa se curbeze dupa deget,ele cresc in sus:)))
Ma streseaza pentru ca in felul acesta unghiile mele sunt mai predispuse ruperii si mai cresc si greu pe deasupa:(

Acum 3 calitati fizice:

1.Culoarea ochilor mei si anume caprui,care imi permite sa ma machiez in toate felurile si cu toate culorile posibile:P
2.Dimensiunea pleoapelor mele este una destul de maricica si imi pot permite sa pun foarte multe culori.
3.As adauga si forma unghiilor...chiar daca cresc in sus,au o forma foarte frumoasa si mereu am primit complimente pentru unghiile mele:P

Despre Roxie:
Eu o cunosc de foarte mult timp,de pe un forum si pot spune ca este o persoana extraordinara,foarte saritoare si mereu ajuta pe oricine are nevoie...fie si cu o vorba calda:)
Face niste machiaje superbeeeeeeeeee si mereu balesc la ele.Imi place ca este pe stilul meu,ca sa zic asa,ii plac machiajele mai heavy,mai dramatice just like me!

Gaby:
Cel mai mult admir la Gaby devotamentul ei fata de blog,este tot timpul foarte bine informata despre un produs si nu numai.Are niste catei absolut superbi si ador sa citesc postarile ei despre acesti catei nadravani:))

Anca:
Desi este vecina mea,nu o cunosc persoanal:))
Stam pe aceasi strada dar este foarte mare si fiecare dintre noi sta in capatul opus al strazii asa ca nu avem cum sa ne corelam! Dar am zis...odata si odata tot o sa ma intalnesc cu ea face 2 face!:P
It's a promis Anca:*
Eu o iubesc!Imi plac postarile ei enorm si are un simt al umorului extraordinar.Cand citesc ce scrie am senzatia ca da culoare si forma cuvintelor...it's a strange feeling!


Eu ofer acest tag si award tuturor fetelor din lista mea de bloguri pentru ca pe toate va citesc si imi petrec mult timp facand acest lucru!

Va doresc o saptamana usoara in continuare!
Pupici
Bye

Ps: imi cer mii de scuze daca unele dintre comment-urile voastre nu au aparut!Blogger-ul e de vina:(
O sa fac si niste schimbari cat de curand...sper sa-mi fac timp si pt asta:D

5 comentarii:

  1. Ti-am dat si eu tagul asta :D Cred ca nu s-a trimis comentariul pe care il scrisesem atunci ca mi-a dat si mie eroare.. :D

    Si fata ta n-are nimic!! Cred ca te-ai obisnuit tu cu tine si incepi sa-ti cauti defecte unde nu le ai :D Stai linistita!

    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Lauren: imi pare rau:(( ce ma enerveaza blogger-ul!!!
    Iti multumesc oricum:*:*
    Esti o scumpa:)) da eu chiar il vad ca pe un defect!Stiu ca multa lume imi spune ca e ok fata mea...dar mie nu-mi place:(

    te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce am citit tag-ul asta la mai multe persoane, am observat ca ne cam creeam unele defecte in minte...your face is OK!

    Awwww...mersi mult *blushes*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca:cu placere:P
    Mersi mult...incep sa va cred deja:))

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors