5 martie 2011

Review Gerovital Plant : Lapte vitaminizant demachiant & Tonic demachiant

Hello my ladies!


Stiu ca multe dintre voi v-ati exprimat dorinta de a afla cat mai multe despre noua gama a celor de la Farmec si anume gama Gerovital Plant cu extract bio de Floare de colt.
Dupa cum bine stiti,eu am primit cateva produse din aceasta gama si dupa aproape 2 saptamani de testari am reusit sa-mi formez o parere cat de cat obiectiva,zic eu,legate de cateva dintre aceste produse.

Astazi o sa va vorbesc doar despre 2 dintre aceste produse si anume:Laptele vitaminizant demachiant si Tonicul hidratant.
Am decis sa le fac un review acestor produse impreuna si nu separat pentru ca in rutina mea zilnica de ingrijire nu ma pot lipsi de demachiant sau de tonic,in general.Sunt produse pe care le folosesc impreuna,niciodata separat. E ca sarea si piperul din mancare;)

Dar inainte de a trece la review-ul propriu-zis,hai sa vorbim un pic si despre aceasta gama,ce ne spun producatorii:

"
Gama Gerovital Plant este bazata pe principii active naturale care asigura o buna toleranta si compatibilitate cu pielea.Urmarind tendinta produselor "verzi",naturale,Gerovital Plant prezinta formulari fara conservanti,cu parfum hipoalergenic si cu extrac de Floare de colt.Este o noua gama de intretinere completa(fata,corp,par),dedicata femeilor cu varsta intre 20 si 45 de ani si care raspunde exigentelor de ultima ora in materie de ingrijire cosmetica.

Un ingredient valoros al acestei game este extractul organic de Floare de colt,Alpaflor Edelweiss,obtinut dintr-o planta care uimeste prin vigoarea si puterea care rezista unui mediu de viata potrivnic.Floarea de colt este supusa permanent la radiatii UV puternice,presiune atmosferica mica,temperaturi extreme si umiditate variabila,pe care le infrunta secretand metaboliti protectori,care au un efect similar de protectie si in privinta pielii umane.

In noua gama Gerovital Plant,extractul bio de Floare de colt are un rol-cheie,datorita incontestabilelor sale proprietati de
protectie si regenerare a pielii,ca ingredient activ ce contracareaza actiunea distructiva declansata de radicalii liberi asupra acidului hialuronic,fibrelor de colagen si elastina proprii pielii.

In completarea efectelor benefice ale extractului bio de Floare de colt,complexul Herbatonic-compus din plante din flora transilvana:
sunatoare,coada calului,cimbrisor si nalba-asigura pielii tale remineralizarea de care are nevoie,un nivel optim si un plus de protectie impotriva factorilor de mediu nocivi.

Datorita acestei formule unice si eficiente,bogate in elemente naturale,fara parabeni si alergeni,pielea ta va deveni si se va mentine frumoasa si sanatoasa.

*
Extractul bio de Floare de colt este certificat de ECOCERT,Franta,iar plantele folosite pentru obtinerea acestuia nu provin din flora spontana,ci din culturi organice,obtinute fara ierbicide,pesticide sau fertilizatori minerali,certificate de BioSuisse. "



Lapte vitaminizant demachiant




"Indeparteaza eficient machiajul si impuritatile de pe suprafata pielii,avand in acelasi timp un aport important in hranirea hidratarea si vitaminizarea tenului,datorita complexului Herbatonic si vitaminei A.
Datorita extractului bio de Floare de colt,previne si diminueaza ridurile si ofera protectie impotriva stresului cotidian.
Se foloseste dimineata si seara sau ori de cate ori este necesara curatarea fetei.
Se aplica pe toata fata,pe gat si pe decolteu,se maseaza usor,apoi se indeparteaza cu un disc demachiant din bumbac.

Rezultat: Ten curat,vitaminizat,hidratat"





Ce spun eu:
  • La prima vedere te invadeaza mirosul absolut divin,un parfum usor floral-fresh ce imi aduce aminte de mirosul de iarba,de merii infloriti.
  • Consistenta demachiantului este foarte placuta,fina,laptoasa(dupa cum ii spune si numele)
  • Curata machiajul si impuritatile de peste zi foarte bine si usor chiar,fara sa fiu nevoita sa revin pentru o curatare cat mai eficienta
  • Indeparteaza foarte bine chiar si FDT Revlon Colorstay,unde se stie ca necesita o demachiere mai eficienta si riguroasa
  • Este un demachiant "usor" care nu-mi lasa tenul gras si unsuros imediat dupa demachiere
  • Un alt aspect care mie mi-a placut in mod deosebit este acela ca nu imi lacrimeaza ochii atunci cand indepartez machiajul. Avand ochii sensibili,de cele mai multe ori si la foarte multe demachiante incercate de mine,ochii mei incep sa lacrimeze si sa ma usture,insa cu acest lapte demachiant am scapat de "chin".
Gramaj:150ml

Pret:15 lei
Tonic Hidratant




"Completeaza demachierea,tonifica si hidrateaza.Tenul ramane luminos si revigorant,perfect pregatit sa beneficieze la maximum de efectele aplicarii cremei de intretinere. Efectul organic de Floare de colt are efecte antioxidante si calmante,protejand pielea de stresul cotidian.
Complexul Herbatonic actioneaza sinergic cu Aquaxylul pentru obtinerea unui nivel optim de hidratare,hranire si remineralizare a pielii.
Se foloseste zilnic,dimineata si seara dupa demachiere.Se aplica pe fata,gat si decolteu,cu ajutorul unei dischete demachiante.
Rezultat:Ten tonifiant,revigorat si hidratat"





Ce spun eu:
  • Completeaza perfect Laptele demachiant,indeparteaza foarte bine surplusul demachiantului ramas pe ten
  • Tenul ramane curat si pregatit pentru etapa urmatoare(aplicarea cremei)
  • Imi place ca nu-mi usuca tenul, insa nici nu il ingrasa.
  • Imi simt tenul hidratat atat cat trebuie,mai ales in perioada asta in care frigul si-a pus amprenta asupra lui si desi am un ten gras,cateodata simteam cum mi se strange pielea pe fata si chiar mi se exfolia in unele zone,insa am reusit sa combat acest aspect
  • Am observat chiar si o imbunatatire a tenului,pare mai luminos,mai plin de viata si catifelat
  • Este excelent atunci cand il folosesc imediat dupa gomaj pentru ca imi calmeaza tenul si imi dispare roseata,chiar se simte efectul calmant si antioxidant.
  • La fel ca si Laptele demachiant,te invadeaza mirosul placut care se si mentine o perioada
  • Despre ambalaj prea multe nu am ce sa spun,sunt ok,practice si usor de folosit
Gramaj: 150ml

Pret:15 lei

In concluzie le recomand pe amandoua,cu siguranta o sa mi le reachizitionez imediat ce le termin.O sa raman fidela acestor 2 produse,asa cum am ramas fidela si Samponului regenerant si a Serului hidratant termoprotector din campania trecuta. Gasiti review-urile aici.
Sper sa raman la fel de incantata si de restul produselor din aceasta gama!

Voi ce parere aveti?Le-ati incercat?


Inainte de a incheia acest post,vreau sa le rog pe fetele au participat la concursul Flower Power sa-mi confirme(asta daca nu au facut-o deja),daca vor sa apara pe blog cu entry-urile lor.
O sa organizez un mic concurs si o sa desemnam o noua castigatoare.Mai multe detalii o sa va dau in postul cu pricina!
Asa ca fetelor mai aveti o sansa sa castigati si va rog sa-mi confirmati daca vreti sa participati sau nu!

Sa aveti un week-end excelent si sa profitati din plin de vremea frumoasa care vad ca a inceput timid,sa-si faca simtita prezenta.

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com.

Pupici
Bye

18 comentarii:

  1. Eram sigura ca sunt niste produse bune. Chiar m-ai facut curioasa sa le incerc, avand in vedere problemele mele cu tenul.
    Trebuie neaparat sa citesc si review-ul la sampon! Parul meu saracul, desi am renuntat la vopsire, inca sufera. La fel si scalpul. Toate sampoanele astea gen H&S, Nivea si ce-am mai folosit, m-au mancat! Ma mananca scalpul de mor si tot sunt in cautarea unui sampon minune.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt de acord si cu postarea lor..si cu concursul :D Abia astept sa vad toate machiajele!
    Un week'end placut sa ai! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Chatte: chiar merita sa le incerci,vad ca mie imi priesc!In urma campaniei trecute am ramas placut surprinsa de produsele lor in general.
    De cand am incercat prima data Samponul regenerant nu m-am mai despartit de el si am continuat sa-l cumpar.
    Cu timpul am observat ca si-a facut efectul,parul meu si-a revenit nu mai im cade asa de mult si chiar se vede ca a inceput sa se regenereze.
    Eu zic sa le incerci si tu,nu ai nimic de pierdut,poate doar de castigat;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant review...poate le incerc si eu cand mi se termina demachiantul, desi in general ma ustura fata de la orice alt demachiant decat vichy :)) Dar avand in vedere pretul, pot sa incerc :D

    pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt de acord cu postarea entry'ului meu!

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ai facut curioasa :) te astept si pe la mine .. poop

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceau:* si eu sunt de acord cu postarea pozelor;)). Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Special K: eu zic ca merita sa le incerci,poate o sa-ti priasca ;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea & Byutzika: ok,s-a notat;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Emm@: ma bucur ca macar ti-am starnit curiozitatea;))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Anda: ma bucur sa aflu ca si tu le adori! <3
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. multumim pentru review-uri, par niste produse foarte bune!
    de la gerovital eu folosesc lotiunea cu petroleum si serul impotriva varfurilor deteriorate, de care sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe mine m-ar tenta demachiantul, mai ales ca ai spus ca nu lăcrimează ochii si este destul de ușor. Probabil o sa mi-l cumpăr si eu :)
    Si loțiunea tonica pare faina, dar ma mai gandesc :D ca si asa s-au adunat multe pe care vreau sa le achiziționez
    In legătura cu entry-ul meu de la concurs, nu e nici o problema, poți sa-l postezi :)
    o zi faina :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Hello! Sunt de acord cu postarea pozelor!!! Kiss

    RăspundețiȘtergere
  15. la multi ani! :* sper ca ai avut parte de o zi frumoasa si plina de bucurii

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna,Deea. Am lansat o noua provocare (http://letstalkaboutuss.blogspot.com/2011/03/provocare.html) si as fi incantata sa vad ce produse folosesti in ritualul tau de ingrijire zilnica. Pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors