20 ianuarie 2011

Random make-up

Hello ladies!

In ultima perioada am inceput sa lucrez intens la licenta pentru ca in curand o sa incep sesiunea si nu o sa mai am timp sa lucrez la ea.
Deja am inceput sa intru in panica pentru ca ma gandesc ca maine-pomaine suntem in februarie,incep sesiunea iar eu in aprilie-mai deja trebuie sa am licenta terminata!
Stiu...ma stresez prea mult uneori,pana cand o sa dau licenta cred ca o sa mai raman cu 3 fire de par in cap si implicit o sa va stresez si pe voi!:)))
Deh..trebuie sa ma descarc si eu nu?;))

Cum spuneam,lucrand de zor la licenta nu prea am avut timp dar nu am fost nici in the mood pentru a realiza un machiaj mai special,mai elaborat,cu care sa ma pot prezenta onorabil in fata voastra.
Dar ca sa nu va las asa..in aer,pentru ca totusi e un blog de make-up pana la urma,m-am gandit sa va arat cateva machiaje pe care le-am purtat in ultima perioada,cu diferite ocazii.

Unele poze nu sunt foarte grozave!Sorry about that:D



























Din pacate nu mai tin minte ce produse am folosit la fiecare machiaj in parte!:( Sorry

Gata! Ma intorc la stresul meu:))

Nu uitati sa participati la Concurs!
Pupici
Bye!

14 comentarii:

  1. off...facultatea asta... super look-urile!!

    RăspundețiȘtergere
  2. spor la "stresul" tau, e bine ca totusi mai ai timp sa te si machiezi:D, eu arunc acolo un fond de ten si un rimel si gata:D..
    abia astept sa vina zilele senine in care sa ma machiez in voie sa stau 2 ore in fata oglinzii..

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac toate :X Bafta gagica, hope everything works out!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac machiajele tale, dar sunt toate aproape la fel, o culoare pe pleoapa si un negru in crease si outer corner. Astept ziua in care vei face ceva mai interesant...

    RăspundețiȘtergere
  5. i find purple and blue always go so well together. really lovely make-up.
    i wish my photos of close-ups would come out that clear!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bondarica: mie imi spui???abia astept sa vina zilele acelea de vacanta/vara/mare....
    Multumesc scumpa
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Special K: mersi gagica:* bafta si tie in stresiune;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Doinitza: tu sigur imi urmaresti blogul?? pentru ca daca intr-adevar mi-ai fi urmarit blogul ai fi vazut cu siguranta nenumarate machiaje unde nu exista acel negru in crease de care spui tu!
    Chiar si in cele postate de astazi din 3 machiaje doar unul are negru in crease!
    Am si spus in postare ca astea sunt machiaje pe care le-am purtat in ultima perioada,asta este stilul meu!
    Daca tu consideri ca nu gasesti nimic interesant,atunci...imi pare rau!
    This is my style;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Tonimacaroni: thank you very much,I'm glade you like it!
    kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca tipa vroia sa spuna ca e cam aceeasi tehnica la toate, ca sunt facute dupa aceleasi reguli, desigur, cu culori diferite. Mie imi plac, sunt foarte frumos realizate, bine incorporate culorile, dar cred ca ai reguli cam stricte :)) Ma gandesc ca nu ar fi rau sa incerci si alte tehnici si sa ne arati si noua ce a iesit! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Suzana: am intales perfect ce a vrut tipa sa spuna!
    Repet am multe machiaje facute cu tehnici diferite! As putea sa-ti dau numeraose exemple: soft night make-up,arabic make-up,last sunshine,make-up inspired by my oxford shoes,black & white make-up...etc! Deci sunt nenumarate machiaje in care am folosit tehnici diferite!
    Cele pe care l-am pus in aceasta postare am spus CLAR ca sunt machiaje purtate de mine in ultima perioada!
    Mie asa imi place sa ma machiez,nu vad de ce mi-as schimba stilul daca eu asa ma simt bine!
    Daca intr-adevar mi-ar fi urmarit blogul sau macar o parte din el,ar fi observat cu siguranta ca multe make-up'uri difera!
    Dar eu nu vreau sa mai continui pe baza acestui subiect!Cine ma urmareste cu adevarat stie ca nu vb prostii si nu are rost sa incerc sa ma scuz sau sa dau explicatii in fata unor astfel de acuze!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors