24 ianuarie 2011

Urban Green Look

Hello girls!
















Produse folosite:

  • Fard Parisax Vert Sapin
  • Fard The All Natural Face,The Tempest
  • Trusa No name
  • gel liner Cs True Black
  • mascara Maybelline Colossal Volum











Astazi am vrut sa las introducerea la o parte si sa trec direct la "subiect"!
Sper sa va placa!

Astept sa-mi trimiteti in continuare pozele pentru concurs pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Ps: In realitate culorile sunt mult mai inchise dar nu stiu ce are aparatul meu,a inceput sa faca figuri:(

Sa aveti o saptamana frumoasa!
Pupici
Bye

20 de comentarii:

  1. Frumos!

    Si eu astept 120-ul ca sa-ti trimit pozele pt concurs. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. A.M: Mersi:* In realitate machiajul e mai inchis dar nu stiu ce are aparatul meu ca a inceput sa faca figuri:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Chocolate: mersi:* abia astept sa vad pozele:P
    si sa o folosesti sanatoasa paleta 120:)

    RăspundețiȘtergere
  4. f frumos :x si fardul parisax arata super :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Adina: multumesc,ma bucur ca iti place!
    Si fardul parisax l-am luat de la un targul de Cosmetice organizat la Romexpo anul trecut,este superb intr-adevar:X
    Cu urmatoarea ocazie o sa-mi mai achizitionez cu siguranta;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce-mi place combinatia!:X:X:X:X
    Esti mega talentata, Deea!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Anda:you make me blush:">
    multumesc mult,ma bucur ca iti place:*

    RăspundețiȘtergere
  8. suuuper. imi imaginez cat ai stat la blenduit :)!

    RăspundețiȘtergere
  9. Claudia: tnx,ma bucur ca-ti place:D
    Sa sti ca nu mi-a luat asa mult blenduit-ul.IN 20-30 min am fost gata:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors