16 martie 2011

Make-up Entry's Flower Power Contest!

Hello my ladies!


In sfasit am reusit sa-mi repar calculatorul,se pare ca au mai fost si alte probleme la el,nu numai de la sursa asa cum am crezut initial!
E ingrozitor fara calculator,mi-a fost teribil de dor de voi,de blog-urile pe care le citesc mereu cu drag,de relaxarea pe care o simt atunci cand intru pe blog.
In fine,e bine cand totul se termina cu bine!:)
Sa lasam asta la o parte si sa trecem la postarea de astazi.

Asa cum am spus atunci cand am desemnat cele 3 castigatoare la concursului Flower Power ,o sa mai avem o castigatoare! Asta pentru ca mi-am dorit la momentul respectiv sa pot oferii mai multe premii insa din pacate nu am putut.
De aceea v-am rugat sa va dati acordul publicarii pozelor pe blog pentru ca o sa mai ofer un premiu.

De data aceasta voi,cititoarele mele,veti fi cele care o sa desemnati noua castigatoare.Cum o sa faceti asta?
Simplu!Prin VOT!

Tot ce trebuie sa faceti este sa dati un comment si sa votati una dintre participante,daca vreti sa va motivati si alegerea ar fi perfect!

Inainte de a publica pozele fetelor care au participat la concurs(cele care si-au dat acceptul pentru publicare),trebuie totusi sa mentionez unele reguli pentru ca acest concurs sa fie unul corect :
  • nu accept Anonimi! (daca vreti sa votati trebuie sa va inregistrati pe Google Friend Connect)
  • Aveti dreptul la un singur vot (daca votati de mai multe ori nu o sa iau in considerare decat un singur vot)
  • puteti vota doar o singura participanta (daca votati mai multe participante,votul va fi anulat)
  • comment-urile cu voturile voastre nu o sa le public pana nu se termina concursul (pentru o transparenta totala a numarului de voturi,o sa le public totusi,in ziua in care voi anunta castigatoarea)

Si acum participantele:
(din pacate doar 11 dintre cele 35 de participante si-au dat acceptul,mi-ar fi placut totusi sa public toate entry-urile dar am respectat decizia fiecareia)
Ordinea este aleatorie.
Pentru o vizualizare mai buna dati click pe poza!

1. A.M




2. Bia'a




3. Andreea




4.Byutzika


5.Mad@




6. D.girl




7.Roxi(Cherry)




8.Pixie





9.LadyBug






10.Alexandra




11.Madlen



Premiul oferit consta in :


  • Set 8 luciuri de buze si accesoriu pentru mobil de la ELF
Setul include nuantele: Fairy, Blossom, Joy, Flirt, Sugar Plum, Cloud Nine, Honey and Vixen.
http://www.eyeslipsface.com.ro/productsproducts_ro_1_2_0_23_63-NEW-Accesoriu-iPod-Mobil-luciu-de-buze-Hypershine.php
  • Lapte demachiant Avene pentru piele uscata si sensibila 25 ml.
  • Lac de unghii Orkide nr.259
  • Pensula Avon
  • Cercei
  • Pudra de argila de la AslaVital (mostra 20g)
  • Fond de ten Liftactiv Flexilift Teint (mostra 1 ml)
  • Kit pentru regenerarea parului Gerovital Plant Tratament


Concursul incepe astazi si se termina Duminica 20 Martie orele 00:00
Luni 21 Martie o sa anunt castigatoarea!

MULT SUCCES!


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

PUPICI
bye!

47 de comentarii:

  1. Eu votez A.M. Chiar imi place :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar ! Vot pentru Bia'a! Imi place mult si machiajul buzelor,formeaza un cadru armonios cu cel al ochilor.Foarte frumos! Succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Votez 2. Bia'a ,imi place ca machiajul e f soft si imi plac culorile folosite.

    RăspundețiȘtergere
  4. votez nr 2.(Bia)
    Mi se pare cel mai luminos si cel mai cute dintre machiaje :D

    RăspundețiȘtergere
  5. E destul de greu de ales pentru ca sunt atat machiaje artistice, cat si machiaje wearable...

    Dar daca trebuie sa aleg unul, cred ca as merge pe Bia'a. pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu votez cu Byutzica! Lovely! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ii acord votul meu concurentei cu nr.2 Bia'a

    RăspundețiȘtergere
  8. ce bineeeee ca ai reveniiiit :X:X:X si noua ne`a fost extrem de dor de tine :X:X >:D< votez pt Bia'a :x

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Deea!Eu o votez pe Byutzika ,nr 4 ,pentru ca machaijul ei imi place cel mai mult :)).Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. vreau si euuu:(..scuze ca n-am zis mai devreme, dar am zis ca le pubilici oricum.. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dei-dei: ma pui intr-o situatie extrem de dificila:(((
    Nu aveam cum sa le public atata timp cat tu nu ti-ai dat acordul! Eu chiar v-am rugat si v-am intrebat in 2 postari diferite sa va exprimati acordul asupra publicarii pozelor.
    Daca tu nu ai zis nici da nici nu,eu ce sa fac in situatia asta???
    As vrea sa pot adauga pozele cu machiajul tau acum dar ma gandesc ca nu e corect fata de retul fetelor care si-au exprimat dorinta si au fost de acord.
    Daca as face exceptia asta pentru tine,or sa sara si alte participante care la fel ca si tine nu mi-au dat nici un raspuns si evident ca nu pot sa fac asta pentru toata lumea,ar fi incorect fata de restul fetelor!
    O sa-mi sara mie in cap ca nu sunt corecta si fac favoritisme!
    Sper totusi sa ma intalegi si sa nu te superi pe mine,iar pe viitor sa-ti exprimi acordul sau dezacordul!
    te pup:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Stai linistita, am inteles:*:* Bafta fetelor!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. votez D.Girl :D este un machiaj pe care il poti purta si arata si foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Votez D.Girl! E frumos si machiajul si floarea!:*

    RăspundețiȘtergere
  15. votez D.Girl.
    imi plac culorile machiajului si tehnica folosita

    RăspundețiȘtergere
  16. vot bia:X

    cel mai frum si original:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu am crezut la fel ca o sa le publici pe toate:-s
    Nu-i nimic:D..sa imi fie invatzatura de minte sa fiu mai atenta:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Cel mai mult m-a fermecat Bia'a, deci ea este cea pe care o votez!

    RăspundețiȘtergere
  19. vot pentru D.girl deosrece imi place foarte mult cum a combinat culorile.

    RăspundețiȘtergere
  20. votez"D.girl" pentru ca a foarte foarte reusit :x:x

    RăspundețiȘtergere
  21. Waw...nuantele folosite de D.girl...like them!!! Un vot din partea mea!Elena

    RăspundețiȘtergere
  22. Vot D.girl pt ca, in inchipuirile mele, asa arata o adevarata Flower Power :)

    RăspundețiȘtergere
  23. votez D.girl pentru ca e super frumos!bestial!!!!!cel mai tare machiaj!!!natual, senzual, magnific!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Came by your blog and really like it. I just started blogging about two months ago and it hard to get people to follow you. Hope you can check out my blog.

    http://tansiaasobsession.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  25. Votez D.girl pt ca imi place foarte mult.... E un machiaj frumos simplu si elegant....tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  26. D.girl e cea mai reusita!

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna. Incerc sa dau sfoara-n tara ca mi-am infiintat primul meu blog! Te invit sa il vizitezi, iar daca iti place sa il incurajezi cu following-ul tau. Mersi frumos :)

    http://iepurash.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  28. cel mai tare machiaj D.girl

    RăspundețiȘtergere
  29. votez D.girl pentru ca mi se pare machiajul cel mai potrivit pentru aceasta tema... foarte de efect, iar culorile alese sunt perfecte!!! :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  30. Votez D.girl fiindca e jucausa cu culorile

    RăspundețiȘtergere
  31. votez D.girl pentru ca e interesant machiajul

    RăspundețiȘtergere
  32. Votez D. girl pt. ca are un machiaj clasic si frumos,,,

    RăspundețiȘtergere
  33. felicitari inca o data D.Girl!!
    vreau sa multumesc mult persoanelor care m-au sustinut! :*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors