9 februarie 2011

BLOG SALE!!!

Hello my ladies!

In ultima perioada am observat ca am adunat multe produse cosmetice pe care din diverse motive nu le folosesc sau mai bine zis,nu le mai folosesc! Sunt produse care personal nu-mi priesc sau am realizat ca unele dintre ele le mai am ori le pot inlocui cu alte produse din trusa mea de make-up! Si in plus ca orice impatimita al make-up 'ului,sunt in cautare de noi produse care sa-mi satisfaca nevoile si dorintele.
Asa ca m-am gandit ca cea mai buna solutie este sa organizez un blog sale :)

Reguli:
  1. primul venit primul servit!
  2. lasati un comentariu cu produsele pe care le doriti iar eu o sa revin cu o confirmare daca puteti sa le cumparati.
  3. Dupa ce aveti confirmarea mea,astept un mail cu toate datele legate de adresa de livrare,abia atunci produsele in cauza vor avea in dreptul lor REZERVAT
  4. As prefera ca banutii sa ii virati in contul meu.Este mai usor asa decat prin rambus pentru ca exista multe persoane care nu ridica coletul si nu as vrea sa suport eu taxele de tur-retur!
  5. La pretul initial al produselor se adauga o taxa de 2,5 lei,taxa pentru colet (aceasta taxa este impusa de Posta Romana).
  6. Dupa ce am confirmarea ca banutii au fost virati in contul meu,voi trece in dreptul produselor VANDUT.
  7. Comanda minima 20 RON.


Sampon KERASTASE Bain Satin Gluco-Activ 3 -NOU
pret 60 RON


EDT Sanctuary Classic 50ml de la BOOTS -NOU
PRET 70 ron




Fixativ L'oréal - Infinium Lumiere Force 3 , 300 ml -NOU
PRET 35 ron





Manhattan -MAKE-UP BASE (pentru ten),20 ml-folosita max 20%
pret:10 lei VANDUT



Lip-Balm Sephora 7,5 g- doar incercat(se vede si in poza)
pret 12 RON


Bronzer stick Sephora-incercat o singura data
pret 15 RON




Baton 3 in 1 Pink Limonade de la ELF- folosit de 3 ori
pret 5 RON



Crema Nuantatoare Hidratanta SPF 15 tone 2 de la ELF-folosita de 2 ori
pret 5 RON


Cream Eyeliner -IVORY de la ELF- folosit de 2-3 ori
pret 10 RON



Perle iluminatoare AVON-folosite de 2-3 ori
pret 15 RON VANDUT



Farduri Beauties Factory- 479 si 537- doar incercate
pret 6 RON/buc sau 10 RON ambele VANDUTE

pentru mai multe detalii intrati aici


Eye Pencil de la BLACK ONYX -alb -doar incercat
pret 5 RON



Spor la shopping!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com si nu uitati de CONCURS
Pupici
BYE!

5 comentarii:

  1. as vrea eu make-up base de la manhattan si fardurile beautie factory :). iti dau mail ?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca vreau perlele,mai trebuie sa comand ca sa ajung la 20 lei?

    RăspundețiȘtergere
  3. Morphine: dap,comanda minima este de 20 de lei

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors