21 ianuarie 2011

I wish...












Nu-i asa ca sunt superbe?
De foarte mult timp imi doresc un astfel de "coltisor de rai".Sper ca intr-o buna zi sa-mi indeplinesc aceasta dorinta...

Pupici

Nu uitati de concurs,mai aveti 2 saptamani la dispozitie!

30 de comentarii:

  1. Ce fata nu si-ar dori o minunatie din asta? :X Acum 2 ani am primit cadou de la prietenele mele o oglinda care seamana putin cu o masuta din asta, cu un sertar mic :D De atunci, numai pe aceea o folosesc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm... sunt foarte frumoase :X si cu camerele din dotare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohhhhhhh, I feel your pain Deea! Doar ai vazut ce improvizata sunt si eu la masuta de machiaj.
    Eu m-as multumi si cu una mai moderna, ca asa e mobila din camera, numai sa aaaam! Si lumina buna sa pot face machiaje seara, nu ca acum, sa stau cu capul sub lampa. :))
    pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. wow sunt superbe... eu am o comoda insa e mica rau:(( sunt ingramadita, nici oglinda nu este prea mare, locul pentru taburet e prea stramt etc:D...mi-a lut ochii la inceput insa acum regret alegerea facuta....
    iti doresc ca in viitorul cat mai apropiat sa ai o astfel de "bijuterie" de mobila in casa:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu vreau!!!
    Cred ca asta este visul oricarei femei :D

    RăspundețiȘtergere
  6. hehe! Am si eu o postare asemanatoare ;)
    http://federova.blogspot.com/2010/11/coltisor-de-raii-wish-one.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Lauren: foarte frumos cadoul de la prietenele tale! Cadouri din astea sa tot primesti:))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Anda:iti dai seama ca si eu m-as multumi;))
    dar e sa de frumos sa visezi 8-> poate intr-o buna zi cine stie...ma vezi in geam la loto=))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Bondarica: I wish you luck;)) poate tu o sa-ti cumperi o astfel de "bijuterie" inaintea mea:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Sweet crazy lollipop: visul oricarei femei indragostita de beauty:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Federova: acum am vazut-o! E bine ca avem gusturi asemanatoare si bune ,pe deasupra;))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. How cute is this!!!
    Ultima imi place in mod special.

    RăspundețiȘtergere
  13. Preferata mea e cea maro din prima poza...nu iti spun ca eu inainte sa ma mut in casa noua, ma machiam in fata monitorului, pe biroul de calculator...ca in alta parte nu aveam unde...Si biroul meu de calculator e mic, caci nu aveam spatiu de depozitare. Acum ca m-am mutat, fostii proprietari mi-au lasat niste mobila ca nu aveau ce face cu ea...nici eu nu am avut ce face ce-i drept,ca aveam eu mobila destula insa am oprit un fel de comoda destul de maricica cu sertarase si usitze,... cu niste lucraturi mai vechi asa, din lemn masiv...care are o oglinda maaare rotunda pe mijloc...e un fel de vanity table...a fost dragoste la prime vedere intre noi, mai ales ca eu mi-am dorit ca "locul meu de rai" sa nu fie unul modern, cu taieturi drepte, gen mobila de bucatarie...Acum sunt in plin proces de personalizare a locsorului meu...
    Cat mi-am dorit ceva de genul asta. Acum cateva luni am cautat pe net diferiti comercianti care ba imi cereau preturi astronomice, ba erau modele, gen birou de calculator cu oglinda-care le puteam face si eu, ba nu mai faceau asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  14. superbe putin zis:O si eu vreau ..poate pana la urma imi improvizez ceva:)) si tot imi fac asa frumos:)):">

    RăspundețiȘtergere
  15. EEE cine nu isi doreste un coltisor de rai? Si eu imi doresc ceva dar criza asta..imi place tare mult din prima poza cea pe crem....!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Rethinica: cunosc si eu multe magazine care comercealizeaza astfel de vanity table :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Kory_nails: si eu tot ceva improvizat am dar nu se compara cu superbitatile astea:(
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Un coltisor de rai, cu muuuuulta lumina naturala 8-> un vis!

    RăspundețiȘtergere
  19. are there links to these vanities??

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors