14 ianuarie 2011

CatWomen - Make-up

Hello ladies!


In urma cu cateva luni am participat la un concurs cu machiajul de mai jos.Nu am castigat concursul insa mie mi-a facut placere sa ma "joc".
De curand l-am descoperit prin calculator si m-am gandit sa vi-l arat.Nu este foarte reusit,am facut multe greseli cand l-am realizat,insa asa invatam:P

Inspiratia a fost Catwomen.

















The final look:



Din pacate nu mai tin minte ce produse am folosit!:( Sorry

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Nu uitati sa participati si la concurs !
Sa aveti un sfarsit de saptamana superb!

Pupici
Bye

29 de comentarii:

  1. mie imi place :x de ce zici ca nu e reusit?::*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pff sincer nu-mi dau seama care-s greselile because I loove it sooo much!!! =P~

    RăspundețiȘtergere
  3. super dragutz realizat.. seducator as putea spune:)

    RăspundețiȘtergere
  4. dar e chiar wow:x imi place mult si chiar te prinde :x deea pisicutsa >:D< oricum esti frumoasa indiferent de machiaj :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Adina: multumesc:* Nu zic ca nu e reusit doar ca era loc si de mai bine:) Cred ca am gresit mai mult la forma machiajului.Trebuia s-o adopt la forma ochilor mei,la fel negrul trebuia un pic mai intens,iar trecerea de la alb la negru e prea brusca,cel putin asa se vede in poze.
    Trebuia sa folosesc mai multe nuante de alb ca sa se vada o trecere mai frumoasa.Sa existe acel degradee;)
    Sunt prea perfectionista,stiu:)))
    Multumesc si pt provocare;):*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Chatte: multumesc:* caut greselile unde nu exista,nu?:)))
    pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Bondarica: seducator?:))) m-as putea prezenta asa in fata prietenului meu?:)))sa nu se sperie si sa fuga=)))
    iti multumesc mult:* esti o scumpa:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Rrralu: miau:-j :)))) m-ai facut sa rad:))
    Iti multumesc,si tu esti o draguta>:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. e superb :x ti`am mai zis :"> :x

    RăspundețiȘtergere
  10. Roxi: I know:P iti multumesc inca odata:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Very very beautiful!!

    xoxo

    Athenas testoase (http://blogfromathena21.blogspot.com/)

    RăspundețiȘtergere
  12. ce machiaj superb:x

    ai un blog foarte frumos :D


    http://the-beauty-diary.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. este super frumos!!!ai si de la mine un blog award:)kiss*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors