22 decembrie 2010

Stop Vot!

Good morning girls!


Ar trebui sa fiu suparata pe voi!!!Dar nu pot fi:)))
Am zis ca o sa fac un singur tutorial pentru unul dintre look-urile din categoria Make-up Holiday,in functie de voturilor voastre iar voi ma puneti sa fac 3!!
Da 3! :))
Clasamentul sta in felul urmator:
  1. It's smells like Christmas -8 voturi
  2. Royal Make-up Holiday -8 voturi
  3. Dazzle Gold -7 voturi
  4. Blue Mood -2 voturi
  5. Soulful Red -3 voturi

Competitia a fost foarte stransa(dupa cum se vede si din voturi) ceea ce inseamna ca v-au placut mai toate look-urile si asta nu poate decat sa ma bucure!
Sunt fericita sa vad ca ceea ce am realizat eu,a fost pe gustul vostru,ca v-au placut si va doriti sa vedeti tutorialele.
Eu va multumesc pentru ca ati votat si in semn de multumire pentru toate aprecierile voastre,o sa realizez tutoriale pentru: It's smells like Christmas ,Royal Make-up Holiday si Dazzle Gold.
Stiu ca nu o sa am timp sa le fac pe toate pana de Craciun insa promit ca pana de Anul Nou o sa le aveti postate pe blog!


Va multumesc fetelor si chiar daca mi-ati inzecit munca:)) m-ati facut si fericita totodata!>:D<

Va pup si incerc sa revin cat de curand cu unul dintre tutorialele promise!
Bye

8 comentarii:

  1. Pai daca esti talentata, te pune lumea la treaba. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Shopperita: :)))multumesc:*
    Sunt foarte happy:P

    RăspundețiȘtergere
  3. :*abia asteptam sa vedem tutorialele:X...
    imi plac machiajele tael mult:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ti-am zis ca zic ca cel cu verde e cel mai bun look al tau :P

    RăspundețiȘtergere
  5. He he! Trebuie sa ne faci pe plac, n-ai incotro! :P Abia astept sa vad tutorialele! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-mi faceti voi mie mai fetelor:))))
    va pupppppppp:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors