18 februarie 2011

Review: Paleta 28 Blush - Fraulein38

Hello ladies!


In sfarsit am inceput sa dau semne de insanatosire,cel putin am scapat de febra,insa sunt convinsa ca o sa-mi revin cat de curand.
Groaznica gripa....nu am mai racit in halul acesta cred ca de prin copilarie,so it's a long time since then;)
Vreau sa va multumesc pentru toate gandurile voastre bune de a ma face bine,stiu ca v-a fost dor de mine,I miss you too my girls >:D<
Anyway,revenind la ce vroiam sa va povestesc astazi si anume Paleta 28 Blush de la Fraulein38. Trebuia sa fac acest review acum foarte mult timp dar mereu a intervenit cate ceva!

So this is it!





Isn't she beautiful?

Trebuie sa recunosc inainte de toate ca inainte de a avea aceasta paleta,eram axata mai mult pe blush-uri peachy,foloseam de cele mai multe ori bronzer pe post de blush.In mintea mea creata aveam senzatia ca doar cu acest gen de culori imi sta bine.
But I was so wrong!
Odata cu aceasta paleta am descoperit ca imi sta bine cu foarte multe culori,de aceea sunt absolut incantata de ea!

O sa incep cu punctele Pro:
  • contine nuante mate dar si usor sidefate,acestea din urma confera tenului un aspect glowy,foarte dragut putandu-se renunta la iluminator.
  • de asemenea exista 2-3 nuante de blush care pot fi folosite pe post de iluminator,ceea ce e un punct in plus,le ai pe toate intr-o singura paleta
  • culorile sunt foarte pigmentate,un pic prafoase dar pe mine personal nu ma deranjeaza acest aspect
  • rezista foarte bine pe ten,nu au tendinta sa dispara sau sa se estompeze odata cu trecerea orelor
  • pot fi folosite cu succes si pe post de farduri,au aceasi compozitie si textura ca si fardurile din paleta 88 sau 120

Contra:
  • fiecare pastiluta de blush din paleta e de dimensiunea unei monede de 50 bani,un pic mai mare poate, fapt ce duce la o ingreunare in momentul aplicari. Ganditi-va la o pensula angle blush-brush,care arata cam asa:


Este un pic cam dificil sa iei culoarea pe pensula din acele pastilute iar ea sa fie distribuita uniform pe toata suprafata pensulei. Daca insisti prea mult si vrei sa iei si pe varful pensulei de exemplu,risti sa fie iei pre mult si odata aplicat pe fata o sa arati ca un clovn(eu am patit-o :D).
De aceea trebuie sa insisti un pic cu aplicatul,mai bine sa revii daca este cazul decat sa pui prea mult si apoi sa nu poti sa mai repari.
Cred ca asta esti singurul minus pe care il dau acestei palete,pastilele prea mici,in rest... I LOVE IT!!!!

Initial am vrut sa fac si niste swatch-uri ca sa puteti avea o imagine mai buna asupra culorilor in momentul aplicarii,insa am ramas fara baterii chiar in momentul in care m-am apucat de treaba!Stupid me:(
Sorry about that!Daca vreti sa vedeti culorile mai bine,o sa incerc sa revin cu swatch-uri intr-o postare viitoare.

Gasiti aceasta paleta pe site-ul : www.farduricolorate.ro dar si pe site-ul lor original Fraulein38.com

Nu uitati sa participati si la concurs,mai aveti 2 zile la dispozitie.
Va pupacesc si sa aveti un sfarsit de saptamana excelent!
Bye

22 de comentarii:

  1. Si eu visez la paleta asta :)). Dar chiar asa mici sunt? Cat o moneda de 5 bani? Pai nici alea din trusa 88 parca nu erau asa minuscule :D

    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Adina: 50 de bani adica:))) imi cer scuze,ma incurc cu banii astia noi:D
    sunt mici intre-adevar dar sunt foarte pigmentate si se concuma destul de greu.
    Chiar o recomand cu multa caldura;)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine paleta, si se vad foarte pigmentate. S-o folosesti sanatoasa si sa treaca raceala:)...cred ca vine la mine, ma cam doare gatul:). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaa asa da :)), pe mine ma tenta si cea cu 6 sau 8, cate erau. Alea cred ca sunt mai mari. Oricum la 24 farduri cred si eu ca se consuma greu :D

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte bun review ,am inteles,mersi mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt minunate culorile, parca te pierzi printre ele daca le admiri prea mult. :)) Sa stapanesti sanatoasa paleta si abia astept sa te vad cu blushurile aplicate!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Simi: Multumesc,este minunata paleta:)
    Ai grija de tine si sa te imbraci gros,multe ceaiuri,o pastiluta ceva si sa speram ca nu o sa ai o forma de raceala asa de severa cum a fost a mea.
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Adina: sorry:D ti-am zis ca am o problema cu banii astia noi:P
    Si mie imi plac cele cu 4 nuante 6 sau chiar si cu 10,acum depinde si de ce culori iti doresti tu si crezi ca ti-ar sta bine;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Modniza:multumesc :* ma bucur ca am reusit sa ma fac intaleasa si sa fiu cat mai obiectiva
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Dia: multumesc:* chiar te pierzi printre acele culori;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte bine. Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu aveam aceiasi impresie... ca blush-urile peachy sunt singurele care imi vin bine si o paleta cu doar 6 nuante mi-a schimbat parerea :))

    E super paleta si imi place ca e multifunctionala :D

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. LittleD: si eu care credeam ca doar eu am aveam pitici pe creier:))) se pare ca m-am inselat:P
    Ma bucur ca ti-ai schimbat si tu parerea:)

    Ador paleta.O pot folosi si ca blush si ca fard de pleoape,iluminator...e o nebunie! Si imi este si mai usor asa sa le am pe toate intr-una singura decat sa car 10 cutii dupa mine,atunci cand ma duc sa machiez o clienta sau o prietena:)

    te pup scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie imi place mult paleta, dar la fel, mie se par micute si greu de luat produsul cu pensula. Culorile sunt suuuperbe!:X

    RăspundețiȘtergere
  15. Si sa vezi ca n-apuci s-o folosesti prea des :)))Nu stiu cum se face, dar mereu ma intind tot la alea individuale..de parca mi-ar fi lene sa deschid paleta :))

    Anyway, s-o stapanesti sanatoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Anda: e un pic mai greu dar eu zic ca merita! Ce nu face o femeie pt a fi frumoasa?:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Koko: multumesc :*
    Sa sti ca eu n-am patit asa pana acum.Ba din contra am uitat de alea individuale si o folosesc pe asta mai des:D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Hello, cand anunti castigatoarele la concurs? :)...nu mai pot astepta:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Chriss: un pic de rabdare;) Nu e asa de usor sa alegi castigatoarele,mai ales ca au participat multe fete si as vrea sa iau cea mai buna decizie ;)

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors