18 decembrie 2010

Soulful red -Make-up Holiday using Nyx S104

Hello my ladies,


Zilele trecute am primit trusa Nyx S104 despre care v-am povestit aici si vreau sa va spun ca sunt mega super incantata de ea:X
Culorile sunt superbe,fardurile sunt foarte pigmentate si cu o textura fina,usor de aplicat si rezista ore bune fara sa se piarda din intensitatea culorii sau se stranga(asta in cazul in care nu folositi primer sau o baza).
Vreau sa-i multumesc inca odata lui Olivia pentru ca m-a ales castigatoare si mi-a oferit aceasta superba trusa!
Thanks girl!

Si pentru ca eram foarte incantata de trusa m-am gandit sa o si testez! Si ce era mai potrivit decat un machiaj pentru sarbatori!:D
Stiu ca toate machiajele care le-am facut pana acum sunt cam heavy si dificil de purtat pentru unele dintre voi,tocmai de aceea m-am si gandit sa fac unul mai natural dar colorat un pic,pentru ca e sarbatoare totusi:))
Si pentru ca simbolul Craciunului este in general culoarea rosu,de data asta m-am axat pe aceasta culoare.
Sper sa va placa!
























Produse folosite:

  • Primer Manhattan
  • trusa Nyx S104
  • gel liner CS True Black
  • waterline:creion Ada
  • gene false Wet n wild
  • mascara Maybelline Colossal Volum







Asta este ultimul look din seria Make-up for Holiday iar de maine sau de luni o sa inceapa votarea despre care va vorbeam aici.
O sa revin cu mai multe detalii maine!


Stiu ca ieri n-am postat,asa ca o sa postezi azi ce trebuia sa fac ieri:D

Day 14 — Photo of a hairstyle/haircut you'd like to have







Imi place foarte mult aceasta tunsoare bob,dar nu cred ca o sa am vreodata curajul sa renunt la parul lung:D
Si daca nu-mi sta bine,parca nu as vrea sa risc:))


Day 15 — Photo of your favorite bracelet


Este o bratara pe care mi-am achizitionat-o de curand de pe ebay si pana in momentul de fata este favorita mea!:P


Gata ladies!

Eu va doresc sa aveti un weekend excelent si sa fiti cuminti ca mai e un pic si vine Mosul;))

Pupici
Bye

16 comentarii:

  1. Super Deea! Felicitari pentru trusa Nyx si pt concursul Antoniei! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos model de makeup :)

    Cum era Rihanna tunsa acolo am fost si eu :| Desi am parul foarte drept, dimineata era un dezastru sa ma indrept pentru ca ma trezeam cu el in 1001 de feluri care mai de care mai futuristice =))
    Dar recunosc, mi-a placut cum arata :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Lauren: multumesc:P

    Asa am auzit si eu ca este o tunsoare foarte grea de intretinut,trebuie sa stai tot timpul sa aranjezi parul...si cum eu stau prost cu timpul mai bine raman asa:))

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos machiajul...ai niste gene super. In privinta tunsorii, cred ca pentru fizionomia ta este cel mai potrivit parul mediu sau lung, nu bob :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Super pretty look :D intr'adevar colorat, dar ceva mai simplu de realizat :D

    Si mie imi placea tunsoarea, dar n-am forma fetei corespunzatoare pentru ea :D

    si bratara e super :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Dana: multumesc mult:*
    Sa sti ca m-am gandit si eu la asta,intr'adevar fizionomia mea nu ma ajuta pt o astfel de tunsoare,din pacate:(
    cum spuneam...tot parul mediu/lung e sfant pentru mine:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Special K: Multumesc:*
    Asta era si ideea mea sa fie un look colorat dar usor de realizat pentru ca nu toata lumea are rabdare sa realizeze ceva mai complex sau pur si simplu vor ceva mai natural:P

    Cum i-am spus si Danei mai sus,nici pe mine nu ma ajantajeaza fizionomia pentru o astfel de tunsoare desi este deosebit de frumoasa...asta e:(

    Multumesc:P si eu sunt foarte incantata de bratara:P

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte fain machiajul, ca de obicei~~!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Superrrrbisim!
    Si mie imi placea coafura Rihannei, dar nu as avea curaj sa imi tai atat din par, il iubesc prea mult si prea mult ma chinui sa fie luuuuuuung asa cum imi doresc.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors