17 ianuarie 2011

Lipstick Collection

Hello fetelor!

Adina m-a provocat sa arat colectia mea de rujuri!Nu detin foarte multe rujuri pentru ca sunt destul de dificila cand vine vorba de culoarea buzelor,nu-mi sta bine cu orice culoare si tocmai de aceea prefer sa-mi cumpar doar anumite nuante de rujuri care stiu ca ma favorizeaza.

So...let's begin!





De la stanga la dreapta:

  • Black Onyx Lipstick no.223
  • Deborah Lipstick no.12 Atomic Red
  • Nyx Round Lipstick no.644 Spell Bound
  • Avon Color Trend, Sparkle Shine






De la stanga la dreapta:
  • Wet n Wild Fantasy Lipstick (nu stiu ce nr. e pt ca am rupt eticheta din greseala:D)
  • Flormar SuperShine Lipstick no.503
  • Golden Rose Lipstick no.79




De la stanga la dreapta:
  • Nyx Round Lipstick no.628 Tea Rose
  • Avon (nu stiu din care gama face parte),nuanta Carnation
  • Flormar Selection Lipstick no.16
  • Avon ,nuantaTwinkle Pink





De la stanga la dreapta:
  • Oriflame Visions Lip Love Lipstick,nuanta George
  • Glamour (l-am primit cand am achizitionat revista cu acelasi nume)
  • Ruby Rose Lipstick,no.11 Dusky Rose

Cam astea sunt toate rujurile mele,in nr. de 14 ca sa fiu mai precisa.Nu stiu daca sunt multe sau putine insa la capitolul lip gloss stau mai bine:))

Va pup si sa aveti o saptamana cat mai usoara!

Nu uitati sa participati la Concurs !

Pupici
Bye

29 de comentarii:

  1. Am vazut cateva nuante care-mi plac si nu e bine deloc. Chiar nu mai am nevoie de rujuri. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am doar 5 deci la capitolul asta stai mai mult decat perfect.Eu nu folosesc decat nuante apropiate culorii buzelor mele ptr ca imi place sa-mi fac ochii ft conturati si atunci imi las buzele in limita normalitatii :))
    Am unul Mac,2 benefit,Nyx Tea Rose si vreo 2 Elf cred.Nici nu mai stiu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Shopperita: asa zic si eu mereu,n-am nevoie,n-am nevoie dar cu greu ma abtin cand imi place cu adevarat un ruj:)))
    Sper sa fi mai tare ca mine:)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sweet Crazy Lollipop: mie imi place sa le mai diversific un pic.Desi,daca te uiti bine si eu am mai multe rujuri apropriate de nuanta buzelor pentru ca si eu de cele mai multe ori mizez pe un machiaj dramatic care cere un ruj mai soft;)
    TE PUP:*

    RăspundețiȘtergere
  5. cel mai mult imi place cel de la nyx din prima poza :x:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Adina: spell bound nu? si mie imi place foarte mult:X
    Imi place sa-l port in general la un machiaj mai soft iar cu acest ruj ies din anonimat;))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu detin 6 rujuri!:)) dintre care doar 1 imi mai place...nu stiu unde pot gasi un nude perfect...si fara un pret exorbitant:| :(

    Cat despre rujurile tale, imi plac mult cele nude!

    O mica intrebare: rujul de la Visions are particule movulii? caci are si mama mea un ruj la fel (Alta nuanta) cu sclipicel movuliu si as fi curioasa daca toate sunt la fel:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Little Princess: nu,nuanta de ruj pe care o detin eu nu are particule movulii.E un peachy-nude un pic shimmery.
    Eu zic ca ai multe variante de a achizitiona rujuri bune la un pret modic. Ex:Avon,Oriflame,Nyx,Flormar,etc.Sper sa gasesti nude-ul perfect;)
    TE PUP:*

    RăspundețiȘtergere
  9. cele din a 3-a poza sunt geniale ♥

    RăspundețiȘtergere
  10. Koko: si mie imi plac cel mai mult,sunt nude-urile mele preferate,se vede ca sunt si cele mai consumate:))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am doar 2 rujuri si nici pe alea nu le folosesc niciodata, mi se pare ca ma imbatranesc, mai bine un gloss :d

    RăspundețiȘtergere
  12. Denisa: eu nu cred ca rujul in sine te imbatraneste ci mai degraba nuanta rujului.
    Probabil ca nu ti-ai gasit tu nuanta care sa te avantajeze;)

    RăspundețiȘtergere
  13. mama cate rujuri...am unul singur :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Federova: hai ca nu sunt chiar asa de multe:D :))

    RăspundețiȘtergere
  15. nici in 1000 de ani nu o sa pot sa inteleg pentru ce o femeie are nevoie de asa multe rujuri!!! adevarul este ca nici nu ai nevoie de mai mult de 4, sa zicem..roz, rosu, maro..tie la ce iti folosesc atatea??? si foarte asemanatoare intre ele..personal consider asta o risipa, ceva total inutil..parerea mea, Daniela

    RăspundețiȘtergere
  16. Daniela: cum ai spus si tu sunt asemanatoare,dar nu la fel:)))
    Cu siguranta in nici 1000 de ani nu o sa intalegi aceste lucruri daca nu esti o impatimita al makeup-ului.Nu o sa-ti dai seama nici in 2000 de ani ca aceste rujuri asemanatoare cum le zici tu au texturi diferite si de multe ori si 1-2 tonuri la un ruj face diferenta!
    Daca tu consideri ca e suficient doar un ruj rosu,roz,maro iar restu nuantelor apropiate acestor culori de baza,sunt o rispipa....n-am ce sa-ti explic! ar fi prea greu;)
    Si in plus aceste rujuri le mai folosesc si pe fetele/clientele mele care imi cer sa le machiez;)

    RăspundețiȘtergere
  17. deci wow:o desi sunt innebunita dupa acel roz de " pitsi " si de roz in general ( carei fete nu`i place rozu` acum intre noi fie vb :"> ), dar mai mult folosesc gloss e mai practic pentru scoala sau iesit in oras. rujul pentru ocazii mai speciale, rujurile tale m`au cucerit deplin irevocabil si iremediabil :x cele nuanta nude sunt pur si simplu superbe:x de cand tot zic sa imi iau si eu unul 8-> sunt convinsa mai mult ca oricand:x iar pentru cele care nu inteleg la ce folosesc atatea nuante de rujuri, dragelor nu sunteti fete in adevaratul sens al cuvantului. sa fim seriosi ce fata s`ar putea opri vreodata din cumparat produse de makeup fie ele si cu aceeasi culoare dar alta firma sau eu stiu.


    te pup deea si ai grija de rujuri poate vin si ti le fuur :"> :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Rrralu:eu folosesc ruj si peste ruj dau cu gloss,este cea mai recomandata metoda.
    Sau folosesc balsam de buze si peste dau cu ruj daca vreau ca rujul sa reziste mai mult si sa fie mai glossy un pic;)
    Eu nici nu condamn fetele care nu pot intalege pasiunea mea,asta e! De asta suntem diferiti...asa cum unii dau banii pe haine sau pe telefoane,cluburi,etc. asa si eu dau banii pe cosmetice!
    Si sincer eu cred ca pe acest blog am demonstat de multe ori ca nu sunt o persoana cheltuitoare si am incercat sa va arat si voua alte alternative in materie de make-up,tocmai ca sa nu faceti risipa de bani!
    Dar asta e pt cei care imi citesc blogul cu regularitate...cei care sunt in trecere si comenteaza la prima vedere,n-am ce sa le explic:-j

    Si o sa am grija sa inchid mereu usa cu cheia si siguranta de la usa ca sa nu intri sa mi le furi:))
    te pup scumpa:*:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Am pus si eu ochii de mult timp pe Carnation de la Avon, dar nu am apucat inca sa-l iau. E superb!

    Imi plac toate!:D

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  20. Anda: e unul dintre rujurile mele preferate;) Daca o sa ti-l cumperi cu siguranta o sa-ti placa:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Chocolate: si eu sunt indragostite de rujurile Nyx,pacat ca nu le mai gasim:(
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Wow Deea :O foarte mumoase si sunt niste culori care mie una imi plac :X Super!! La cat mai multe !!

    RăspundețiȘtergere
  23. Fetelor, gasiti rujuri si alte produse NYX la preturi super bune pe porkdaisy! :D
    Pupici, Deea, esti o draguta!

    RăspundețiȘtergere
  24. Madutza:iti multumesc pt info:* eu stiam doar de cherryculture.com :D
    te pup scumpa:*:*

    RăspundețiȘtergere
  25. Oh, stai bine don't worry, eu am 2 rujuri si un gloss=)) deci:D!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors