3 ianuarie 2011

Dazzle Gold - Tutorial

Hello ladies!

La multi ani!

In sfarsit dupa toata agitatia din ultimele zile,cu sarbatori and stuff like that,am reusit sa realizez ultimul look din seria Make-up Holiday.
Stiu ca a fost unul dintre look-urile cel mai apreciate iar asta m-a incantat foarte tare si va multumesc!

Nu vreau sa o mai lungesc asa ca sa trecem la treaba!;)



Pasul 1.

Mi-am pregatit ochii pentru make-up (concealer + primer ).





Pasul 2.

Sub sprancene am aplicat highlight.





Pasul 3.

Am definit zona de crease cu ajutorul unui fard nude,cu 2-3 tonuri mai inchis decat culoarea pielii mele.





Pasul 4.


Tot in zona de crease,am adaugat un fard gri petrol shimmery din trusa Ga-de.




Am blenduit foarte bine cu ajutorul pensulei pentru blending de la Elf.


Pasul 5.


Cu o pensula mai mica,prin miscari de presare am aplicat fardul auriu pe toata pleoapa mobila.





Pasul 6.

Pentru a creea un pic de dimensiune dar si de a conferii intensitate machiajului,in coltul extern al ochiului am adaugat un pic de fard negru si am blenduit foarte bine impreuna cu fardul gri din crease.






Pasul 7.

Am aplicat un fard kaki,in zona de crease dar mai mult inspre interiorul ochiului si am blenduit bine.
Deasemenea,sub ochi,am aplicat fardul gri petrol pe care l-am folosit si in pliul pleoape!
[scuzati-mi exprimarea execrabila!:))) sper sa intalegeti ceva!]





Pasul 8.


Am conturat ochii cu ajutorul gel liner-ului True Black de pe Costal Scents,am adaugat gene false and we are done!!











The final look :






----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Day 25 — Your favorite blush

Wet n Wild Ultimate Minerals Blush


165 Barely Peach

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Day 26 — An Item from your wishlist

Am mai spus asta,cred!

Military Coat



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Day 27 — Your favorite skincare product





Day 28 — Your favorite drink
Apa plata si ceaiuri!Nu sunt un fan al bauturilor alcoolice sau carbogazoase.
In general nu prea am voie sa beau bauturi carbogazoase de aceea m-am axat mai mult pe ceaiuri si apa plata!


V-am pupat fetelor!
Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye

15 comentarii:

  1. pare usor de realizat:)..putina imaginatie e secretul cred:)
    Imi place mult parul tau luunngg si negrruu:X:X..

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne ce bune sunt tutorialele :D
    este superb si trebuie neaparat incercat :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Deea:*
    te rog mult imi poti spune unde ai gasit blush wet nd wild? erau si farduri de pleoape?mersi:*
    un an nou fericit iti doresc.si app,superb machiajul:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos lookul pe care l-ai facut. Felicitari ;)

    ♥♥♥ Pupici ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Bondarica:este foarte usor de realizat,nici nu iti ia mult timp sa-l realizezi iar la sfarsit rezultatul este spectaculos;) cine te vede zice ca ai stat ore intregi in fata oglinzii:))

    Multumesc,mie nu prea imi place parul meu:)) e lung si nu prea are volum si trebuie mereu sa-l aranjez ca sa nu stea lalai:(

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. A.M: ma bucur tare mult ca iti plac tutorialele mele si iti sunt utile:)
    Daca incerci look-ul mi-ar placea tare mult sa-l vad si eu;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Madalina: multumesc,la multi ani si tie si un an superb iti doresc:*

    Am primit de curand de la o prietena din strainatate blush-ul impreuna cu alte produse Wet n wild.
    Din cate stiu eu la noi in tara nu se comercealizeaza aceste produse,cel putin eu nu cunosc nici un site!
    Pe ebay ar fi o varianta daca ai card....

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Machiaj ochi: ma bucur ca iti place:)
    multumesc:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce par frumos ai! Si ce sprancene frumoase!:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Deea, acum am vazut ce i-ai scris Madalinei.
    Sunt si la noi produse Wet'n'Wild. In magazinele Kenvelo le gasesti. :D
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anda: multumesc mult:* mie nu-mi plac,nici sprancenele si nici parul:))) sunt o eterna nemultumita=))))

    Am auzit si eu ca s-ar gasi in magazinele Kenvelo dar niciodata nu le-am gasit!
    Ultima oara am si intrebat la casa de ele si una dintre fete mi-a spus ca ei au magazin de haine nu de cosmetice:)))
    eu acum ce sa mai intaleg?

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors