14 februarie 2011

Absent...motivat!!

Hello my girls!

Vreau sa va urez un happy Valentine's Day,inainte de toate. Sa aveti parte de o zi deosebita alaturi de partenerul vostru si sa va bucurati de aceste momente. Eu recunosc ca sunt un pic AntiValentine's Day,nu o sarbatoresc! Din punctul meu de vedere consider ca este o chestie de marketing la mijloc, o sarbatoare preluata de la americani iar noi suntem ROMANI!Avem propriile noastre sarbatori si nu suntem in stare sa le sarbatorim nici pe alea,in schimb le sarbatorim pe cele ale americanilor.Ar mai lipsi sa ,sarbatorim si Ziua Recunostintei!

In fine...asta e o chestie discutabila si mai bine o lasam asa!Nu de asta scriu acest post,ci vreau sa-mi cer scuze pentru ca nu am apucat sa onorez tot ce mi-am propus.
De cateva zile ma lupt cu o raceala cumplita,cu febra,tuse,dureri de cap...ce sa mai,o gripa in toata regula!
Sper sa imi revin cat de curand,sa ma pun pe picioare si sa reusesc sa ma mobilizez.
Imi cer scuze inca odata pentru ca am facut si niste promisiuni legate de niste look-uri,de review-uri si multe altele si nu am reusit sa le onorez!
De asemenea,vineri pe data de 11 februarie,blogul a implinit 1 anisor. Mi-ar fi placut sa fac un post special dar din pacate cu o febra de 38,5 acest lucru nu a fost posibil!
Oricum eu va multumesc pentru gandurile voastre bune,va multumesc ca ati fost alaturi de mine pe tot parcusul acestui anisor. Sper sa nu va dezamagesc nici de acum incolo!

Nu vreau sa o mai lungesc,ma bag inapoi in patut alaturi de un ceai fierbinte in speranta ca o sa ma insanatosesc cat de curand!

Nu uitati si de concurs ,mai aveti timp sa participati pana pe data de 20 februarie!
Pupici
Bye
Ps: imi cer scuze pt eventualele greseli de ortografie,mintea si ochii imi joaca feste!

7 comentarii:

  1. insanatosire grabnica! la multi ani blogului si la mai multe postari si in anii urmatori! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te faci bine repejor pt ca e dor de ochii tai! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. oofff doamne saracuta de tine >:D< ia oscilococcinum e f bun. fa`te bine >:D< si lma pt copilasul tau :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult fetelor>:D<:*:*:*
    Roxi nu intaleg ce spui prin lma pt copilasul meu?!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa te faci bine:*:*:*:* si felicitari pt blog:**:*

    RăspundețiȘtergere
  6. la multi ani copilasului adica blogului :))

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi cat mai multi ani de bloggerit!:)
    Sper ca esti mai bine acum. Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors