22 februarie 2011

CONCURS: Flower Power!! THE WINNERS

Hello girls!


A sosit momentul mult asteptat de foarte multe dintre voi!

Inainte de a anunta castigatoarele,vreau sa le multumesc TUTUROR fetelor participante, ati dat dovada de multa ingeniozitate,de curaj si de originalitate.Multe dintre voi mi-ati marturitsit ca v-a placut concursul,v-ati jucat si v-ati pus mintea si mana la contributie. Ceea ce pe mine ma bucura sa aflu,in fond asta a fost si ideea concursului,sa va distrati si sa va jucati cu fardurile,sa va desprindeti un pic de stresul zilnic si de probleme.

Am fost surprins placuta ca am avut 35 de participante insa am avut parte si de neplaceri!
Devenise stresant si frustrant ca,unele dintre fete,nu au putut macar sa citeasca si sa respecte 3 reguli mari si late.Nu cred ca am cerut multe,nu am cerut imposibilul...am cerut sa-mi respectati regulile!
Niste reguli de bun simt,cred eu! Una dintre cele mai importante reguli a fost aceea de a realiza un machiaj inspirat DOAR DIN UNA DINTRE POZELE POSTATE DE MINE! Nu am vrut sa-mi insirati in mail 15 poze cu niste flori luate de pe net si apoi sa-mi spuneti "pai m-am inspirat din toate!" Mi se pare o lipsa de respect fata de mine si de blogul meu,de munca pe care o depun si de restul fetelor care au participat si au respectat regulile!

Nu mai spun ca au fost fete care mi-au trimis poze modificate in Photoshop sau furate de pe net! Evident ca aceste fete au fost descalificate!
Cu toate astea am trecut cu vederea multe alte chestii,a trebuit sa revin eu cu un mail sa va cer numele cu care ma urmariti pe blog,sa va readuc aminte ca asta era una dintre celelalte reguli.

In fine,trecand peste toate aceste neplaceri,eu sunt multumita de cum a decurs concursul,de numarul mare de participante si de entuziasmul cu care ati primit acest concurs!
Eu va multumesc inca odata si imi pare rau ca nu pot oferi mai multe premii...insa nu fiti triste,o sa mai organizez concursuri,poate mai curand decat va asteptati :P Asa ca stay tuned!

Inainte de a anunta castigatoarele,trebuie sa specific ca am punctat originalitatea,ingeniozitatea dar mai ales corectitudinea machiajului si alte aspecte legate de un machiaj curat si corect executat!

Si acum THE WINNERS :

Castigatoarea PREMIULUI I este :

ANA



Inspiratie:





Castigatoarea PREMIULUI II este:

ELLA

( O abordare diferita care mi-a placut foarte mult)


Inspiratie:






Castigatoarea PREMIUL III este:

ALEXANDRA



Inspiratie:



Felicitari fetelor!!!!

Deasemenea vreau sa le felicit si pe: LadyBug, Dei-Dei, A.M, NotAnotherMakeup, Bia'a, Roxy(Cherry),Andreea si Alexxya ,pentru machiajele lor frumoase si deosebite!

Le rog pe castigatoare sa-mi trimita un mail cu toate datele lor in cel mai scurt timp posibil! O sa incerc si eu sa le trimit premiile indata de intru in posesia lor.

Vreau sa-i multumesc si lui Gabi de pe Farduricolorate.ro pentru premiile oferite dar si prietenei mele care m-a ajutat sa iau o decizie cat mai corecta si obiectiva!

Nu inainte de a incheia acest post,am o intrebare pentru voi :VRETI SA VEDETI TOATE ENTRY-URILE CELOR CARE AU PARTICIPAT LA CONCURS?
Daca raspunsul vostru este da,le rog pe fetele care au participat sa-mi lase un comment sau un mail in care sa-si dea acordul de a publica pozele lor!
Cine stie...poate la final o sa mai acord un premiu?!Inca nu m-am gandit foarte bine la asta,astept reactiile voastre si apoi o sa ma gandesc!;)

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com!

V-am pupat!
Bye

52 de comentarii:

  1. Felicitari castigatoarelor!
    Felicitari si tie pentru acest concurs foarte bine organizat si foarte interesant!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari castigatoarelor!!!! Foarte frumoase toate!
    Da, mie mi-ar placea sa vad toate entry-urile...

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Ana si Ella au un talent extraordinar, parca sunt facute pentru asta :D, superbe superbe!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG cat de superb e machiajul de pe locul 1!!!!!!!!!! DEMENTIAL !!! nu ma mai satur sa-l privesc!
    si al Ellei e superb!
    si al Alexandrei e foarte interesant!
    felicitari fetelor!!
    mie mi-e si rusine cu al meu :)) sunt de acord cu publicarea pozelor.

    felicitari si tie, Deea, pentru munca depusa in organizarea concursului! :* sper ca te simti mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow..am ramas uimita de primele 2 machiaje..si cel de-al 3lea este frumos, au imaginatie fetele..:X
    si da...vreau sa vad si machiajele fetelor care nu au castigat pentru ca sunt convinsa ca sunt superbe si acelea si merita admirate:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Deea!!!!! :*
    Pt. mine a fost o adevarata relaxare, m-am deconectat de cotidian si in acelasi timp m-am indragostit de crini:X
    Vreau sa le felicit pe fete; Ana si Alexandra, iar pe tine pt organizare!
    pupici

    p.s. mie mi-ar face placere sa vad si restul entry-urilor :D

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt super toate cele trei machiaje ! Floarea Anei e foarte tare realizata ! Imi place foarte mult si machiajul Alexandrei ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. wow superbe machiajele fetelor de pe locul 1 si 2 :x felicitari :D si sunt de acord sa vedem si restul de makeup-uri daca si restul vor asta desi al meu cam lasa de dorit :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaii nu imi vine sa cred! Multumesc! Ador machiaju Ellei! Si imi place si al Alexandrei! Felicitari fetelor! :)
    Multumesc mult Deea! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari,fetelor!
    Nu mai am ce zice. Ma bucur ca nu am participat :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari in primul rand Anei!!! Este genial makeup-ul :).

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase alegeri:)! Dar sincer primul este face painting, nu prea se incadreaza in categoria machiaj:|

    RăspundețiȘtergere
  13. eu sunt de acord cu publicarea pozelor nu ma deranjeaza ....imi pare rau ca nu am castigat dar vor mai fi concursuri :-<

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari castigatoarelor. Chiar sunt reusite machiajele. Si eu sunt de acord sa publici pozele. te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Extrem de talentate fetele astea! Merita sa castige!

    RăspundețiȘtergere
  16. they are AMAZING!!!!!

    Love K

    www.bon-vivant-clique.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow! Machiajul cîştigător este insaaane! Bravo Ana, eşti super talentată! Mi-a plăcut foarte mult şi abordarea Ellei ;) Felicitări tuturor cîştigătoarelor!

    RăspundețiȘtergere
  18. Da as vrea sa vad si celelalte participante.

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari! Sunt super frumoase toate cele 3 make up-uri, in special primele 2 :X

    Si da, mi-ar face mare placere sa vad si restul pozelor!

    :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Si P.s:nu as vrea sa pui machiajul meu..pe langa al fetelor e groaznic...:(...sper sa nu te superi pe mine:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari, tuturor!
    Si tie Deea pentru concurs.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  22. wow cata arta si precizie! sincere felicitari fetelor!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  23. WOW! Deci primul machiaj e I-N-C-R-E-D-I-B-I-L!

    RăspundețiȘtergere
  24. Alexxa: esti un pic rautacioasa nu crezi? Uita-te si la restul machiajului,la ochi,la modul cum a imbinat culorile,la umbre,etc.
    Eu sa fiu sincera mi-as dori sa am talentul Anei...ca sa faci ce a facut Ana iti trebuie mult talent,sa cunosti arta si teoria culorilor,iar asta face parte tot dintr-un machiaj;)
    Asa ca mai bine lasam rautatile la o parte pentru ca fetele astea au muncit si merita toate laudele si admiratia noastra!

    RăspundețiȘtergere
  25. Andreea's blog: multumesc tare mult,chiar m-am straduit sa iasa cat mai bine concursul!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  26. A.M:multumesc:*
    Nu ai de ce sa te rusinezi,si tu ai facut un machiaj foarte frumos! Este munca ta si ar trebui sa fi mandra de tine!
    In fond nu conteaza sa castigi ci sa participi;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Ella: Multumesc!
    Felicitari inca odata! Ma bucur ca am reusit odata cu acest concurs sa te relaxezi si sa iubesti florile :P

    te pup si sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  28. Madlen: nu ma supar! Este alegerea ta,insa eu consider ca nu ai de ce sa te rusinezi! Crezi ca o sa rada fetele de tine? Te asigur eu ca nu!
    Este de admirat faptul ca ai participat,ti-ai facut curaj si ai incercat...spre deosebire de alte fete care nu au avut curajul tau!
    Iar pt asta meriti felicitarile si admiratia noastra!
    Oricum eu iti respect decizia si nu o sa public pozele tale!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  29. Chatte : multumesc:*
    Ps: sunt supy pe tine:( Mi-ai promis ca o sa participi dar nu ai facut-o!:(
    Reao >:P :)))
    te pup scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  30. Castigatoarele concursului sunt intradevar talentate. Felicitari pentru concurs!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu, nu am fost rautacioasa absolut deloc si nu neg talentul Anei. Arata senzational ceea ce a facut ea, este tridimensional! Am subliniat numai "puterea vopselei":) este cu totul altceva vopseaua...culorile sunt mai intense...si evident ca un machiaj clasic nu prea poate concura cu un machiaj artistic ( care este realizat cu vopsea speciala)!
    Eu as fi impus regula sa fie folosit doar fard, ca nu este concurs de face-painting. Si probabil ca multe fete sunt de acord cu mine, dar nu vor sa spuna asta:)
    Pup, nu te supara pe mine! :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Ana,la tine pot sa fac cateva plecaciuni???Pooooot????? SUPERBA!!!!

    Felicitari pentru initiativa Deea :D. Superb concursul. Felicitari si fetelor care au facut o treaba extraordinara >:D<. Sunteti deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  33. Alexxa: Ana a folosit doar farduri si creioane,nu vopsele!
    Se vede foarte clar ca folosit farduri...foarte greu poti obtine pe fata efectele alea din vopsea! Crede-ma ca stiu ce spun. Am facut liceul de arhitectura,ani de meditatii in design si stiu sa fac foarte bine diferenta dintre o vopsea speciala si un fard!

    Si oricum eu nu am impus nimanui ce sa foloseasca,am spus clar ca accept clar un machiaj artistic dar si un machiaj normal,simplu(drept dovata unul a fost si castigator).
    Nu cred varianta ta cum ca exista multe fete care cred asta si nu vor sa spuna!
    Sa spuna cine are de spus ceva si o sa incerc sa lamuresc pe toata lumea! DAR NU ACCEPT rautati si jigniri si frustrari din partea nimanui!
    Si nu,stai linistita ca nu m-am suparat:)

    RăspundețiȘtergere
  34. primele doua machiaje sunt deosebite!!felicitari fetelor!ma bucur pt voi:*
    @Deea:te felicit pentru initiativa acestui concurs~a iesit supeer!multumesc pentru aprecieri si chiar ma bucur ca am participat
    p.s sunt de acord cu publicarea pozelor:)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  35. Wow,sunt absolut superbe!! :O:X
    Felicitari fetelor,cu siguranta meritati premiile!
    Multumesc Deea,felicitari si tie pentru concurs!
    Eu una sunt de acord sa apara pozele,chiar daca machiajul meu nici nu se compara cu superbitatile care au castigat :O Si pe langa asta,mi-ar placea sa le vad si pe celelalte :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  36. primele 2 machiaje.. bestiale.. al 3 lea sincer nu mi se pare deosebit, dar ii apreciez munca.. eu am vazut machiajul lui ladybug si mi s-a parut suberb, pacat ca nu a castigat

    RăspundețiȘtergere
  37. Felictari castigatoarelor! Sunt absolut superbe mahiajele! Si eu as vrea sa vad si celelalte concurente si nu ma deranjeaza daca pui si machiajul meu, chiar daca e mult sub aceste modele superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Ionny: oricat as vrea nu pot multumii pe toata lumea!Machiajul lui Ladybug a fost foarte dragut,am si felicitat-o pentru asta si nu numai ea ci si multe alte fete.
    Tu spui ca tie ti s-a parut superb,dar asta tine de gustul fiecaruia.Din nefericire pentru Ladybug ea a avut niste mici greseli care au contat.M-am sfatuit cu cineva in legatura cu castigatoarele si am dezbatut mult pe tema asta
    Mi-a fost foarte greu sa decid pentru am avut multe fete care au fost cam la acelasi nivel si toate aveau + si -
    Nu vreau sa-mi mai motivez alegearea pentru ca mereu va exista cineva nemultumit din pacate!

    RăspundețiȘtergere
  39. Ps: o sa vedeti pozele cu restul de participante si o sa-mi dati dreptate cand spun ca mi-a fost foarte greu sa iau o decizie!
    E normal ca pentru unii dintre voi sa existe preferinte...insa eu am incercat sa judec obiectiv si sa analizez minutios fiecare detaliu in parte,sa nu ma las influentata de gusturi sau de activitatea lor in materie de make-up!
    Cum am spus si in post am apreciat originalitatea,inventivitatea si mai ales CORECTITUDINEA in machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  40. Superbe toate 3 :X iar la ana se vad si fardurile in oglinda daca nu ma insel(referitor la ce se vorbea mai sus de vopsea)... asteptam si celelalte fete >:D<

    RăspundețiȘtergere
  41. ai mare dreptate! conteaza in primul rand sa participi. daca castigi e foarte frumos, daca nu, nu e o problema. din orice experienta trebuie sa inveti cate ceva si sa nu te descurajezi pe viitor. eu apreciez mult faptul ca m-ai felicitat si undeva acolo, intr-un colt indepartat in sufletelul meu ma simt mandra ca am evoluat in ultimul an si cred ca ai observat si tu acest lucru. pentru mine asta conteaza mai mult - sa evoluez si sa rezulte ceva placut ochiului :) pup!

    RăspundețiȘtergere
  42. Felicitari castigatoarelor! Machiajele sunt superbe <3 Meritati din plin sa castigati!
    De asemenea, felicitari si tie pentru concurs, mi-a facut placere sa particip :D
    Totusi, nu as vrea sa postezi pozele mele, nici macar nu se compara cu cele ale castigatoarelor.. :o3 Sper sa nu te superi :*

    RăspundețiȘtergere
  43. Foarte frumoase toate machiajele si castigatoarele
    :X
    Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  44. they all look brilliant! Ella's is my fave

    RăspundețiȘtergere
  45. foarte frumoase...:X...felicitari...vreaus a vedem toate concurentele;;)

    RăspundețiȘtergere
  46. Sol: nu am de ce sa ma supar,este decizia voastra.Aveti dreptul sa nu apareti pe un blog public dar ma enervez cand vad cum va desconsiderati! Nimeni nu trebuie sa se compare cu nimeni,fiecare e unica si speciala in felul ei.
    in fine...repet e decizia voastra!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  47. Ce fumos e primul!I'm in love!:)) Felicitari castigatoarelor! ;)

    RăspundețiȘtergere
  48. de abea astept sa vad si restul participantelor oricum ana a fost absolut dementiala...poate ne face un tutorial cu tehnica folosita :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  49. :)))) Pixie.. nu e o tehnica anume.. am folosit farduri si creioane normale, dar pur si simplu am incercat sa "desenez" cu ele :) si sa o fac sa para cat mai reala(floarea).. La un moment dat chiar m-am enervat ca nu puteam sa fac punctele cu creionul si le-am facut cu o scobitoare si cu ruj roz :)))

    RăspundețiȘtergere
  50. Wow, cele 3 machiaje sunt senzationale, iar Ana si Ella sunt niste adevarate artiste! Deja stau de cateva ore pe blogul Anei si ma tot minunez...iar pe Ela o urmaresc de foarte multa vreme si sunt convinsa total de talentul ei!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors