28 decembrie 2010

Royal Make-up Holiday - Tutorial

Hello fetelor!

Cum ati petrecut de Craciun?Sper ca Mosul a trecut pe la fiecare dintre voi si v-a adus tot ce v-ati dorit>:D<. Eu vreau sa va multumesc pentru toate mesajele si urarile voastre,m-ati surprins placut cu email-urile si mesajele voastre:*:*:* Si ca sa nu o mai lalaiiiiiiiiii,trec direct la subiect si anume tutorialul pentru look-ul Royal Make-up Holiday.



Pasul 1.

Am aplicat ca baza un fard crema de la Elf(nuanta eggplant),pe 3 sferturi din pleoapa.






Pasul 2.

Din paleta 88 mate,am aplicat un fard pruna pe toata pleoapa mobila.





Pasul 3.
Tot din paleta 88 matte,am folosit in coltul extern al ochiului,un fard mov.





Pasul 4.

In zona de crease am adaugat din paleta 88 warm,un fard shimmery bronz si am blenduit bine.




Pasul 5.

Sub sprancene am adaugat highlight iar in coltul intern al ochiului,un fard shimmery alb-galbui.





Pasul 6.

La baza gene inferioare,am adaugat acelasi fard pe care l-am folosit si la pasul 2.


Pasul 7.

Am conturat pleoapa mobila cu Glitter eyeliner de la Deborah iar jos,pe waterline,Bourjois Contur Clubbing Waterproof.




Pasul 8.

Dupa ce am aplicat Gel fix-ul Seventeen,cu o pensula plata am aplicat si glitter-ul fuchsia.



Pasul 9.

Am rimelat genele,am aplicat doar in in cotul extern al ochiului gene false si gata!
We are ready to party:P








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Day 22 — What makes you happy

My Boo :X:X (adica prietenul meu:P)

In afara de el,cred ca blogul a devenit o parte din mine si atunci cand vad ca sunt apreciata pentru munca mea,faptul ca va place ceea ce fac,ca va inspir,ca primesc critici si sfaturi constructive,pentru mine reprezinta un motiv de happiness:P
Si pentru asta I love you girls >:D< ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Day 23 — Place where you want to live

Bora Bora










Keep on dreaming Deea....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Day 24 — Your favorite food

Mancarea de masline



Va pup fetelor!
Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com
Bye

8 comentarii:

  1. Ah...Bora Bora...8->
    M-as multumi sa ajung acolo macar o saptamana, intr-un concediu. :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anda: la fel si eu!Dar cine stie....ajung eu mare:))))
    te pupic:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos e... si look-ul si bora bora :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Gorgeous look, am votat pt el ;;) :)):D

    bora bora :x:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Special K: ti s-a indeplinit dorinta:))
    ma bucur ca iti place:*:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors