2 februarie 2011

Concurs Update!!

Hello my ladies!


Imi cer scuze pentru absenta mea "motivata" de pe blog.Stiti foarte bine cum e perioada asta din viata unui student asa ca nu are rost sa va mai povestesc:))

Am revenit in schimb pentru un UPDATE la CONCURS!
Dupa cum bine stiti,concursul FLOWER POWER trebuia sa se incheie sambata,pe data de 5 februarie.Insa in ultima perioada am primit mail-uri de la fetele care doresc sa participe la concurs si m-au rugat sa mai prelungesc acest concurs pentru ca multe dintre ele sunt in sesiune si stau foarte prost cu timpul,lucru pe care il intaleg pentru ca stiu cum e!;)
Asa ca m-am gandit sa prelungesc concursul pana pe data de 20 februarie,sperand ca in felul acesta sa le pot da o sansa de a participa tuturor doritoarelor.

De asemenea,sper ca fetele care s-au inscris deja la concurs,sa nu se supere pe mine si sa intaleaga situatia!

Acestea fiind spuse,astept in continuare entry-urile voastre pe adresa deea.beauty@yahoo.com
pana pe data de 20 februarie,inclusiv.

Pentru mai multe detalii legate de acest concurs,intrati aici.

Pupici
Bye

4 comentarii:

  1. superrrrrrrrrr! imi trece si mie conjunctivita si pot participa pana atunci ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-i nici o suparare!!
    Asteptam cat e nevoie:D

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte bine! Asa pot participa un numar cat mai mare de fete:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Ieiiiiii, mersi mult Deea:D! chiar eram trista ca nu puteam participa...nu de alta, dar am un examen greutz chiar pe 5:-s:|

    Pup, iuppyyy:D!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors