13 noiembrie 2010

Tag :Leapsa

Hey fetelor.


Saptamana trecuta am primit acest tag de la Ancutza,so thank you for that :*

Din motive obiective si personale refuz sa raspund la unele dintre intrebari care nu cred ca isi au rostul,asa ca o sa sar peste ele.

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
Bataie. Sunt o fire orgolioasa si nu as accepta niciodata sa fiu umilita...bataie trece:))

2. 3+4= 5 este posibil?
In formula asta...NU!


3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Nici daca mi-ar da 1oo de milioane de euro nu as face asta,indiferent daca imi este prieten sau nu!

4. Spui intotdeauna adevarul?
Cred ca fiecare dintre noi a mintit macar odata in viata...iar eu nu fac exceptie de la regula:))

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi, trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
Acum depinde si despre ce compromis este vorba.
Daca acel compromis ma va face nefericita,atunci faptul ca mi-am indeplinit visul nu cred ca va mai avea efectul dorit!

6. Ai inselat, furat vreodata?
Am niste principii bine inchegate si refuz sa insel sau sa fur!
Bine poate doar cand eram mica si ma jucam cu copii,ii furam mamei din casa tot felul de ingrediente,ca sa facem prajiturele din pamant & stuff like that:))))

7. Ce parere ai despre zicala: "Creeaza-i unui om DORINTA si se va f* pe ele de principii, vise, etc" ?
E prima data cand aud aceasta zicala:)))) Cred ca orice e posibil pe acest Pamant;)

8.-

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
Evident ca aleg raul cel mai mic! Cred ca fiecare dintre noi ar face chestia asta.

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
Omg:))) habar n-am! Niciodata n-am fost buna la matematica:D

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
Pentru 10.000 de euro,da:)))
Glumesc!Cum am mai spus,am niste principii care ma impiedica sa fac asa ceva.

12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
In loc sa ma gandesc la asa ceva,mai bine m-as concentra asupra unui job!
Deci,raspunsul este NU,n-as face asa ceva.

13.-

14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?
Ii tai "jucaria" :))))

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
As impartii mancare si haine la toti oamenii saraci,as creea adaposturi pentru toate animalutele de pe strazi,as fi Mos Craciun pentru o zi si le-as aduce tuturor copiilor saraci,cadouri,as creea un leac pentru toate bolile care ucid si as face fericita pe toata lumea:P

16. Dai bani la cersatori?
Da,mai ales la cei batrani.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dispozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
M-as duce in Bora Bora:))) acolo vreau sa mor,in mijlocul naturii :P,bineintales ca i-as aduce si pe cei dragi.

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi, ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
:))) ce situatii dificile.
Daca am stat cu un partener 10 ani intr-o celula,evident ca s-au creat niste legaturi puternice intre noi si nu cred ca as alege raul celuilalt ca sa-mi fie mie bine.

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
Ce bine ca nu am astfel de secrete:P

20. O parere personala, obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.
Am avut ocazia sa o cunosc personal pe Ancutza si este o persoana exceptionala,deschisa si are un baietel extraordinar de dulce.Si pe langa asta este si o mamica superba:P

Ofer acest tag tuturor celor care doresc sa-l faca.

Pupici
Bye










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors