12 ianuarie 2011

Tags & more Tags

Hello ladies!

Am primit 2 tag-uri zilele astea,unul de la Anda si altul de la Mirela . Thank you girls!:*

Top 5 parfumuri


Top-ul acesta trebuia sa fie unul top 10 parfumuri,asa cum l-a facut Anda,insa am decis sa-l "schimb" un pic si sa fac un top 5.
Am considerat ca mai bine scriu despre parfumurile care imi plac cel mai mult si care le-am reachizitionat.Nu are rost sa insir 10 parfumuri care imi plac ce-i drept,dar nu le-as mai cumpara dupa ce le termin.
Sunt un pic dificila la parfumuri(fiind bolnava cu ficatul si nu prea suport anumite mirosuri),tocmai de aceea cand gasesc un parfum care sa-mi placa nespus si cel mai important sa nu mi se faca rau dupa ce il folosesc,ma axez pe el si nu ma mai uit la altceva!
In aceasta situatie am 5 parfumuri favorite,de fapt 6 dar unul s-a terminat si nu am pastrat sticluta(o sa scriu la final de el).

Let's begin!

Locul 5

Dolce & Gabbana -Light Blue


Este un parfum floral-fructat note de citrice.Merge perfect pe timpul verii cand simt nevoia de parfumuri usore,fresh!

Locul 4

Today-Avon




Un parfum de seara,puternic,floral,cu note de frezie si musk.


Locul 3

Chalon


Este un parfum pe care l-am primit de la matusa mea din Italia si de fiecare data cand revine in tara,ii zic sa mi-l achizitioneze.Este un parfum foarte puternic cei drept,il folosesc in general seara,cand am o tinuta mai sofisticata si se cere un parfum pe masura.
L-am avut si pe cel albastru,este varianta mai fresh,potrivit pentru zilele de vara.Astept sa revina matusa mea in tara ca sa-i spun sa mi-l cumpere din nou:D

Locul 2

Incandessence-Avon



Stiu ca este un parfum foarte iubit de multe fete,de cand a aparut(adica de foarte multi ani),l-am tot cumparat. Este un parfum floral-fructat cu note puternice de orhidee si bujori.

Locul 1

Comme une Evidence-Yves Rocher

http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Rocher/Comme-une-Evidence-2167.html

Parfumul meu favorit care rezista incredibil de bine.Imi aduce aminte de mirosul de lacramioare din gradina bunicii.Este mirosul copilariei mele,al amintirilor placute alaturi de bunica mea.

+Bonus
J' adore-Christian Dior



Un parfum foarte vechi,din '99 dar cu renume in lumea parfumurilor.
Sper sa reusesc sa il reachizitionez intr-o zi pentru ca deja imi e dor de mirosul lui senzual,de aroma orhideelor,a mandarinelor si a magnoliei.

Stylish Blogger Award
de la Mirela



7 lucruri importante despre mine:
  1. Iubesc animalutele.
  2. Nu-mi plac dulciurile.
  3. Imi doresc sa urmez un curs de make-up si sa profesez in acest domeniu (sper sa reusesc sa fac in 1-2 ani,pentru ca imi doresc un curs de calitate,de unde sa am ce invata!)
  4. Sunt prea directa,spun lucrurilor pe nume fara urme de regret! Imi lipseste diplomatia,stiu si de multe ori mi se reproseaza acest aspect!
  5. Mi-as dori sa fiu mai stapana pe mine si increzatoare in fortele proprii,sa cred in mine, intr-o viata mai buna si intr-un viitor mai optimist.In ultima perioada m-au incercat multe sentimente si ganduri negre,sunt dezamagita de tot,chiar si de mine in anuminte momente!
  6. Nu-mi place sa cheltuiesc banii aiurea,doar pe principul "sa fie acolo"!
  7. Nu-mi place sa investesc multi bani in haine,sub pretextul ca "e da firma!" ;) Romanul cumpara in ziua de azi brandul,mi se pare absurd cand vad persoane cu un telefon in mana de 20-30 de mil,haine si accesorii la fel de scumpe dar se plimba cu metroul! Si prin asta am zis tot:D

Ofer aceste tag-uri tuturor fetelor din lista mea de blog-uri.

Nu uitati sa participati la concurs !

Pupici
Bye

24 de comentarii:

  1. Matusa mea obisnuieste sa isi cumpere Light Blue. Imi place tare mult cum miroase pe ea insa pe mine nu. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Shopperita: si eu am patit-o cu unele parfumuri...cred ca depinde si de pH-ul fiecaruia;)

    RăspundețiȘtergere
  3. I love Evidence too!:X
    Imi place sa ma dau cu el primavara, e perfect pentru perioada respectiva. :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda:mie imi place sa ma dau in toata perioada anului cu el:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Chalon imi place si mie, l-am avut acu cativa ani, :X, cel albastru nu prea imi place...asta e mai mijto..sper sa mai am ocazia sa imi iau :)...cat desptre incandensance de la avon mm-am saturat de el..si mai am mai mult de jumate in sticluta :-j

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine ar fi sa nu-mi placa dulciurile :-< :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ah :x iubesc parfumurile. tocmai mi`am luat coco mademoiselle si armani diamonds. conteaza fff mult ph-ul. si pentru mirosul lui care poate fi extrem de diferit de la o persoana la alta, dar si pentru felul in care persista pe pielea noastra.parfumul miroase altfel pe pielea fiecaruia odata ce se incalzeste si dispare alcoolul din el. am am avut de facut un proiect despre parfumuri si am invatat cate ceva despre ele :> :))

    RăspundețiȘtergere
  8. M-ai facut curioasa cu parfumul no.1 - Comme une evidance :D. Trebuie sa-l miros ca sa ma plimb si eu spre amintirile copilariei. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Roxi: I'auzi!Thanks pt pont,nu stiam;):*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Iulia:il poti mirosi in magazinele Yves Rocher.Eu le-am vazut prin mall-uri in general;)
    Daca lacramioarele iti aduc aminte de copilarie atunci sigur o sa-ti placa;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. LaddyGlossy:mie imi plac ambele:D
    Iar Incandessence,se vede si in poza ca mai am un pic.Trebuie sa-mi alimentez "stocul":))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. parfumuri finutse pentru o domnisoara finutsa :x m`aam indragostit de blogul tau 8-? defapt de 3 :-? doar pe ele le urmaresc. 1 al tau 2 anda zelenca si 3 special koko . cele mai tare bloguri :x

    ps. ce norocoasa esti ca nu iti plac dulciurile :-<

    RăspundețiȘtergere
  13. Rrralu: ma simt onorata si extrem de magulita in fata cuvintelor tale,iti multumesc tare mult! Mi-ai inveselit ziua:*>:D<
    Sunt convinsa ca sunt alte blogg-uri care merita atentia ta,nu numai cele numite de tine!Sunt multe fete care fac o treaba extraordinara pe blogg-urile lor si chiar merita apreciate si ele pentru stiu ca nu este o munca usoara;)

    Oricum eu iti multumesc pt cuvintele tale frumoase si pentru faptul ca esti fidela blogului meu>:D<
    Pupici:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. asa este sunt multe fete care se pricep in ale machiajuluii dar voi 3 mi`ati intrat la inimioara;;) :* >:D<

    Ps. am o nelamurire poate ai putea sa ma ajuti a venit avizul de la elf sa imi ridic coletul si scrie pe acolo pe undeva greutate 0.283 val. 20 lei ramburs 69 lei. cat trebuie sa platesc defapt 69 de lei? ( e prima comanda:"> ) multumesc mult ca acorzi atentie comm mele:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Back http://chocos-pretty-things.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award-planuri.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Rrralu: trebuie s aplatesti 69 de lei:) 20 de lei vrepezita valoarea minima a coletului.Este o valoare impusa de cei de la Posta Romana,in momentul cand trimiti un colet trebuie sa scri o suma si nu ai voie sa fie mai mica de 20 de lei,de aceea de cele mai multe ori se trece la lavoarea aceea 20 de lei;)

    Ai vazut ca am avut dreptate ca pe joi asa iti vine coletul;)):D
    pupici:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. dada, multumesc mult esti o scumpa >:D< :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Scz pt greselile de ortografie,dar tastam in graba:)) e si seara,ochii mei sunt obositi la ora asta:P

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors