17 martie 2011

Campania Ivatherm

Hello my girls!



In ciuda vremii urate si enervante care imi provoaca o stare deprimanta ,astazi am avut parte de o surpriza foarte placuta : am intrat in posesia produselor Ivatherm!

Cu toate ca stiam ca urmeaza sa primesc aceste produse,nu am putut sa nu ma bucur si sa sfasii la propriu coletul,atunci cand l-am primit.
Am sarit de bucurie si am facut ochii mari, ca a unui copil atunci cand descopera o jucarie noua care ii starneste interesul si curiozitatea!



Am citit pe nerasuflate pliantele si toate informatiile primite, bine intales am facut "cunostinta" si cu produsele,2 la numar si anume : Crema matifianta pentru piele grasa si mixta si Fondul de ten fluid pentru piele sensibila.



Acestea au fost produsele pe care mi-am dorit sa le incerc si sa le testez,din sumedenia de produse disponibile la Ivatherm.

Si daca va intrebati de ce tocmai aceste produse le-am ales,o sa va dau raspunsul imediat!

Inainte de toate mi-am indreptat atentia asupra categoriei de produse specifice tenului meu,in functie de nevoiele si dorintele mele.
Eu am un ten gras,cu porii dilatati si exces de sebum.Am nevoie de o crema matifianta dar si hidratanta in acelasi timp,care sa-mi tina sebumul sub control.

In functie de aceste nevoi m-am axat strict pe acele produse care indeplineau cerintele.Unul dintre aceste produse este Crema matifianta pentru piele grasa si mixta,prea multe detalii legate de ea o sa va dau intr-o postare viitoare.
Pana atunci o sa am timp sa o testez si sa-mi formez o parere obiectiva! Trebuie sa specific totusi ca am asteptari mari de la aceasta crema.Sper sa reuseasca sa-mi tina sebumul sub control.Asta este problema mea majora!

Ok,2 dintre aceste probleme le-am rezolvat(hidratarea si mentinerea sebumului sub control),insa ce fac cu porii dilatati?

Stiu ca singura rezolvare pentru aceasta problema nu este decat fondul de ten.El este cel care uniformizeaza pielea tenului si mascheaza imperfectiunile.
De aceea m-am gandit sa-mi aleg un fond de ten cu o acoperire medie spre mare,noncomedogen(pentru ca nu doresc sa-mi astupe porii si sa ma umplu de cosuri si puncte negre) si cu SPF15,ca tot vine vara si avem nevoie de protectie impotriva radiatiilor solare.
Toate aceste nevoi se pare ca mi le poate indeplini Fondul de ten fluid de la Ivatherm.

Astept sa le incerc si sper ca impreuna sa faca o treaba buna! O sa revin cu review-uri si o sa va impartasesc parerea legate de ele.

Asta a fost tot!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com si nu uitati sa le votati pe fete aici .

Pupici
Bye

23 de comentarii:

  1. Eu le-am incercat pe amandoua, insa fondul de ten nu mi-a placut.. oricum l-am aplicat nu era unoiform si avand doar 3 nuante nu am reusit sa gasesc una potrivita pentru tenul meu..
    Crema matifianta mi-a placut insa nu a este printre preferatele mele in ceea ce priveste produsele Ivatherm. Sunt altele muult mai bune (pentru mine). Oricum, per total Ivatherm are unele din cele mai bune produse pe care le-am folosit!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi a sosit azi:x.eu am ales alte produse.de abia astept sa le incerc.si sa stii ca si eu am fost ca un copil cand le am primit:X.sa le folosesti cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca: sper sa nu ai dreptate:))))
    Sincer,chiar am mari asteptari,cel putin de la crema,sper sa nu ma dezamageasca!
    Bine,aici cred ca tine si de tenul fiecareia si de modul cum reactioneaza.

    O sa vad,poate o sa functioneze;)
    te pup:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Madlen: multumesc,si tu la fel:*
    Ce produse ti-ai ales?
    Abia astept sa citesc si opiniile voastre legate de produsele Ivatherm.Asa descoperim produse bune care se merita cumparate si folosite;)

    te pupic:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu una, cum am mai zis prin alte parti, am de la Ivatherm lotiunea micelara pe care O ADOR!
    Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Asteptam opinii & reviews! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chatte:am avut-o si eu si intr-adevar e foarte buna,tocmai de aceea sunt entuziasmata si am asteptari mari de la aceste produse:P

    multumesc :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Anda: yeeeeeyy! sa le folosesti si tu cu placere si astept review-urile tale!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Maine merg si eu la posta sa vad daca a ajuns coletul, abia astept !!! :D
    Sper sa te intelegi bine cu fondul de ten, eu l-am avut acum vreo 2 ani, m-am impacat superbine cu el:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vad ca multa lume a ales crema Ivamat. Si eu am ales-o si sper din suflet sa mi se potriveasca. Abia astept sa citest primele impresii ale tuturor trenderitelor :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si la mine au ajuns azi si deja le-am folosit! Am asteptari mari de la ele si eu, sper sa nu ne dezamageasca! :) Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. vad ca pe toata lumea a tentat fondul de ten :)
    e bun intr-adevar!

    RăspundețiȘtergere
  13. sa le folosesti sanatoasa, astept cu nerabdare review-ul la fondul de ten:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ella: si eu sper la fel:)
    sa le folosesti si tu cu placere!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Camy:mda,si eu am observat. Adevarul e ca multa lume se confrunta cu excesul de sebum si chiar avem nevoie de o crema care sa ne tina in frau acest exces.
    Si eu sper sa fie buna:)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexandra: sper sa te intalegi si tu cu ele!
    Sa le folosesti cu placere.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Simona: si eu am auzit ca e un fond de ten bun,de asta l-am si ales,sa vad daca e ceva de capul lui;))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  18. KarmenB: multumesc:*:*
    O sa fac un review dar peste vreo 2 saptamani ca sa-l pot testa cat mai bine:)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai un tag la mine pe blog, sa stii:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu am primit fondul de ten, tot in nuanta 02. Doar ca mi se pare cam portocaliu....mult prea portocaliu. Poate reusesc sa il dreg cu o crema sau cu un alt fdt mai deschis.:(:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Hei! Ai un tag la mine pe blog , aici :http://make-upbydina.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors