10 decembrie 2010

Dazzle Gold - Make-up Holiday

Hello dolls!


Am revenit cu un alt look specific sarbatorilor.De data aceasta inspiratia mea a fost gold-ul.Am vazut ca,centrele comerciale sunt pline de globulete,beteala si tot felul de sclipirici si accesorii pentru Craciun,in nuante de auriu,galben,etc....intr-un cuvant GOLD:))Si mi-am zis:trebuie sa fac un astfel de look,mai ales ca aceasta culoare este specifica sarbatorilor si mai mereu vezi bradutii impodobiti cu tot felul de accesorii in nuante de gold,este nelipsit!
Imi place aceasta culoare,dar o prefer doar in aceasta perioada:P






















Produse folosite:

  • baza Radiant
  • paleta no name
  • paleta Ga-de
  • paleta 88 warm
  • gel liner CS True Black
  • mascara Deborah Volume
  • gene false ebay










And now:

Day 07 — Your Favorite animal






Eu sunt o mare iubitoare de animale,daca as putea le-as lua pe toate acasa sau macar le-as face un adapost,dar din pacate nu sta in puterile mele acest lucru,ma multumesc si daca mangai un catel pe strada sau ii dau o bucata din covrigul meu de dimineata!
In fine,revenind la subiect,animalele mele preferate as putea spune ca sunt pisicile:D
Am o pisicuta acasa de 2 anisori si jumatate(o vedeti in pozele de mai sus).O cheama Loli dar toata lumea ii spune Lolica sau Lulu:))Si ea reprezinta totul pentru mine,nimeni nu reuseste sa ma inveseleasca asa de repede cum o face ea,cand face toate "scamatoriile" prin casa sau cand pur si simplu vine langa mine si nu se mai dezlipeste:X:X
Este rasfatata mea:P

Gata fetelor!
Eu va doresc sa aveti un weekend excelent,cu sau fara zapada:P dupa preferinte:))

Astept sa-mi scrieti in continuare pe deea.beauty@yahoo.com

Pupici
bye

32 de comentarii:

  1. Pentru ca ai zis ca eu mereu te laud:

    HUO!!! URAT MACHIAJ!

    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca:Oribil,groaznic...urat:))))
    Multumesc vecina:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Love your kitty!:X:X
    De machiaj nu mai zic nimic...:p

    RăspundețiȘtergere
  4. pretty look :D si pisicutza e adorabila...ultima poza e superba :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult combinatia de culori :)
    Ti-a iesit super bine!

    P.S. Ce adeziv de gene folosesti, mi se pare mie sau genuta aia nu a vrut deloc sa se lipeasca? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. vai, superb machiajul, da poza aia cu pisi ma termina :P

    RăspundețiȘtergere
  7. MyaBeauty: multumesc:)
    Folosesc adeziv Duo.Genele s-au lipit foarte bine...poate unghiul de unde a fost facut poza creeaza senzatia ca nu e lipita bine...dar ea era lipita;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. ce pisi frumoasa :x ca si stapana de altfel :> :x
    iar makeup-ul este superb.sincer si eu am inceput de cateva zile sa folosesc auriul :)) desi inainte nu il foloseam aproape niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos, aurul nu se demodeaza niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Roxi: multumesc:P
    Acum e momentul sa folosesti auriul:)))Poti sa-l folosesti si cu alte ocazii but just a touch;)
    cel putin mie asa imi place...
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Different me: multumesc:*
    Asa este,aurul nu se demodeaza niciodata,insa depinde si de gusturile fiecaruia,nu?;))
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb! De cand incerc sa obtin si eu un auriu asa curat in machiaj dar mi-e imposibil :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Adina:multumesc:P
    incearca sa pui auiul la sfarsit,dupa ce ai terminat de blenduit in zona de crease,poate asa iti iese!
    Asa mai procedez si eu cateodata ca sa nu se amestece culorile si doar la sfarsit prin presare pe pleoapa mobila aplic culoarea.
    Incearca si asa;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  14. wow! ce frumos! tutoriale cand ne arati? :D

    RăspundețiȘtergere
  15. e superb machiajul!!!!
    pisoiul e asa dulceeeeee in poza in care doarme cu tine :X

    RăspundețiȘtergere
  16. A.M:multumesc:*
    Am si spus atunci cand am facut look-ul Royal Make-up,ca din tot look-uri pe care le-am facut si cele care vor urma o sa fac doar un singur tutorial!
    O sa fie un sondaj unde voi o sa alegeti look-ul care v-a placut cel mai mult si doriti sa vedeti un tutorial;)
    vezi daca nu citesti si ce scriu?:)))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Camy:multumesc mult:*
    E poza mea preferata:X:X

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte fain machiajul Deea!! Astept sa vad urmatoarele idei :D.
    Pozele cu pisicuta, ma topesc! Mai ales ultima! ♥

    RăspundețiȘtergere
  19. Chatte: multumesc:*
    vezi sa nu-mi deochi pisica=)))
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  20. sa stii ca citesc. dar am uitat :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Oh.... just beautiful ! Îmi place de mor. Și Loli e așa scumpică și pare inocentă... să-ți trăiască sănătoasă și mult.

    RăspundețiȘtergere
  22. Iguanitza:saru'mana mult:*:*
    Pare ea inocenta...da nu e:)))

    RăspundețiȘtergere
  23. paleta aceea no name e grozava...de unde as putea sa-mi achizitionez si eu una? (sunt din arad) ms mult.ft frumos machiajul

    RăspundețiȘtergere
  24. Carmen:eu am cumparat-o de la un magazinas din Buc cu cosmetice din astea ieftine.Pe net nu cred ca o gasesti...incearca si tu la magazine din astea cu cosmetice no name,se gasesc mai peste tot,poate nu la fel dar aproximativ;)
    pupici
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  25. am uitat sa intreb cam la ce pret a fost sa imi fac o idee

    RăspundețiȘtergere
  26. Carmen: in general astfel de truse costa undeva intre 15-20 de lei
    Eu cred ca am dat 20 de lei pe ea.
    :*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors