7 decembrie 2010

Royal Make-up Holiday

Hello girls!

Stiu ca multe dintre voi mi-ati impartasit dorinta voastra,aceea de a realiza machiaje specifice sarbatorilor iar eu ma voi "supune":))
Inainte de a va arata look-ul propriu-zis,m-am gandit sa realizez un sondaj,dupa modelul lui Koko (sper sa nu te superi pe mine Koko),in care sa votati look-ul care v-a placut cel mai mult si sa realizez un tutorial(step by step) al look-ului castigator!
O sa fac o postare cu toate look-urile sau va fi o casetuta in partea dreapta in care sa votati,o sa vad mai incolo,inca nu m-am gandit la acest aspect.
Mi se pare mult mai ok asa,deoarece imi este foarte greu sa postez toti pasii la toate look-urile ce vor intra in aceasta categorie.Imi ocupa destul de mult timp editatul pozelor+explicatii,etc.Nu vor fi decat 4-5 look-uri si doar la unul o sa fac tutorial.
Din aceasta categorie face parte si look-ul It's smells like Christmas!
Sper sa fie ok si pentru voi si sa votati:P
Oricum eu sunt deschisa si la alte propuneri;)

Asaaaaa,acum ca am stabilit acest aspect,revin la subiectul de baza,adica look-ul de astazi pe care eu personal il ador:X,sper ca si voi:P


















Produse folosite:

  • Primer Manhattan
  • Fard duo crema de la Elf,nuanta eggplant(aplicata pe trei sferturi din pleoapa mobila)-nr.1 in poza de mai jos
  • trusa no name (nr.2-in poza de mai jos)
  • trusa 88 warm(nr.3-in poza de mai jos)
  • trusa 88 mate(nr.4 si nr.6-in poza de mai jos)
  • giltter fuschia,nr 5 in poza de mai jos
  • pt waterline:Bourjois Contour Clubbing in Black party
  • mascara Deborah Volume
  • gene false no name(aplicate doar in coltul extern al ochiului)

















+ Bonus
Day 04 — Your favorite foundation







Revlon Colostay in Combination/Oily skin ,nr.220 Natural Beige.
Cred ca nu mai are nevoie de nici un fel de intoducere,toata lumea stie cat de minunat este!
Cel putin pentru mine este singurul fond de ten care mi-a indeplinit toate nevoile si anume:acoperire mare,rezistent la transfer,confera tenului un aspect mat,etc.etc,ect:))
I just love it:X:X:X

Gata fetelor!
Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com
Pupici.
Bye

PS:stie cineva cum as putea sa schimb marimea scrisului?Stiu ca trebuie sa schimb ceva prin html la template da nu gasesc....so help pls:D

16 comentarii:

  1. vai cat e de frumos!! eu sunt de acord cu votarea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Very preety look :X , imi place asa mult sclipiciul ala si-ti vine super :P

    Stai linistita, i don't mind!:*

    p.s. legat de scris, du-te la pagina de design, la "avansat" si ai acolo fontul si marimea :P Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. A.M: MULTUMESC FRUMOS:*
    Ma bucur ca esti de acord:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Special k:multumesc mult.
    A inceput sa-mi placa tare mult sclipicurile astea si vreau sa fac uz de ele in aceasta perioada:D

    Ma bucur sa aflu ca e ok:D

    legat de scris,ms mult o sa incerc sa vad ce-mi iese:))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaiii Deea cat imi place glitterul!
    Moaaaaaaaaama!!! ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Chatte;Sar'na:*:* si eu mor dupa el:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Super look-ul!

    Toata lumea lauda Colorstay si eu nu l-am incercat deloc pana acum :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Adina:multumesc mult:*
    pai de ce nu l-ai incercat?Incearca-l,sunt convinsa ca o sa-ti placa;)
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. superb machiajul:x..imi plac mult mult culorile alese, sunt foarte elegante:x...

    RăspundețiȘtergere
  10. Bondarica:multumesc frumos:*
    I'm glade you like it;)

    RăspundețiȘtergere
  11. adorabil make-up :x
    unde pot sa gasesc si eu glitter asa ? :X

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte frumos:x si mie incep sa-mi placa 'sclipiciurile' doar in perioada asta de sarbatori,poate pt ca tre' sa fim glam nu?:p

    RăspundețiȘtergere
  13. Roxi:multumesc mult scumpa:*
    Le gasesti si in sephora sau la magazinase din astea gen alea de la metrou si nu sunt scumpe vreo 3 lei parca costa.
    Am vazut si pe ebay...oricum gasesti mai peste tot;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Miss Ellie Sugar:multumesc:*
    si eu le folosesc cel mai mult in perioada aceasta,in rest nu prea agreez "sclipirici" pe fata:))vb ta,trebuie sa fim glam;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. buna, superb machiajul.cu ce ai aplicat glitterul...sa stea la locul lui?

    RăspundețiȘtergere
  16. Bunny: multumesc.
    Glitter-ul l-am aplicat cu ajutorul gelului fix de la seventeen:)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors