21 noiembrie 2010

Top 4: Black Eyeliner

Hey fetelor.

Astazi vreau sa va vorbesc despre eyelinere si experienta mea cu ele.
In cazul in care nu v-ati dat seama
I'm addicted to black.Mereu mi-a placut sa-mi conturez ochii cu negru.Fara contur am senzatia ca machiajul este neterminat si lipsit de profunzime.
Nu sunt mare fan al eyelinerelor colorate,nu detin decat 2:unul purple plum de la Avon si altul turquoise de la Boots No7.
Insa la capitolul black stau mult mai bine:P

Toate aceste eyelinere le-am incadrat intr-un fel de top,in functie de preferintele si de nevoile mele,insa sper sa va ajute pe viitor sa alegeti eyeliner-ul perfect pentru voi.


Locul IV

Giordani Gold Gel Eyeliner -Oriflame



Ce spun producatorii:

Fard pentru pleoape cu textură cremoasă de gel, care se aplică uşor şi lasă o senzaţie mătăsoasă. Se poate aplica în strat subţire la baza genelor sau poate fi estompat, pentru a obţine un machiaj senzual. Nu se scurge şi se usucă rapid, conferind rezistenţă şi intensitate machiajului.


Parerea mea:




  • se aplica usor
  • se indeparteaza usor cu demachiant
  • intensitatea culorii este scazuta
  • se usuca in recipient foarte repede
  • nu rezista foarte mult timp
  • cel mai adesea il folosesc ca baza,atunci cand realizez un machiaj smokey


Cantitate:4 g
Pret: aprox.27 de lei (in functie de catalog)
L-as mai cumpara: NU!









Locul III


Waterproof eyeliner Pen - ELF


Ce spun producatorii:

Tusul cu care vei trasa un contur impecabil si care te ajuta sa obtii cu precizie maxima un look fabulos si proaspat, care dureaza ore intregi. Aplicatorul fin aluneca cu usurinta, trasand culoarea de la linii foarte fine pana la unele indraznete, rezultatul fiind ”frumusete fara nici un efort”.

Parerea mea:




  • este foarte usor de folosit datorita aplicatorului in forma de "carioca",care ma ajuta sa trasesz un contur perfect fara prea multe retusuri
  • intensitatea culorii este foarte scazuta,il folosesc atunci cand doresc sa obtin un look mai natural
  • pentru o culoare mai intensa necesita reaplicare
  • se indeparteaza usor cu demachiant
  • nu este rezistent la apa asa cum sustin producatorii
  • este foarte ieftin
  • rezistenta medie


Cantitate: 1,8 g
Pret: 8 lei
L-as mai cumpara: la pretul asta,de ce nu?




Locul II


Tus fluid Kallos


Ce spun producatorii:

Tus fluid de culoare neagră, de lungă durată, disponibil şi în varianta cu sclipici.

Parerea mea:


  • intensitatea culorii este destul de mare
  • nu se usuca mat,are un efect glossy pe care il ador
  • rezista foarte mult timp si nu se intinde
  • aplicarea este un pic mai dificila din cauza pensulei foarte subtiri si lungi
  • necesita o cantitate ceva mai mare de demachiant pentru a fi indepartat


Cantitate:-
Pret:aprox.10-12lei
L-as mai cumpara: cu siguranta! Sunt la al 3-lea tus:P




Locul I

True Black Gel Liner Costal Scents



Ce spun producatorii:-

Parerea mea:

  • intensitatea culorii este foarte mare
  • se usuca mat
  • este waterproof
  • poate fi folosit si pe waterline fara sa irite ochii
  • rezista foarte mult timp
  • se aplica foarte usor cu ajutorul unei angle liner brush
  • pentru a contura ochii este necesar o cantitate foarte mica
  • este ideal si ca baza
  • poate fi utilizat si pentru machiajele de zi sau de seara
  • se indeparteaza mai greu si necesita o cantitate mai mare de demachiant pentru a putea fi indepartat in totalitate
  • se usuca repede in recipient insa cu ajutorul a 1-2 picaturi de ulei de masline,consistenta redevine aceeasi si nu-si pierde din intensitatea culorii
Cantitate:3 grame
Pret: 6.95$ pe Costal Scents sau 36 de lei pe Cosmeticstyle
L-as mai cumpara: cu siguranta! Insa nu cred ca o sa fac asta prea curand prentru ca se consuma foarte greu.


Comparatie:






That was all:P
Sper ca acest post sa va ajute pe viitor in alegerea eyeliner-ului de care aveti nevoie in functie de preferintele voastre.

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com
Sa aveti o duminica seara excelenta!

Ps:Cred ca ati observat deja ca am schimbat infatisarea blogului!Acum intrebarea mea este: cum e mai bine?asa cum arata acum sau cum era inainte?
Sa merg pe 3 coloane sau pe 2 asa cum este acum?Mie mi se pare mai aerisit asa si mai bine organizat:D

35 de comentarii:

  1. Din cele patru l-am incercat numai pe cel de pe primul loc si cred ca nu voi mai cumpara un alt gel/tus negru in urmatorul an. Nu imi conturez zilnic ochii si se consuma, asa cum ai spus si tu, foarte greu.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place mai mult asa, Deea :)
    de folos review-ul tau :) multumim

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos postul!Este realizat very profi:P Iar blogul arata ca si blogaritza...super!!!
    Semnat: the one that loves u

    RăspundețiȘtergere
  4. f util postul,multumim:)imi place mai mult cum arata acum blog`ul,este mai aerisit.te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place mai mult noul look al blogului ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. aaaa si rujul din poza e mortal :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte util acest post!
    Chiar vroiam sa-mi cumpar un eyeliner si nu stiam pe care. Vroiam sa-l incerc pe cel de la Elf gama Studio, dar Kallos pare foarte bun.
    Am mai avut produse de la ei si sunt multumita de calitatea lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. E mult mai misto asa blogul!! :D


    Voiam sa te intreb, ai folosit cumva tus de la Farmasi? Ma cam bate un gand sa-mi iau si nu stiu ce sa fac...Eu nu folosesc tus dar as vrea sa incep...:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Din toate cele 4, nu am incercat niciunul, dar iti recomand sa incerci si creionul-gel de la Avon daca ai posibilitatea sa-l comanzi dintr-un catalog. Eu pe acela il folosesc si sunt foarte multumita de el, aplicare usoara, rezistenta f buna si pret pe masura. :D te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Mya: ma bucur sa vad ca-mi impartasesti parerea:P
    intr-adevar este foarte bun gel liner-ul si chiar merita achizitionat;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Anda: multumesc:*
    chiar m-am chinuit ceva cu blogul si ma bucur sa aud ca n-am muncit in zadar:P
    doar e pt voi;)
    te pup scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu sunt exact la fel, fara negru parca nu e look-ul complet..:)) Imi place sa vad e/l colorat la alte persoane...da' cand vine vb de mine, nu pot sa ma despart de negru :))

    Si mie imi place mult gel eyelinerul :D vreau sa-l mai incerc pe ala cream de la elf:D

    Cat despre blog, imi place cum arata :D E marfa look-ul asta mai aerisit. Eu nu m-as descurca fara cele 3 coloane ale mele...am prea multe prostii si gadget-uri.. :)) pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dorina: dupa cum ai vazut tusul de la Kallos este pe locul 2 in topul preferintelor mele si il ador.Sunt la al 3-lea deja si nu sunt mai mult decat incantata de el.
    Chiar il recomand;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Andreea: ma bucur sa aud asta:)

    tusul de la Flomar n-am apucat sa-l testez in adevaratul sens al cuvantului.O singura data l-am incercat de la o colega si la prima vedere mi-a placut insa pentru o singura utilizare n-as putea sa-mi fac o opinie prea obiectiva!
    Uite,o sa incerc sa mi-l cumpar si o sa-i fac un review.
    Din cate am citit eu pe la alte fete,tusul pare promitator si multe dintre ele sunt incantate!
    da un search pe google si vezi:)
    Eu zic sa-l incerci,poate o sa-ti placa;)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Lauren: nu am mai auzit de creionul gel de la Avon,chiar o sa ma interesez de el ca am o colega la facultate care e reprezentant.
    Multumesc pentru recomandare!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Special K: ma bucur sa aud ca I'm not the only one:))
    Da si pe mine ma tenteaza cel de la Elf dar prefer sa mai astept sa termin macar o parte din ce mai am.
    N-as vrea sa se usuce prin sertare si sa sfarseasca la gunoi...e criza totusi:))
    Ma bucur ca iti place blogul.Asa eram si eu,ma obinuisem cu 3 coloane,aveam o gramada de prostioare dar am preferat sa renunt la ele...parca era prea aglomerat!
    Ma obisnuiesc eu in timp;)
    te pup gagica:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie tusul de la Kallos mi se usuca mat, si se usuca foarte repede, nici nu apuc sa-l intind. Ai incercat liner de la Ruby Rose? ti-l recomanda cu caldura, ieftin si bun, un negru intens si lucios....
    mai recomand ultimul gel liner achizitionat de mine, cel de la Maybelline, cam scumpicel, dar merita.

    RăspundețiȘtergere
  18. Alics: eu nu am astfel de probleme cu tusul de la Kallos.Nu stiu ce sa-ti zic...poate ai nimerit un lot prost:-??
    Nu stiu nimic de tusul de la Ruby Rose,nici n-am auzit de el...cum arata?
    Am citit review-ul tau cu gel liner-ul de la Maybelline,si cum i-am spus si lui Koko mai sus,mi le-as cumpara pe toate:))
    Dar astept sa termin ce mai am si pe urma investesc in altele:P
    Multumesc pt recomandari:)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce imi place cel de la Kallos! Il vreeeeau!:))
    Foarte tare noul "look" al blogului! :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Super review-ul, chiar ajuta! Pentru ca ma gandeam zilele astea la achizitionarea unui gel liner si nu eram sigura care merita. Lovely blog! ^.^

    RăspundețiȘtergere
  21. Il am si eu pe cel de la Elf si imi place.Il am si pe cel de la Costal Scents tot pe negru...dar ma crezi ca nu l-am folosit niciodata?

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu il vreau pe cel creamy de la Elf. Cand se reinnoieste stocul mi-l voi cumpara alaturi de alte bunatati. Clar trebuie sa-l am si pe cel de la Kallos. Arata bine. Sunt curioasa cum are pensula.

    RăspundețiȘtergere
  23. Alexandra:ma bucur ca am contribuit la asta:P
    multumesc tare mult>:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Sweet crazy lollipop: pai si de ce nu-l folosesti? nu-i pacat de el?
    ia pune mana si foloseste-l!:P:))
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  25. Iulia: uite o sa-i fac o poza la pensula si o pun pe blog.E foarte subtire pensula si lunga...iti trebuie ceva indemanare ca sa iasa conturul drept.
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  26. Maine ii fac inaugurarea!!Revin apoi cu pareri.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. eu il am pe cel de la kallos de prin iunie si il folosesc de 3-4 ori pe sapt in functie de stare si inca e wow , plus ca mi-a rezistat toata ziua , si la mine se duce foarte usor de pe pleoapa doar ca daca ma frec la ochi parca se "faramiteaza "si ma innegresc toata. Ma tenteaza true black dar mai astept
    btw , e mai fain asa blogu' :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim:Ma bucur ca esti de acord cu mine:P Intr-adevar,daca te freci la ochi se faramiteaza ca mai toate tusurile de altfel.
    Multumesc mult,sunt tare happy ca va place noul "look" al blogului:P
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  29. Cred ca stiu despre ce fel de pensula vorbesti, dar e ok :). Cu genul acela am inceput. Imi place pt ca poti face si linii subtiri-subtiri, dar si groase.

    RăspundețiȘtergere
  30. L-am incercat si imi place.Face tot ceea ce ai spus tu :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Sweet crazy lollipop:ma bucur ca iti place:P

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors