10 ianuarie 2011

CONCURS: FLOWER POWER!! CLOSED

Hello my ladies!


Dat fiind faptul ca in curand blogul o sa implineasca 1 anisor(mai exact pe data de 11 februarie),m-am gandit sa organizez un concurs in semn de multumire pentru voi,cele care imi cititi blogul,pentru faptul ca ati fost alaturi de mine pe parcursul acestui superb anisor in care am avut multe de invatat si voi de la mine dar si eu de la voi!:P
Datorita voua am ajuns unde sunt si va multumesc!:*

Dar sa lasam aceste sentimentalisme la o parte,cel putin pentru moment(o sa fac un post special pe data de 11 februarie) si sa trecem la concursul pregatit!

Tema concursului este una foarte simpla,o tema care mie imi place enorm,pentru ca,dupa cum bine stiti(sau aflati acum:D),eu sunt o mare iubitoare de flori,am acasa o multime de ghivece cu flori si imi face placere sa le ingrijesc si ma bucur cand ma rasplatesc cu frumusetea lor,cu mirosul si gingasia lor.
Deci tema concursului este una florala!

Am selectat pentru voi o serie de poze cu flori care sa reprezinte sursa voastra de inspiratie!





























Tot ce trebuie voi sa faceti este sa va alegeti o poza si sa realizati un machiaj,normal sau artistic,nu conteaza.Asta ramane la alegerea voastra insa la final,machiajul vostru trebuie sa ma duca cu gandul la floarea aleasa.

Eu o sa punctez originalitatea si in special corectitudinea machiajului.

Dar acum sa trecem la partea cea mai placuta a acestui concurs si anume premiile!
Tin sa mentionez dar si sa le multumesc celor de la Farduri colorate.ro,ei s-au oferit sa-mi sponsorizeze acest concurs!Este un site pe care il recomand cu multa caldura,au dat dovada de mult profesionalism!

Premiul I

Paleta 28 neutral Coastal Scents



Premiul II

Paleta de 32 de rujuri Fraulein38



Premiul III


Premiul III este oferit de mine si consta in:
  • Mascara transparent pentru gene si sprancene de la ELF
  • Crema de corp Eastern Spa de la BOOTS
  • Gel cream moisturizing de la SEPHORA
  • Accesoriu cercei impreuna cu o cutie pt biju-uri
  • Mostra cu pudra de argila ASLAVITAL
  • Mostra Aqualia Antiox de la VICHY
  • Mostra Eye creme Riche de la Yves Rocher
De asemenea castigatoarele Premiului I si II vor primii din partea mea mici "atentii" surpriza:P

Reguli de participare:

  1. Trebuie sa fiti folower al acestui blog. (o sa verific acest lucru)
  2. Sa-mi trimite-ti email la adresa deea.beauty@yahoo.com poze cu machiajul vostru. (mai jos gasiti detalii despre ce trebuie sa contina acest email)
  3. Machiajul trebuie realizat DE VOI si PE VOI. (nu accept machiaje executate pe alte persoane dar sub pretextul ca este facut de voi)
  4. Aveti voie sa-mi trimite-ti un singur entry de persoana
  5. Machiajul realizat trebuie sa ma duca cu gandul la floarea aleasa
  6. Email-ul vostru trebuie sa contina:
  • numele cu care ma urmariti pe blog
  • poza cu sursa de inspiratie aleasa (din cele postate de mine mai sus)
  • 5-6 poze : o poza fara make-up(poate sa fie cu fond de ten,corector,pudra), o poza in faza de realizare a machiajului, o poza finala a machiajului (full-face),2 poze close-up(ochi inchis-ochi deschis) ca sa pot vedea toate detaliile machiajului.
NU ACCEPT:
  • poze modificate cu cine stie ce program! (O sa-mi dau seama daca sunt modificate sau nu si nu numai eu ci si persoana care o sa ma ajute sa aleg castigatoarele,asa ca nu incercati sa ne pacaliti!)
  • poze neclare facute cu web-ul sau cu telefonul! (ma intereseaza detaliile machiajului asa ca incercati sa faceti niste poze cat mai clare)
  • Daca nu sunt respectate TOATE regulile,persoanele in cauza vor fi descalificate!

Concursul incepe astazi 10 ianuarie si se termina pe 20 februarie.


Concursul este deschis doar pentru persoanele din Romania!

Daca aveti ceva nelamuriri,va stau la dispozitie!

Sper ca va place acest concurs dar si tema aleasa:D
Astept sa-mi scrieti pe adresa deea.beauty@yahoo.com
Pupici
Bye

67 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa tema concursului. Si pozele de inspiratie sunt superbe! O sa anunt si eu concursul pe blog, daca e ok.

    RăspundețiȘtergere
  2. Jules:sigur ca poti anunta si pe blogul tau!Iti multumesc pentru asta:*
    Ma bucur ca iti place tema,am avut ceva dubii in privinta ei:D
    Te pup si te astept si pe tine sa participi!

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani de pe acum! frumoasa tema :)

    RăspundețiȘtergere
  4. A.M:multumesc:* te astept si pe tine:P

    RăspundețiȘtergere
  5. ceau:* prin artistic sa inteleg ca pot sa fac machiajul si pe fata nu doar pe ochi nu?:p mersi;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Byutzika: si pe fata bineintales dar asta nu inseamna ca trebuie sa neglijezi ochii;)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. multumim de concurs.ma voi gandi la un machiaj si -ti voi trimite:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am dat sfoara in tara.
    Sper sa am timp sa trimit si eu poze.

    RăspundețiȘtergere
  9. buna si la multi ani sa ai parte d un 2011 plin de machiaje frumoase si sa castigi multe concursuri :D........am o mica prob knd vreau sa iti dau mes si introduc mailul si numele nu functioneaza :((( drept pt care apar mai mereu p blogul ca anonima :(((

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaiii Deea cat de frumoasa e tema! ADOR pozele!!! ♥ ♥ ♥
    S-ar putea sa particip si eu. :D
    Puuup!!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani blogului tau ! La cat mai multe postari :) Pup !

    RăspundețiȘtergere
  12. Chocolate:multumesc:*
    o sa ai timp,ai aproape o luna de zile la dispozitie;)

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim:Multumesc:* la multi ani si tie
    cred ca exista o problema la tine,cu adresa de mail :-?? ai incercat sa-ti faci cont prin google friend connect?Incearca si asa sau schimba-ti adresa de mail,chiar nu stiu ce sa-ti zic!Problema sigur e la tine pentru ca la mine observ ca alte fete au reusit sa se inscrie cu succes!

    Mai incearca;)
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Chatte: ma bucur foarte tare ca iti place tema:X
    te astept cu mare drag:*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Betty Reviews:multumesc,la fel iti doresc si tie:*:*

    RăspundețiȘtergere
  16. hihi frumos concurs :D nu am participat pana acum la ceva de genul .. dar poate poate :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim:nu stiu cum as putea sa-ti rezolv problema,nu intaleg de ce nu merge la tine!
    Repet,problema nu este la mine pentru ca alte fete s-au inscris cu succes!
    Dar ca sa ma lamuresc intr-adevar,incearca sa te inscrii si pe alte bloguri,acolo merge?

    RăspundețiȘtergere
  18. Roxi: intotdeauna exista un inceput pt toate;)
    hai pune osu la munca:)))
    Te astept cu mare drag>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  19. nu te razgandesti in privinta entry`urilor?:D:D ..macar 2-3:D:-<

    RăspundețiȘtergere
  20. Byutzika:Nu!deocamdata nu!
    Insa daca o sa vad ca nu sunt destule persoane participante si nu o sa fiu multumita pe deplin de entry-urile lor,atunci o sa anunt,probabil,ca o sa accept mai multe entry-uri iar concusul se va prelungi!

    RăspundețiȘtergere
  21. vai:x superba tema :x iti urmaresc blogul zi de zi sa vad ce ai mai pus nou, chiar in seara asta mi`am facut solutie de curatsat pensulele. au iesit super:x iar cat despre concurs abia astept sa imi primesc comanda de la elf ( cu pensula pt blending, mi`ai recomandat`o tu acum ceva timp si in sfarsit mi`am facut comanda) abia astept sa ma inscriu. tine`o tot asa cu blogul :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Bafta multa participantelor. E super concursul!


    Te asteapta un tag la mine pe blog!
    Pupicei!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Rrralu:te astept cu mare drag la concurs>:D< :*:*
    Iti multumesc ca ma urmaresti si ma bucur sa vad ca sfaturile mele au fost bune si cel mai importan e ca tu esti multumita!

    Te imbratisesz cu drag.:D<:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Super, de-abia astept sa vad cu ce look-uri vin fetele:D pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  25. Koko:me too:D sunt etuziasmata si curioasa in acelasi timp:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  26. am si eu o intrebare ca cei de le elf nu m`au lamurit. daca am dat comanda pe 8 sambata. cand ar putea ajunge?

    mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  27. ooo interesant bafta tuturor!! :x

    RăspundețiȘtergere
  28. Rrralu:daca ai dat comanda sambata ,luni sau marti ti-au livrat-o iar in 3 zile din ziua in care ti-au dat mail si ti-au spus ca au livrat comanda ta,atunci o sa-ti vina.Cred ca pe joi sau vineri o sa ajunga la tine;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  29. ai un premiu: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  30. foarte interesanta tema! bafta fetelor!:)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  31. Felicitari pt aniversarea blogului. Tema este foarte frumoasa, era imposibil sa nu placa :D
    cred ca particip si eu ;;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Ella: multumesc:* te astept cu mare drag>:D<

    RăspundețiȘtergere
  33. Frumos concurs! Poate-mi fac curaj sa particip si eu, desi nu prea am indemanare. Daca imi mai iese cate un machiaj e strict vorba de noroc.

    Ai un tag pe blogul meu.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  34. Anais:lasa ca nu e chiar vb de noroc la tine,faci niste machiaje foarte dragute;)
    Chiar te astept sa participi:P

    Iti multumesc si pt tag,da l-am facut deja:*:*

    RăspundețiȘtergere
  35. Abia astept sa mai scap de examene ca sa particip si eu:X

    RăspundețiȘtergere
  36. Amalia: cand se termina concursul o sa incep eu sesiunea:)))) iti urez multa bafta la examene:*:*

    RăspundețiȘtergere
  37. Hmmm, facusem ceva dar m-am razgandit si nu am mai trimis... :)))
    Voiam sa te intreb ceva. Pozele trebuie sa fie doar astea de aici sau putem sa ne inspiram si din alte poze?

    Puup! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  38. Chatte: doar din pozele puse de mine te poti inspira!Am scris lucrul asta la reguli;)
    te puup :*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  39. Foarte frumoasa ideea concursului Deea, dar problema este ca toata lumea cam este in sesiune:)) sa vad, poate reusesc totusi:)
    Pup si felicitari:*

    RăspundețiȘtergere
  40. Alexxa:intaleg situatia pt ca sunt si eu studenta si stiu cum e! Insa timp daca vrei iti gasesti;) e chestie de vrut!
    De ex dupa ce ai dat un examen,in ziua respectiva cel putin o ora normal ar fi sa te relaxezi!Ai putea in acea ora sa faci acel make-up,daca vrei.
    Nu cred ca poti invata 24 din 24 de ore.Cel putin eu asa procedez,dupa ce am dat un examen,cel putin cateva ore din ziua respectiva sunt pt relaxare;)

    Dar fiecare are stilul lui de a invata:P

    RăspundețiȘtergere
  41. Okii, thanks! Am intrebat sa fiu sigura. :D
    Damn parca eu nu am vazut regula cand le-am citit, e clar, ochii si memoria ma fenteaza. :))
    Puup! >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  42. HMMM tentant concurs :> !! Bafta fetelor

    RăspundețiȘtergere
  43. Foarte tare tema...am sa imi chinui si eu talentul,sper sa reusesc :D:*

    RăspundețiȘtergere
  44. Curand o sa iti trimit si eu mail:) Bafta tuturor concurentelor :)

    RăspundețiȘtergere
  45. ceau :*.am facut deja 2 variante..maine fac a treia varianta si ma decid care a iesit mai bine:( nu se poate sa`ti trimit mai multe nu?:-s

    RăspundețiȘtergere
  46. Byutzika: ti-am mai raspuns la intrebarea asta mai sus:)) tot tu m-ai intrebat:P
    dar ma repet daca nu vor fi suficiente participante,concursul se va prelungii si o sa accept mai multe entry-uri!
    citeste un pic mai sus si o sa gasesti mai multe detalii tot la intrebarea ta;)
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  47. da stiu ca mi`ai mai raspuns..:"> doar ca am crezut k poate s`au adunat destule participante;))

    RăspundețiȘtergere
  48. Byutzika: concursul se incheie peste 2 saptamani deci mai au timp destul ca sa participe ;)

    RăspundețiȘtergere
  49. Foarte originala ideea concursului! Fotografiile sunt frumoase si foarte bine alese.Din pacate eu am descoperit cam tarziu blogul tau,insa imi doresc sa particip,sper ca nu e prea tarziu...

    Bafta fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  50. Alexandra: concursul se termina pe 5 februarie,am scris lucrul ascesta mai sus!
    Deci nu e prea tarziu;)te astept:*

    RăspundețiȘtergere
  51. deea, se poate sa ne inspiram si din 2 flori? eu am facut un machiaj si nu m-am gandit ca am incalcat regula :P. dar daca nu se poate, o sa incerc sa fac altul :)
    pupicei :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Andra: imi pare rau dar nu se poate! O singura floare ai voie sa-ti alegi ca sursa de inspiratie!
    Sorry,astea sunt regulile;)
    te pup si te astept cu un alt machiaj:*

    RăspundețiȘtergere
  53. oki doki! ink o intrebare, deadline-ul este 5 februarie inclusiv? :)

    RăspundețiȘtergere
  54. am participat si eu ...asa la limita :D:D:D genial concursul si abea astept sa vad rezultatele
    ps:te-am adaugat si in blogroll la mine
    mail : femeie_crizata@yahoo.com
    gfc: notanothermakeup
    ma bucur mult ca s-a prelungit concursul pana pe 20 februarie
    muuuulti pupicei

    RăspundețiȘtergere
  55. :-s putem trimite si maine mail'ul?am facut si eu un machiaj dar nu au iesit bine pozele din cauza luminii...deci se poate sa mai trimitem maine? :-ss

    RăspundețiȘtergere
  56. Bia'a: da,accept poze pana maine seara la ora 23:59.

    RăspundețiȘtergere
  57. buna ...dar cand se vor anunta castigatoarele ?...

    pup

    RăspundețiȘtergere
  58. Deea: cat de curand! Nu e asa de usor sa alegi,mai ales ca au participat multe fete si vrei sa iei cea mai buna decizie!
    Un pic de rabdarea;)

    PUP

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors