5 februarie 2011

Make-up : Sweet Like a Candy + Review Gene false Mirlans!

Hello my ladies!

I know! Am fost cam absenta in ultima perioada pe blog...shame on me!!O sa incerc sa-mi revin usor ,usor!;)

Anyway,chiar daca vremea de afara este foarte capricioasa si un pic cam dura cu noi,se pare ca iarna nu vrea sa ne paraseasca,am decis sa dau un pic de culoare anotimpului.
Stiu ca multe dintre voi apelati la culori neutre,pamantii in aceasta perioada a anului,insa de ce sa nu schimbam cate ceva din cand in cand?De ce sa nu dam un pic de culoare si caldura chipurilor noastre si implicit sufletelor?! O doza modica de culoare va scoate din anonimat si va infrumuseteaza viata si chipul.

Astazi va propun un astfel de machiaj,poate fi purtat cu usurinta si de Valentine's day,ca tot se apropie. Este un look simplu,dulce si jucaus in acelasi timp,care in mod sigur o sa va faca sa radiati in acea zi atat de speciala pentru multe dintre voi!

Enjoy it!














Produse folosite:

  • Primer Manhattan
  • Paleta 88 matte
  • Nyx Eyeshadow Palette S104
  • Gel Liner Costal Scents,True Black
  • Eyeliner white ADA
  • Gene false Mirlans M01
  • Mascara Maybelline Collosal Volume








----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+ Review Gene false Mirlans


Gabriela de pe farduri colorate.ro a fost foarte draguta si mi-a trimis aceste gene impreuna cu un adeziv,iti multumesc pe aceasta cale pentru produse! Este o fata care stie sa-si respecte clientii si sa tina cont de dorintele lor,ceea ce este foarte important pentru o firma care doreste sa-si pastreze clientii!

Anyway,revenind la subiect am decis sa fac si un scurt review la aceste gene. Am intales ca sunt relativ noi pe piata si nu am gasit multe pareri legate de ele,asa ca o scurta opinie nu strica niciodata!

Ce-mi place:
  • sunt din par natural
  • nu au un aspect artificial si confera privirii un aspect natural,soft dar si sexy in acelasi timp
  • vin insotite de un adeziv,care spre marea mea surprindere lipeste genele foarte bine si mai important decat atat,genele rezista mult timp fara sa se dezlipeasca
  • aplicarea lor se face foarte usor la fel si dezlipirea
  • pot fi utilizate de mai multe ori daca sunt ingrijite corespunzator(le-am purtat de 3 ori pana acum si sunt la fel ca in prima zi,nu s-au deteriorat,si-au pastrat aspectul natural)

Ce nu-mi place:
  • firele sunt aplicate pe o banda alba,ceea ce face ca dupa aplicare sa necesite folosirea unui eyeliner/tus negru peste banda pentru a masca aspectul de gene false.
In machiajul de mai sus se vede foarte bine acest lucru,nu am aplicat eyeliner sau tus peste,tocmai ca voi sa vedeti acest aspect,insa de la departare banda alba nu se vede.
  • mirosul adezivului este un pic deranjant insa dupa uscare nu se mai simte.

Pret: 20 de lei

Le recomand: DA!
Cu siguranta o sa le mai cumpar!Ma tenteaza si cele dramatice:P

Le puteti achizitiona de aici:www.farduricolorate.ro

That was all girls!

Astept sa-mi trimiteti in continuare entry-urile voastre pentru concurs pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Sa aveti un weekend excelent!
Pupici

31 de comentarii:

  1. pur si simplu adorabil make-up-ul :x:x:x
    si par f interesante genele. cred ca o sa imi iau si eu :D hihi. pupiciii :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dulce e look-ul asta...si genutele sunt frumoase

    RăspundețiȘtergere
  3. arata superb! eu de ceva timp ma chinui sa invat sa le aplic mai bine...:(, dar o sa prind eu pana la urma miscarea :P.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte dragutz machiajul, as putea spune ca aduce a primavara:X
    genutele sunt super interesant..imi place sa nu se vad mai deloc:X...m-ai facut curioasa si cu lipiciul:)
    si cum?ai dat doar 20 lei pe amandoua?

    RăspundețiȘtergere
  5. Roxi: ma bucur ca iti place:P
    Chiar merita incercate genele,sunt foarte bune;)
    te pupic:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Precious Deedee: multumesc,asta am si vrut sa fac,un look dulce si jucaus;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Claudia: multumesc scumpa:*
    Sa sti ca nu e asa de greu sa le aplici,odata ce prinzi miscarea e floare la ureche;))
    Eu de exemplu incep sa le fixez din coltul extern al ochiului si apoi continui sa le atasez pana ajung in coltul intern.Mi se pare mult mai usor asa decat daca as face invers de exemplu.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Bondarica: multumesc mult:*
    Asa de mult tanjesc dupa primavara incat a ajuns sa se reflecte asta si'n look-urile mele:)))Abia astept sa vina:X

    Genutele chiar merita incercate,eu sunt adepta genelor care confera un aspect natural.
    Iar genul asta de gene sunt perfecte pentru un look natural.
    Nu prea imi plac cele care se vad de la o posta ca sunt artificiale.
    Din cand in cand insa,mai imi place sa port si unele dramatice dar asta numai la ocazii.
    Genele vin impreuna cu adezivul la pretul de 20 de lei,insa il poti cumpara si separat la pretul de 5 lei.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Irynuk: ma bucur ca aud asta>:D<
    te pupic scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  10. cata caldura emana machiajul tau. imi aminteste de o zi calduroasa de vara
    foarte frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. A.M:thank you:* cat ma bucur sa aud asta:))
    adevarul e ca m-am cam saturat sa vad numai machiaje neutre,culori inchise lipsite de viata.
    Cand pui o pata de culoare pe tine si aici nu ma refer doar la make-up ci asa in general,parca totul prinde viata,emani caldura cum ai spus si tu:))

    te pupic mamico:P
    :***

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu iti recomand Ardell sau Andrea, banda pe care sunt lipite genele este transparenta. Eu sunt foarte multumita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Simi:iti multumesc da stiu si eu de ele;))
    Am folosit si Ardell si Andrea.Eu doar am vrut sa fac un review la niste produse noi aparute pe piata informand in felul acesta lumea despre existenta lor;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cosmetics Aficionado: thank you.I'm glade you like it:)

    RăspundețiȘtergere
  15. I love this look! You are so talented. :) I want to be a great make up artist too, so I signed up for school! :) Its called Academy of Glam & its based in Miami, FL. You might want to check them out! The owner/founder is coming up with a book later on this year, and they’re filming a reality show about the school! How awesome is that? Check them out at http://www.academyofglam.com. & even if you’re NOT from Miami, tune in because they always have inspirational messages, podcasts, etc!

    RăspundețiȘtergere
  16. sa stii ca asa am incercat si eu, dar apoi am vazut un milion de tutoriale in care incepeau fetele din centrul pleoapei-pe linia genelor, evident :)- si am zis ca poate sunt eu nepriceputa! dar daca si tu faci la fel, mai incerc asa :)!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cruz.faithkimberly: thank you.I will check them out!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Claudia: asta e metoda mea,cel putin eu asa reusesc sa le pun cel mai bine!
    Am incercat si eu sa le pun din centrul pleoapei dar nu-mi iese de fiecare data,mi se pare ca ma chinui mai mult sa le pozitionez,sa am grija ca in coltul extern sa fie puse fix pana unde se termina baza genelor,in coltun intern la fel....
    Cred ca asta depinde foarte mult si de forma ochilor fiecaruia si de modul cum se obisnuieste:-??
    Eu zic sa exersezi ambele variante si vezi care iti iese cel mai bine;)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  19. So fun & flirty :x prefect pt primavara :x

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place foarte mult! Poate mai faci cateva idei de make-up pentru valetine's Day :D.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Roxie:ma bucur ca iti place:) te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Little D: multumesc:*
    Urmeaza sa postez zilele astea inca o idee de make-up pt Valentine's Day;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Chiar ca e sweet like a candy, se potriveste perfect titlul. :X
    Lovely!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frumos look-ul, cald si colorat, parca numai bun sa ne mai insenineze zilele astea mohorate! :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Ai un tag de la mine.
    http://littled.mug.ro/?p=364

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Am sa incerc si eu aceste gene daca tot ai zis ca lipiciul e bun! Iar machiajul este incantator imi aduce aminte de zilele calde de vara :X ! pupici o zi buna

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors