14 decembrie 2010

Blue Mood - Make-up Holiday

Hello girls,


Pentru ca sunt un pic in intarziere,astazi o sa trec direct la subiect si o sa las "palavrageala" pentru alta ocazie:P

Enjoy the look!
Sper sa va placa:P


















Produse folosite:

  • primer Manhattan
  • paleta 88 matte
  • trusa Deborah
  • glitter albastru
  • gel liner True Black Costal Scense
  • waterline: creion Ada albastru
  • mascara Deborah Volume
  • gene false no name











+
Day 11 — Bag you want to have



E superba geanta!!! But is wayyyy too much for my buget:((
Sper ca Mos Craciun sa citeasca blogul meu:D

Pupici
Bye

23 de comentarii:

  1. cat e de frumos!!!
    am si eu o intrebare: cum se lipeste glitter-ul? eu m-am chinui sa intind putin lipici de gene si pe urma sa aplic cu o pensula. banuiesc ca exista si o metoda mai ortodoxa decat a mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. A.M:multumesc:*
    Glitter-ul se lipeste cu gel fix de la Seventeen sau cu un lip-gloss mai lipicios dar eu n-am incercat varianta asta...ma gandesc ca s-ar putea sa se stranga glitter-ul dupa cateva ore.
    Oricum cea mai buna metoda este gel fix-ul de la Seventeen;)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey Deea!

    Foarte reusit machiajul, ca toate de altfel:* Place:*
    gel fix? hum, nu am auzit:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos, iar nuanta de albastru e super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh!That is gorgeous!
    De obicei nu ma prea tenteaza machiajele cu albastru ptr ca am ochi albastri si simt ca e prea "matchy-matchy" dar asta mi se pare superb!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexxa: Multumesc:*
    Nu-i nici o problema daca nu ai auzit...ai aflat acum:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Julia:multumesc,ma bucur ca iti place:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sweet: Multumesc:* ma bucur ca am iesit din "tipare" cu acest machiaj:)) e bine ca ti-am acaparat atentia;)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. imi face placere de fiecare data sa iti urmaresc munca :D k deobicei superb :d

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim:multumesc,ma bucur ca iti place munca mea:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plaaace mult de tot! Eu astept si mai multe variante de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce draguta e trusa Deborah :X
    Imi place mult machiajul, aceeasi problema o aveam si eu cu aplicarea glitter-ului..nu stiam ce sa folosesc.
    Un pret aproximativ pentru gelul fix de la Seventeen ? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Whisper:Multumesc:*
    Vor fi mai multe variante,cu siguranta;)
    o sa fac si unul mai natural un pic:D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Rotsin:multumesc
    Ma bucur ca te-am ajutat sa deslusesti misterul glitter-ului:))
    Gelul fix costa undeva intre 17-20 de lei;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Ft misto look-ul :). Si eu vreau sa-mi iau gel fix de la Seventeen, dar nu stiu unde gasesc :(

    RăspundețiȘtergere
  16. Iulia: multumesc:*
    Gel fixul il gasesti in Unirii si in magazinul Obor.In general in magazinele care detin si produsele profesionale de la Seventeen,Radiant!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce funny is trusele astea de la Deborah!:))
    Eu o am pe cea cu pestisori. :))
    Superb look, deja nici nu stiu ce sa mai zic. :))

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors