24 decembrie 2010

Tag: Merry Christmas

Hello ladies!





Vreau sa va urez un Craciun fericit inconjurati de familie si prieteni ,sa va bucurati de glasurile colindatorilor si de dansul fulgilor de nea(acolo unde ninge):P .Sarbatori Fericite!

Astazi am primit un tag de la Adina(multumesc Adina:*).Este un tag minunat, specific acestei perioade magice in care ne aflam!

1.Care este filmul vostru preferat de Craciun?

Home alone,cel putin 1 si 2 sunt nelipsite in perioada asta!Chiar daca le-am vazut de nenumarate ori,tot nu ma pot satura de ele:P.

2. Care este culoarea voastra preferata pentru Craciun?

Rosu si auriu.

3. De Craciun iti place sa lenevesti toata ziua in pijamale, sau sa te imbraci festiv si sa iesi in oras?

Cred ca amandoua:))) In general,in dimineata de Craciun,imi place sa lenevesc in pijamale,in pat si sa ma uit la desene animate,asa cum faceam cand eram mica:P iar la masa de Craciun,normal ca imi place sa ma imbrac mai festiv;)

4. Daca anul asta ar trebui sa ii cumperi unei singure persoane cadou de Craciun, cui i-ai cumpara?

Mamei mele.

5. Va place sa deschideti cadourile in seara de ajun sau a2a zi dimineata?

In seara de Ajun:D
De mica am fost curioasa si niciodata n-am avut rabdare pana a 2 a zi:D

6. Ati construit vreodata o casuta din turta dulce? Daca nu, ati copt vreodata turta dulce?

Nu sunt un fan al dulciurilor,din pacate:( Rar mi se face si mie pofta de cate o ciocolata!

7. Ce iti place sa faci in vacanta de iarna?

Nu prea imi place vacanta de iarna,pe motivul ca nu-mi place iarna:))) urasc frigul,nu sunt un fan al zapezii....asa ca in perioada asta tot ce pot sa fac este sa lenevesc:P

8. Care sunt dorintele tale de Craciun?

Sa fiu sanatoasa si fericita,atat eu cat si familia si cei dragi si sa traim intr-o lume mai buna.

9. Care este mirosul care iti place cel mai mult de Craciun?

Mirosul de brad,de cozonaci si vin fiert:P

10. Care este mancarea ta favorita de Craciun?

Piftia:P

Ofer acet tag tuturor fetelor din lista mea de bloguri!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Day 21 — Your favorite lip stick

Nyx round lipstick
Tea Rose


Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Sa aveti o seara de Ajun superba si plina de cadouri:P
Pupici
Bye

12 comentarii:

  1. La ruj ma refeream, scuze!:))
    Initial am crezut ca e o postare separata si m-am grabit.
    Btw, Merry Christmas!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca tuturor ne place home alone :D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Anda:stiu,e un ruj foarte indragit de multe fete;)
    Merry Christmas si tie:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Adina:pai e un film specific acestei perioade! Este foarte funny si e o placere sa te uiti la el;)
    Craciun fericit:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Special K: Craciun fericit si tie:*
    Este rujul meu favorit...pacat ca e pe terminate!:(
    sa vedem de unde o sa-l reachizitionez:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Dia: multumesc! Craciun fericit si tie:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte misto culoarea rujului. M-am indragostit de cum l-am aplicat prima oara - love at first sight :))

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors