23 decembrie 2010

It smells like Christmas - Tutorial

Hello ladies!

Am revenit cu unul dintre tutorialele promise!

Enjoy it!




Pasul 1:

Mi-am pregatit ochii aplicand baza de la Radiant pe toata pleoapa cu ajutorul degetelor.






Pasul 2

Cu ajutorul unei pensule "round crease" am aplicat fardul in pliul pleoapei.
La inceput am adaugat cate un pic pentru a delimita zona de crease si pe masura ce am inaintat am adaugat mai multa culoare pana am ajuns la rezultatul dorit.





Fard Parisax,nuanta Vert Sapin

Pensula Round Crease Costal Scents




Pasul 3.

Am blenduit bine cu ajutorul pensulei pentru belnding de la ELF.




Pasul 4
Cu aceeasi pensula de mai sus am adaugat o culoare intermediara pentru a creea efectul acela de "culoare pierduta".





Pasul 5

Am aplicat highlight cu pensula Definitig Eye de la ELF.





Pasul 6.

Pe o pensula plata am pulverizat un pic de apa termala,in felul acesta culoarea adera mult mai bine pe pleoapa si este mai vibranta.
Am adaugat culoarea in centru pleoapei mobile prin miscari de presare/tapetare.






Pasul 7.

Sub ochi am aplicat,pe o portiune de 3 sferturi,fardul pe care l-am folosit si in zona de crease iar in portiunea ramasa am aplicat acelasi fard ca si cel folosit in centru pleoapei mobile.



Pasul 8

Dupa ce am aplicat Gel Fix Seventeen pe centru pleoapei mobile,cu aceeasi pensula plata si tot prin miscari de presare,am aplicat si glitter-ul.




Tips!

1.Daca nu aveti Gel fix,il puteti inlocui cu un lip gloss mai lipicios,incolor,aplicat intr-o cantitate foarte mica pe centru pleoapei si prin miscari de presare puteti aplica glitter-ul iar acesta va adera la fel de bine ca si cu Gel Fix-ul,insa nu va rezista la fel de mult.

2.Cea mai buna metoda de indepartare a glitter-ului cazut este de a utiliza o bucata de scotch pe care o lipiti si dezlipiti pe mana de 2-3 ori pentru a indeparta o parte din adezivul aflat pe banda de scotch.
Aplicati banda pe locurile unde aveti glitter si dezlipiti,in felul acesta se indeparteaza foarte usor glitter-ul cazut.


Pasul 9

Am conturat ochii cu ajutorul Gel liner-ului True Black de la Coastal Scents.
Am aplicat mascara and we are done!!!

Pentru ca am dorit un pic mai intens machiajul,am reaplicat pasul 2.









---------------------------------------------------------------------------------------------------

Si acum sa revin la zi cu tagul 30 day Challenge!

Day 16 — Music you like

Nu as putea spune ca am un stil de muzica anume care sa-mi placa,insa am mai multi interpreti pe care ii ascult de fiecare data cu mare placere:
Mariah Carey, Leona Lewis,Rihanna,Ne-yo,Lara Fabian


Day 17 — Fashion Pieces that's on your to-buy list

Military Coat




Day 18 — Your favorite beauty guru



Day 19 — Your favorite look from a beauty guru





http://www.youtube.com/watch?v=IRtgDQyUC1I&feature=related


Day 20 — Your favorite mascara

The Colossal Volum' Express
Mascara Maybelline



Asta a fost tot fetelor!
Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye


11 comentarii:

  1. E cel mai frumos look de Craciun pe care l-am vazut zilele astea.Mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Iela:ma bucur mult sa aud asta>:D<
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. supeer..si nu e greu de realizat..simlu si de efect...good job:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Xella:asta e si ideea acestori look-uri.
    Printre sarmale si cozonaci nu prea mai ai timp si de ceva complicat,nu?:)))

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Deamyworld: wow,ma bucur ca iti place:P
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. you have so pretty eyes! and the eye-makeup is really gorgeous! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Miss savealittle: thank you very much!You are so sweet:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors