5 ianuarie 2011

Nails : Leopard Print

Hello girls!

Astazi scriu o postare diferita fata de ce v-am obisnuit pana acum,si anume despre nail art.
Sper sa nu va deranjeze si sa va placa!

In ultima perioada am inceput sa dezvolt o pasiune pentru unghiute si tot felul de modele cat mai ciudate,ar spune unii!Inainte eram adepta unghiilor intr-o singura culoare sau cel MULT,eternul french!Nicidecum 5 culori pe unghie,care mai de care mai tipatoare:)))
Insa,omul isi mai schimba gusturile in timp;)
Cam asta s-a intamplat si in cazul meu,am inceput sa ma emancipez:))),sa fiu un pic mai open minded,cum spun englezii:P

Dar ca sa nu o mai lungesc,va prezint unghiutele mele de care sunt extrem de mandra (sa nu mi le deocheati!:)))






E adevarat ca nu sunt tocmai perfecte,inca nu stapanesc prea bine aceasta arta,insa consider ca pentru prima data au iesit destul de bine!:P
Si ca sa fiu sincera cu voi,modelul nu-mi apartine mie ci al unei fete de pe youtube pe care am descoperit-o de curand.Este foarte talentata,am vazut multe modele foarte dragute si usoare pentru incepatoarele ca mine:D

Acesta este filmuletul care m-a ajutat sa realizez si eu un astfel de model!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Day 29 — Your favorite nail polish

Jessica Geleration Custom Nail Color,nr.095 blue blast



Puteti achizitiona astfel de lacuri de pe site-ul www.exclusivcosmetics.ro


Sper ca v-a placut postarea de astazi!
Va pupicesc si sa aveti o saptamana excelenta!
Bye!

24 de comentarii:

  1. Wow chiar super! Nu stiam ca ai talent si la asta :x sper sa ne incanti cu mai multe modele pe viitor! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-a iesit foarte bine pentru prima oara! sunt foarte frumoase! punctuletele si liniutele cu ce le-ai facut? ai avut ac special?

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne deci imi plac la nebunie:X:X
    Si-mi plac mai mult nuantele la ale tale decat cele de pe youtube.

    RăspundețiȘtergere
  4. parerea mea e ca este superba manechiura:x...imi place mult combinatia de culori aleasa iar unghiutele tale sunt extrem de frumoase si se incadreaza perfect la dimensiunea degetelor

    RăspundețiȘtergere
  5. aaa..si plus ca tie ti-a iesit mai bine si mai frumos ca in tutorial:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte dragute si interesante :x

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt unghiutzele tale?:*frumos model;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Adina:as vrea eu sa am talent si la unghiute:P
    sunt multe alte fete cu bloguri sau pe youtobe care fac niste adevarate opere de arta!
    Ce fac eu e o joaca de copii in comparatie cu ele:))
    Daca va place acest post,atunci o sa mai pun cu siguranta si alte modele:P

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  9. A.M: multumesc mult:*
    Punctuletele si liniutele le-am facut cu dotting pen,ca si tipa din filmulet daca nu ma insel:D

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Amalia:ma bucur sa aud asta!Iti multumesc mult:*
    Chiar eram in dubii daca am ales culorile bine sau nu:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Bondarica: you make me blush :"> nu ma asteptam sa va placa atat de mult:P
    Iti multumesc:*
    Ce ma enerveaza la unghiile mele este faptul ca ele cresc in sus un pic,adica nu se curbeaza si ele frumos dupa deget:(

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  12. El Kryss:da,sunt unghiutele mele,nu sunt false.Se si vede ca sunt naturale:P

    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  13. deci jur ca sunt MIROBOLANTE !!!! stii ca eu am o pasiune pt unghiutse :x pur si simplu le ador.. sunt superbe:X

    RăspundețiȘtergere
  14. ti`au iesit super:X..o sa incerc si eu..bvo:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Roxi: stiu ca ai o pasiune pt unghiute:P cand postam chiar la tine ma gandeam ca sigur o sa-ti placa:))

    te pupic:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Xella: ma bucur sa vad ca v-a placut modelul ales de mine:P
    multumesc:*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce super!

    Felciitari,chiar sunt frumoase !

    Tocmai ai castigat un micut follower!


    Kisses from Honeÿ (\_ _/) ♥ Bunny
    (='.'=)♥
    (")_(")_♥

    http://charmy-bunny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  18. Honey: hihi:P multumesc mult:*:*

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Rotsin: ma bucur ca iti plac:P chiar arata bine,vad ca toata lumea mi le-a admirat si prietenele...sunt si usor de facut:P
    Nu mai am nevoie de manechiurista acum:)))

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors