3 decembrie 2010

Megan Fox make-up :Request

Hey fetelor!

In urma cu o saptamana,cand am reprodus machiajul Alexandrei Stan din videoclipul Sexo Beat,Sweet Crazy Lollipop, m-a rugat sa realizez un machiaj "marca" Megan Fox.

Pot sa te rog si eu ceva?
Daca vrei si ai timp sa faci un make up Megan Fox :D

Dupa cate am observat eu,Megan Fox merge pe un machiaj simplu,natural dar de efect.Cred ca aici contribuie si ochii ei albastrii,foarte expresivi dar si frumusetea ei inegalabila.
Nu stiu cat de bine ma prinde acest gen de make-up pentru ca nu seman deloc cu Megan,mi-as dorii eu sa am trasaturile si frumusetea ei dar mai ales ochii aceia expresivi,dar vrabia malai viseaza;)
Insa eu doar am incercat sa reproduc machiajul ei,nu sa si seman cu ea;),nu stiu cat de bine mi-a iesit,cred ca mai trebuia un pic smudge-uit(sper ca am scris bine) eyeliner-ul negru,sa para mai pierdut un pic,nu?

Cateva poze cu Megan:






Vreau inainte de toate sa va cer scuze daca pozele sunt un pic mai intunecate,a venit iarna si am o lumina foarte slaba:( sorry.




















Produse folosite:

-pentru ten:
  • fond de ten Rimmel Stay Matte 200 soft beige
  • pudra Revlon Vital Radiance medium beige
  • blush paleta Ga-de


-pentru ochi:
  • baza Radiant
  • paleta Ga-de (fardul nr 1.intins pe toata pleoapa mobila si in coltul intern al ochiului)
  • paleta 88 warm(fardul nr.2 blenduit cu nr.1 si dus pana la sprancene)
  • Bourjois Contour Clubbing black party ,smudge-uit
  • gene false no name
  • mascara Maybelline Colossal Volum
-pentru buze:
  • lip balm home made,click aici
  • ruj Nyx Tea rose








Asta a fost tot!
Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com
Va pup si sa aveti un weekend superb si mai calduros:P
bye

Ps:am observat ca v-a placut machiajul inspirat de Christmas,intrebarea mea este daca mai vreti sa realizez astfel de look-uri,eventual si cateva tutoriale,ce ziceti?

22 de comentarii:

  1. ti-a iesit foarte bine si chiar imi place cum iti sta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fain e!
    normal ca vrem si tutoriale :D

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place mult,e foarte soft!!si`ti vine super bine:)in legatura cu make`upurile pt sarbatori si tutoriale...deja nu mai am rabdare,abia astept sa mai faci:)te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de simplu si totusi, cat de frumos!! Love it!

    RăspundețiȘtergere
  5. A.M:s-a notat;)
    astept sa vad ce spun si restul fetelor:P
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Anda:mersi,nu stiu daca ma prinde chiar asa de bine,o sa-mi ia ceva timp sa ma obisnuiesc cu un astfel de make-up!
    Is not really my type;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragonhfly:multumesc:*
    Daca vine de la tine acest compliment,atunci e clar ca imi sta bine;))
    te pup scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  8. That's great!!!
    Iti sta ft bine si ador interpretarea ta.
    Nu trebuie sa arati ca Megan Fox ca sa iti stea bine cu un machiaj natural si de efect.
    I LOVEEEEEEEE IT!
    Thank you :D

    RăspundețiȘtergere
  9. E foarte frumos Deea! Imi place ca ai pus mai multe poze all face!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. VREM VREM !! :x superb make-up-ul si te prinde super bine :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Sweet Crazy Lollipop: ma bucur enorm de mult ca iti place interpretarea mea,chiar ma gandeam ca nu e ceea ce asteptai tu:D
    Multumesc mult:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Roxi:Multumesc scumpa:*
    S-a notat!Pana acum vad ca sunt numai voturi pro ceea ce inseamna ca vor urma multe make-up for Christmas;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Anda:multumesc:*
    Adevarul e ca nu sunt o persoana foarte fotogenica si de multe ori am senzatia ca ies ciudat in poze..mai ales cu fata mea rotundo-patrata:)))
    te pup iubita:*

    RăspundețiȘtergere
  14. E superb si chiar te prinde foarte bine! imi place tare mult acel auriu cald si culori de genul asta folosesc si eu on a daily basis :) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. YellowJade:multumesc mult:*
    ma bucur tare ca iti place:)

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte fain :x
    mai facii si altelee?

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim: cu Megan Fox? NU!
    Nu cred ca are rost sa repet acelasi look pentru in general cam asta e stilul lui Megan;)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors