7 ianuarie 2011

Make your own Brush Cleaner

Hello ladies!


In urma cu ceva timp,una dintre prietenele mele ma intreba cum imi curat eu pensulele sau care este cea mai buna metoda de a curata pensulele fara a le deteriora.
De atunci i-am tot promis ca o sa scriu si pe blog despre acest subiect si uite ca a trecut cred ca o luna de zile de cand i-am promis si abia azi am reusit sa "ating" acest subiect!
Sorry Ancuta:D:*

Cred ca multe dintre voi stiti ca exista pe piata tot felul de produse speciale destinate curatarii pensulelor,unele mai bune altele mai putin bune!Insa sunt si foarte scumpe(cum ar fi cea de la Sephora),asa ca de ce sa cheltuim atatia banuti cand ne putem face propriul Brush Cleaner utilizand produse pe care sigur le aveti in casa!

Dupa modelul Make your own lip balm care a primit multe reactii pozitive si ati fost incantate de acel articol,astazi m-am gandit sa va arat metoda mea de curatare a pensulelor,metoda pe care o folosesc de 1 an de zile iar pensulele mele arata ca in prima zi.
N-au suferit nici un fel de modificare sau deteriorare,perii pensulelor sunt la fel de moi si sunt convinsa ca vor fi la fel mult timp de acum incolo.

Pentru asta aveti nevoie de:

  • un recipient (eu am folosit o sticluta stil spray)
  • 1 pahar cu apa(100-150ml)
  • 1/4 pahar cu alcool sanitar
  • 1 lingura sampon(este de preferat sa folositi un sampon pentru bebelusi sau un sampon mai delicat care sa nu inaspreasca firele de par ale pensulelor)
  • 1 lingura cu balsam leave-in
Cantitatile le puteti modifica in functie de marimea recipentului in care depozitati solutia.





Cum procedam :

  • intr-un pahar de plastic adaugam pe rand samponul,balsamul,alcool-ul si amestecam bine pentru a se omogeniza amestecul
  • peste acest amestec adaugam paharul cu apa si din nou omogenizam bine
  • acest continut il turnam in sticluta destinata depozitarii







Si gata!


Poate fi folosit in orice moment,doar pulverizati pe o discheta demachianta sau direct pe o pensula murdara,stergeti pensula pe discheta pana cand aceasta ramane curata.


Pensulele se pun la uscat pe un prosop iar in 10 min sunt gata de folosire:P

Este bine sa spalati pensule cel putin odata pe saptamana,pentru ca,dupa cum bine stiti reprezinta un mediu propice pentru dezvoltarea bacteriilor si a germenilor patogeni.
Avand si alcool in aceasta solutie,pensulele pentru machiaj se dezinfecteaza mult mai bine decat daca am folosi doar sampon simplu,iar bacteriile nu se vor mai dezvolta si nu vor mai aparea infectiile,conjunctivitele,etc.


Sper sa folositi aceasta solutie,eu o recomand cu multa caldura!

Va pup si sa aveti un sfarsit de saptamana excelent!
Bye

39 de comentarii:

  1. Foarte util, o sa incerc si eu, dar mie mi se pare chiar avantajos si spray-ul sephora pentru ca il folosesc zilnic pe toate pensulele pe care le folosesc si tine o gramada! Il am de cateva luni si abia acum e pe terminate, dar ma mai tine cam o sapt sigur :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. eu folosesc direct spirt pe care il pun pe o discheta si sterg pensulele pe ea... nu cred ca e necesar si sampon sau balsma, pentru ca se curata destul de bine chiar si cu spirt simplu

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar cautam ceva asemanator, pentru ca mi-e destul de greu sa-mi spal pensulele in fiecare saptamana pe rand cu sampon, balsam, ulei de masline, etc.. Asa o sa am deja solutia pregatita si castig si timp :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant amestecul dar am o indoiala asupra lui.
    Daca solutia contine sampon si balsam si cureti pensula fara ca apoi sa o clatesti cu apa, nu exista riscul sa iti iriti ochii ?

    Eu le spal cu balsam doar si arata ok, nu am avut probleme cu ele niciodata.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant! Sa stii ca voi incerca ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am mai aflat ceva nou, cu siguranta o sa incerc si eu :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Adina: eu sunt convinsa ca este destul de avantajos si cel de la Sephora dar de ce sa aruncam banii pe un produs pe care putem sa-l facem si noi acasa,iesind mult mai ieftin:)

    Sper sa-l incerci,sunt convinsa ca o sa-ti placa;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Bondarica: nu stiu daca e foarte buna metoda ta,in timp daca folosesti doar alcool pur si simplu o sa-ti strice pensulele,o sa devina aspre!
    Eu zic ca este necesar si samponul si balsamul - samponul curata,balsamul face pensulele mai moi iar alcool-ul doar le dezinfecteaza...

    RăspundețiȘtergere
  9. Lauren:acum un an pana sa descoper aceasta solutie,tot asa faceam si eu...tin minte ca imi lua o vesnice sa le spal pe toate plus timpul de uscare:)))groaznic!

    Sper sa-ti placa,o sa vezi ce simplu o sa fie pe urma curatarea pensulelor;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Betty Reviews :nu o sa-ti irite ochii pentru ca solutie contine si apa dar si alcool,aceste 2 componente dilueaza samponul si balsamul.

    Eu nu zic ca cel mai bine e sa faceti ca mine...eu doar v-am spus care este metoda mea,metoda care in timp s-a dovedit a fi foarte eficienta pentru ca dupa 1 an de zile,pensulele mele sunt la fel de moi,fara peri cazuti,la fel ca in prima zi:)

    eu zic sa incerci si metoda asta...nu ai nimic de pierdut;)
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Anca Buzea: ma bucur sa aud asta,inseamna ca nu scriu degeaba pe blogul asta iar oamenii chiar tin cont de sfaturile mele!

    Iti multumesc:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Rotsin:hihi..ma bucur ca eu am fost cea de la care ai avut ce invata:P
    Sa-mi spui ce parere ai dupa ce o folosesti:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  13. e foarte buna ideea ta,eu le spalam doar cu sapun lichid si nu-mi placeau cum ramaneau dupa ce se uscau....kisss*

    RăspundețiȘtergere
  14. Magical MakeUp: ma bucur ca te incanta ideea mea;)
    Sa o incerci,o sa vezi ce diferenta e intre aceasta solutie si sapunul lichid pe care il folosesti tu;)

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Dar cu cele de fata ce pot face? Urasc sa le ud si sa le spal cu sapun every week, dar parca metoda asta nu le curata ca lumea...

    RăspundețiȘtergere
  16. Anca: eu folosesc metoda asta si pt cele de fata iar la 2 saptamani le trag o samponeala buna!
    E adevarat ca pensulele de fata fiind mai mari,neceista mai multa solutie aplicata pe ele!
    Eu m-am fac si astfel: pun solutia respectiva intr-un paharel,cat sa acopere 3 sferturi din lungimea perilor si le las asa 5 min iar apoi le sterg bine bine pe un prosopel.
    O sa vezi la sfarsit ce murdara samane solutia din paharel iar pensulele curate si gata de "munca":P

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte util si interesant! Eu nu m-am gandit niciodata sa creez propria solutie de curatat pensulele, dar de acum incolo ma voi gandi serios sa aplic metoda asta.
    p.s. Am avut si eu o sticluta ca a ta cu spray de corp de la Avon si acum ma oftic ca am aruncat-o. :(
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Dia: o sa-ti placa,ai sa vezi;)

    Eu sunt foarte strangatoare de felul meu,nu arunc nimic ce poate fi reutilizat;))

    ps: gasesti astfel de sticlute si la Bamboo cu 3 lei,mi-am cumparat eu de curand.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  19. esti foarte inventiva..trebuie sa incerc si eu:D..o sa fac asta chiar maine..pup:*

    RăspundețiȘtergere
  20. omg! Trebuie sa imi fac si eu unul acasa:))
    super ideea! te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Xella: multumesc:* ma bucur ca esti deschis la noi incercari;)
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Miss savealittle: you're welcome! I'm glad you like it:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Madalina: multumesc:P te astept cu parerei dupa ce-l incerci:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Little Princess: I'm glad to hear that:P

    RăspundețiȘtergere
  25. Solutia asta e buna pentru ametite ca mine care baga pensulele in toate fardurile si cand vrea sa le foloseasca isi da seama ca sunt murdare. De obicei le spal saptamanal cu sampon, dar dureaza mult pana se usuca.
    Imi prepar si eu solutia ta.

    Si sa stii ca sunt persoane care au ce invata de pe blogul tau. Adica eu, dar sunt gemeni asa ca poti lua in considerare 2 persoane. :)) Primul machiaj incepator-prof l-am facut dupa un tutorial de al tau si am fost multumita de rezultat. ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Chocolate: ma simt onorata si extrem de flatata in fata acestor cuvinte!Nu poti sa-ti explic sentimenentul pe care il am in momentul cand vad ca blogul meu reprezinta o sursa de inspiratie,ca post-urile mele sunt utile iar voi va declarati multumite la final!
    Pt mine este incredibil feeling-ul...
    Iti multumesc!

    Sa incerci solutia,o sa-ti placa;)
    In 10 min o sa ai pensulele gata de "munca":P

    pupici:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  27. foarte fain blogul :*

    http://the-beauty-diary.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  28. eh bine ca am dat banii degeaba pe o solutie pe care o si urasc deja ca nu imi place cum miroase. oare as putea sa o imbunatesc cu ceva "parfum"? mi-e frica sa nu reactioneze ciudat...in fine, am s-o folosesc pana se termina si mai apoi imi fac eu singurica...

    RăspundețiȘtergere
  29. Uuu buna ideea cu paharul :) O sa fac si eu asta.

    RăspundețiȘtergere
  30. Schumitza: nu stiu ce sa zic...ma gandesc ca daca pui parfum pur s-ar putea sa fie prea mult! Nu stiu daca ar fi o combinatie prea reusita,ma gandesc sa nu reactoneze urat si aici ma refer la perii pensulelor.

    Ai putea totusi sa incerci sa pui o cantitate mica din solutia respectiva,o picatura de parfum(toate astea le pui intr-o alta sticluta) si incerci pe o pensula!Repeti procedeul de 2-3 ori si daca nu are nici un efect negativ asupra lor,atunci e ok! Poti face asa si cu restul de solutie;)

    pup:* bafta;)

    RăspundețiȘtergere
  31. Deea, chiar am sa incerc si eu!:D
    Chiar daca am solutia de curatat pensule de la Elf, o sa imi fac si solutia propusa de tine!:D
    Eram si eu sceptica cu privire la neclatitul lor, dar am vazut ce i-ai raspuns lui Betty si m-am mai linistit.
    pup. :*
    Great post!

    RăspundețiȘtergere
  32. Anda:Cand o sa incerci solutia o sa vezi ca am avut dreptate;)
    Ce i-am spus lui Betty e cat se poate de adevarat atata timp cat nu pui foarte mult sampon si balsam.
    Daca "exagerezi" cu cantitatile s-ar putea ca solutia sa nu iasa asa cum ar trebui!
    multumesc pup:*

    RăspundețiȘtergere
  33. foarte interesant!
    o sa incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  34. am incercat si imi place! merci de tip, u are a money saver :D

    RăspundețiȘtergere
  35. Adizzy: ma bucur ca iti place:P
    sunt buna la casa omului nu?:)))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors