1 decembrie 2010

It smells like Christmas!

Hey girls!

Vreau in primul rand sa va multumesc pentru toate mesajele si urarile voastre pe care le-am primit ieri!
I love you my girls>:D<: 1="" a="" aceasta="" aceste="" acestei="" am="" asa="" astazi="" brazi="" ce="" christmas="" colinde....este="" craciun="" craciunului="" cu="" dat="" de="" decembrie="" drumul="" eeeeyyy="" for="" globulete="" href="http://4.bp.blogspot.com/_4av_MtlKJPQ/TPaMfKyPLsI/AAAAAAAABwM/cIreY6vP3Z0/s1600/Picture%2B055.jpg" in="" inconjoara="" inspirata="" inspirate="" it="" la="" like="" look="" lucruri="" luminite="" m-am="" m="" ma="" mirosul="" ne="" nu-i="" o="" odata="" onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" orasele="" pe="" per="" perioada.="" perioade.cu="" placa="" placere="" plimb="" pline="" port="" practic="" realizat="" revelion="" s-a="" s="" sa-l="" sa="" santa...i="" sarbatori="" sau="" si="" siguranta="" simit="" simtit="" simtiti="" smells="" specific="" strazi="" sunt="" toate="" tot="" un="" va="" venirea="" voua="" waiting="" you="" zilei="">
















Produse folosite:

  • Baza de machiaj Radiant
  • Fard Parisax Vert Sapin
  • paleta no name
  • paleta 88 warm
  • gel liner True Black
  • Bourjois Contour Clubbing Waterproof 41 black party
  • Green glitter
  • mascara Deborah Definitive Volume












Va pup fetelor:*
Astept sa-mi scrieti in continuare pe deea.beauty@yahoo.com

30 de comentarii:

  1. :* Placeee e simplu si are culorile bradutului:x

    RăspundețiȘtergere
  2. so pretty :x perfect for the Holidays :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow,ce frumos!! Ador nuantele si felul in care le-am amestecat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexxa: si mie imi place,cand l-am facut,am avut in cap numai braduti:))
    mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Speciaj K: nu-i asa?:P cred ca o sa mai fac astfel de look-uri,mi se pare foarte dragute si imi pun mintea la contributie:P

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Shopperita:multumesc:*
    nu e chiar el asa de blenduit cum as fi vrut eu,m-am cam chinuit un pic cu glitter-ul,nu vroia sa stea dar intr-un final mi-a iesit:D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar, e superb machiajul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Categoric unul din cele mai frumoase look-uri ale tale! Daca cumva nu-i cel mai cel.

    RăspundețiȘtergere
  9. Camy: mersi mult de tot:* ma bucur ca iti place>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca: esti o scumpa>:D< tu mereu ma lauzi:))
    multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nici nu mai stiu ce comentarii sa-ti scriu tie. Toate machiajele tale sunt superbe, iar asta nu se lasa mai prejos!:D
    pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Anda:girl you make me blush :"> multumesc tare mult>:D< dar nici cu tine nu mi-e rusine;))
    te pup:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Super machiajul. La multi ani,cu intarziere! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. ba nu-i adevarat! ti-am mai zis la unele look-uri ca sunt garbage. ce, credeai ca glumesc? :P

    ok poate glumeam...dar seriously, as vrea sa am si eu talent macar jumate cat tineee :( ma pusei ier sa fac si eu ceva dupa un catralion de ani, varza a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sooooo cuteeee!!!!imi place mult de tot...si sunt de acord cu anda,sa stii:)te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Anca:pe bune ca nici eu nu glumesc:))) chiar nu e asa de perfect cum mi-as fi dorit! De multe ori ma enervez ca atunci cand realizez un machiaj, sunt foarte multumita de el si cand fac pozele si le pun pe blog,stau le studiez si observ o gramada de chestii nu tocmai perfecte:(((
    dar asta e,incerc sa perseverez si sa fiu cat mai buna cu fiecare machiaj pe care il fac!Asta e si sfatul meu pt tine,nu te demoraliza daca nu iti iese,persevereaza si trebuie sa-ti iasa;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Andra:habar n-ai cat de recunoscatoare sunt pentru astfel de cuvinte,pentru toate vorbele voastre...voi ma motivati>:D<
    I love u my girls:*:*:*
    multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte frumos,am si eu trusa din care ai folosit verdele ala 'viu':p
    E super!nu?:deu ador ultima culoare de pe randul 3,turcoazul acela albastrui..si rosul acela spre fucsia..

    RăspundețiȘtergere
  19. Miss Ellie Sugar:Multumesc:*
    Adevarul e ca trusa are niste culori absolut superbe,nu cred ca e vreo culoare care sa nu-mi placa?!
    pupici:*
    apropo...acu am vazut blogul tau si am senzatia ca te cunosc:-?

    RăspundețiȘtergere
  20. Super, super. Cândva ma pricepeam și eu la chestiile astea și le machiam pe colegele mele de scoală.La fel îmi placea și mie sa combin culorile sa vad ce iese dar mam lăsat pe o ureche pentru ca la noi nu se găseau atunci toate chestiile care sunt acum.... SUPER. Îmi place...
    As vrea sa cumpăr o trusa fraulein38( în viitor) dar nu știu de unde sa o procur....

    RăspundețiȘtergere
  21. Jena0000:multumesc mult:)
    si de ce te-ai lasat?e pacat!Daca iti plac chestiile astea de ce nu te reapuci?
    Niciodata nu e prea tarziu;)
    In legatura cu trusele fraulein le poti gasii pe mai multe site-uri:
    http://www.farduricolorate.ro/
    http://www.myashop.ro/index.php
    http://cosmetic-style.ro/
    si pe okazii si ebay...insa pe multe astfel de site-uri le gasesti sub alta denumire insa produsele sunt aceleasi.
    Fraulein este doar o firma care le comercializeaza si si-au pus ei sigla lor ca si Costal Scense care au aceleasi produse ca si ei...deci difera doar numele firmei ca in rest sunt la fel;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors