10 martie 2011

Probleme...

Hello girls,

De ce toate chestiile rele,toate ghinioanele mi se intampla numai mie?????
Aveam atatea planuri si chestii de facut insa de o saptamana aproape mi s-a stricat calculatorul! Am crezut ca in 2 zile se rezolva dar se pare ca m-am inselat si o sa mai dureze pana se rezolva problema. Am intales ca ar fi de la sursa problema,dar sunt praf,nu ma pricep la calculatoare!
Imi cer scuze fetelor,saptamana asta ar fi trebuit sa postez entry-urile de la concursul Flower Power,sa mai desemnam o noua castigatoare dar se pare ca mai trebuie sa asteptam! Imi pare rau pentru intarziere si tot ce pot sa-mi doresc in momentul de fata este sa reusesc sa rezolv problema asta cu calculatorul cat mai repede ca sa pot intra in rutina mea obisnuita!

E ingrozitor sa stai fara calculator,noroc cu telefonul meu mobil unde mai pot intra pe net sa-mi citesc mail-urile si totodata sa scriu acest mic post!

N-am apucat nici macar de 8 Martie sa va urez LA MULTI ANI,sa fiti frumoase,fericite,sanatoase si sa aveti o primavara plina de bucurii si impliniri.
Le multumesc celor care mi-au trimis mesaje si imi pare rau ca n-am apucat sa le raspund!

Sa aveti un sfarsit de saptamana excelent si sper sa revin cat mai repede cu vesti bune.

Pupici
Bye

7 comentarii:

  1. Te intelegem,don't worry :D
    Iti doresc sa ai parte de o primavara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteapta un giveaway aici :P
    http://suntfrumoasa.com/2011/03/giveaway/

    RăspundețiȘtergere
  3. Hope everything gets solved soon :( pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. of imi pare rau...
    sper sa rezolvi mai repede cu pc-ul.
    daca e de la sursa,e parfum! schimbi sursa si gata s-a rezolvat...
    Nu stiu exact ce ai,dar da pe la un service ceva sau pe la un prieten care se pricepe.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si tie si nu-ti face probleme ca intelegem situatia!
    Si eu am ramas de anul trecut fara laptop dar noroc ca pot intra de pe calculatorul iubitului :)
    Iti urez sa ai mai multa bafta pe viitor si sa se rezolve toate probleme,atat cele legate de calculator cat si celelalte!
    O zi frumoasa!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa-ti rezolvi cat mai curand problemele cu calculatorul, e nasol intr-adevar. Mai ales cand dureaza mult. Am avutt si eu probleme si mi-am reinstalat windows-ul, iar acum e totul ok. Succes si te asteptam inapoi cu postari (cel putin) la fel de interesante ca pana acum! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Te asteptam cu drag inapoi :* Sper sa ti se rezolve cat mai repede problemele >:D<

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors