25 februarie 2011

Abstraction Galaxy Make-up + Cadou Farmec

Hello my ladies!


Iarna asta incepe sa ma calce pe nervi!! A devenit foarte enervanta,peste tot numai zapada,frig,noroi....give me back my summer!:(((

Anyway,incerc sa trec peste vremea asta deprimanta,mohorata si sa ma ocup cu lucruri care ma fac sa ma simt mai bine,sa uit un pic de cotidian si sa ma relaxez!
Si ce poate fi mai frumos decat o sedinta mica,mica de machiaj alaturi de un ceai cald?!:D
M-am relaxat pret de jumatate de ora-o ora,jucanda-ma un pic cu fardurile si cu imaginatia mea.Machiajul in sine e ok(in conceptia mea), insa cred mai trebuia sa lucrez un pic la el.
E drept nici aparatul meu foto nu ma ajuta foarte tare si ma enervez ca nu pot sa redau realitatea si frumusetea culorilor la adevarata lor valoare.

In fine...sa trecem la poze!


















Produse folosite:


  • Radiant Base
  • paleta Nyx S104
  • paleta 88 warm
  • paleta no name
  • Bourjois Clubbing Contour Waterproof
  • Mascara Maybelline Colossal Volum
  • gene false Dramatic Lash Kit de la Elf










---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Astazi am avut parte si de o surpriza extrem de placuta!
Cei de la Farmec au fost foarte draguti si mi-au trimis sa testez noua gama Gerovital Plant cu extract de Floare de Colt.
In afara de surpriza descoperirii produselor,mi-a placut extrem de mult si cosuletul din rafie legat cu o panglica verde in care erau "ascunse" bunatatile.
Un detaliu care da dovada de mult profesionalism din partea celor de la Farmec. Odata cu acest cadou din partea lor,pret de cateva minute am simtit ca a venit primavara,ceea ce este un lucru excelent!
Va multumesc Farmec!


Am primit : Crema hidratanta,Crema antiimperfectiuni,Ser contur ochi si buze,Lapte vitaminizant demachiant si Tonic hidratant.

O sa fac si review-uri la un moment dat insa nu inainte de a le testa ca la carte!;)

Asta a fost tot pentru azi! Sa aveti un weekend excelent si poate un pic mai calduros.

Pupici
Bye

50 de comentarii:

  1. super machiajul..app, care e chestia cu produsele farmec , ca am mai vazut la Anda parca, vreau si eu sa primesc...ce ati facut sa le meritati ?;;) 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. LadyGlossy: multumesc!

    Ce-am facut ca sa merit???Cum suna?!:))
    Nu stiu...poate ca ar trebui sa ii intrebi pe ei! Eu nu am facut nimic special,doar am fost contactata de ei si mi-au oferit niste produse ca sa le incerc! It's that simple;)

    RăspundețiȘtergere
  3. vai cat de frumos este!!! superb! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Asteptam review la creme :D
    Tot timpul mi-au placut machiajele tale...sunt realizate atat de corect...eu daca incerc sa fac la fel imi iese o amestecatura oribila :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci e prea tareee ! <3 Crezi ca pot sa inlocuiesc totusi verdele cu roz si mov?

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow Deea, e supeeeerrrrb! Din punctul meu de vedere e perfect. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Pur si simplu imi place de mor machiajul:D

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumos make-up-ul :x felicitari :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sugarbumpkin: Thank you very much:*:* I'm glade you like it!

    RăspundețiȘtergere
  10. Denisa: multumesc frumos:P
    nu ma asteptam sa fie asa de placut si apreciat machiajul,dat fiind faptul ca nu e "a regular look":D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow gorgeous look!

    Love J.
    http://bon-vivant-clique.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. A.M: Multumesc:* tu mereu esti o draguta si ma lauzi:))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreea: multumesc:*
    O sa fac review la creme dar mai incolo,ca sa-mi pot forma o parere obiectiva asupra lor;)
    Ma bucur ca iti plac machiajele mele insa sa sti ca nu intotdeauna imi ies asa de corect. Si mie mi se mai intampla sa se amestece culorile si sa nu-mi iasa ce-mi doresc dar nu renunt! Ma demachiez si o iau de la capat;))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Alexandra: mersi:*
    Bineintales ca poti inlocui verdele cu ce culoare vrei tu,cu roz si mov,cu nuante de albastru,portocaliu cu rosu,etc. Exista o multitudine de culori,imporatnt e sa-ti placa tie;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Anda: multumesc:* am incercat sa-l fac cat mai perfect dar ma enerveaza aparatul meu ca nu scoate culorile asa cum arata si in realitate...sa se vada reflexele culorilor!!! offff...:((
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Amalia: multumesc tare mult:*
    Ce ma bucur ca iti place:P

    RăspundețiȘtergere
  17. Roxi: tu draguta ca intotdeauna:)))
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  18. ii impecaaaabil :x superb ce mai! si imi place mult combinatia de verde :"> pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. Stefi: multumesc:* Si mie mi-a placut mult combinatia de verde,reflexele mai ales:P
    Machiajul e un fel de cut crease dar e departe de a fi perfectul cut crease care mi-l doresc:D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Vai cat este de frumos! Pe mine ma incanta extrem de mult coltul interior care la mine e o problema in a-l machia. La tine se vede superb cum l-ai pus in evidenta :x .Chiar ai indemanare. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  21. Libertat:Multumesc mult:* nici cu tine nu mi-e rusine;) faci niste machiaje excelente si mai esti si foarte frumnoasa pe deasupra:P
    Nici eu nu insist foarte mult in coltul intern cand fac machiaje simple...dar pentru un look mai special ma chinui un pic insa nu mereu iese perfect:D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce frumos arata! Superb machiaj!

    Felicitari pentru Farmec! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Este superb!
    Imi place foarte mult :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Oare gasesc sa cumpar crema antiimprefectiuni?

    Si te rog sa faci un tutorial, sa invat si eu cum se face codita aia din interiorul ochiului.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Alexandra: multumesc de 2 ori:))):* ma bucur ca iti place

    RăspundețiȘtergere
  26. LittleD: I'm glade you like it:*:* multumesc

    RăspundețiȘtergere
  27. Chocolate: uite chiar in seara asta am dat o tura prin Carrefour si am vazut toata gama de produse pe rafturi,inclusiv crema antiimperfectiuni.

    Codita din exterior sau din interior? La cea din interior mare tutorial nu prea as putea sa fac...doar am urmarit linia ochiului si am trasat cu o pensula subtire codita in jos si am blenduit usor cu fard negru ca sa nu para asa de dur.
    It's simple;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  28. O sa caut si eu crema. Am comandat una de la YR, dar mai mult ma tenteaza cea de la Farmec.

    Codita din interior. Cea din exterior am invatat sa o fac, nu iese mereu perfecta, dar exersez. O sa incerc si eu cu un creion ascutit, poate imi iese. Sunt curioasa cum mi-ar sta.

    RăspundețiȘtergere
  29. Chocolate: incearca;) poate o sa-ti placa! Mie imi place mult,am senzatia ca imi mareste ochii si privirea e mai senzuala si misterioasa in acelasi timp:P me like it;))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  30. waaaaaaaaaaawwww,deci este perfect,ce vrei mai mult de atat????kiss*

    RăspundețiȘtergere
  31. MagicalMakeUp: eeeeeee...mereu e loc si de mai bine;)))
    multumesc:*:*

    RăspundețiȘtergere
  32. green is my favourite, i really love this :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Green make-up!Favoritul meu!Super!

    Apropos de iarna,sa inteleg ca sunt printre putinele persoane care se bucura ca inca e zapada si atmosfera de iarna... :p
    I just love cand orasul este imbracat in alb,mi se pare mai frumos,mai de poveste si mai inteersant.Nici eu nu ma descurc pe frig dar doar pentru ca e zapada trec peste aceasta neplacere si zambesc cand ma uit pe geam :)

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  34. Ela: multumesc:*

    ce sa-ti zic...gusturile nu se discuta:)))

    RăspundețiȘtergere
  35. Deea, te pup si iti urez o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  36. Chocolate: multumesc mult scumpa!! la fel si tie iti doresc sa ai o primavara excelenta!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors