3 martie 2011

Tag: Spring Make-up

Hello my ladies!


Scumpa mea Ciocolatica a.k.a Choco m-a taguit! Si nu oricum;)
M-a provocat sa realizez un make-up sau sa concep un outfit mai de primavara. Si cum eu nu ma pricep la outfit-uri (le las pe fetele mai talentate ca mine la acest capitol),evident ca am ales sa realizez un make-up!
Poate un pic mai dramatic pentru gusturile unora,insa,cu mici ajustari poate fi purtabil;)

Evident ca,inainte de a ma apuca de treaba,am stat si m-am gandit la primavara.
Primul lucru care mi-a venit in minte a fost culoarea verde, pajistile inverzite, copacii infloriti,cerul senin si mai multa caldura:D
Bine poate alti romani care se "respecta",nu ca mine,cand aud de primavara nu se gandesc decat la gratarele sfaraind,berica rece si maneaua mai "pa sistem" asa!;) Mai bagam si un Salam cu o melodie "da hinima halbastra" si sa vezi distractia dracu:)))

In fine,nu ma bagati in seama. Azi sunt un pic sarcastica si ironica si nu are rost sa-mi vars off-ul aici;) Blogul reprezinta coltisorul meu de rai in care ma recreez si ma relaxez si asa sper sa ramana mult timp de acum incolo.
Hai sa trecem mai bine la machiajul de primavara despre care vorbeam!























Produse folosite:

  • primer Elf
  • paleta no name
  • paleta 88 matte
  • gel liner True Black Costal Scents
  • Eyeliner Stay Perfect No7 Boots, Sapphire
  • Mascara Maybelline Colossal Volum
  • Dramatic Lash Kit de la Elf (gene false)








That was all my ladies!
Am plecat sa fac terapie prin shopping:D Cel mai bun remediu cand sunteti suparate;)

Astept sa-mi scrieti in continuare pe deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye

35 de comentarii:

  1. wow ce machiaj superb,ca toate machiajele tale de altfel!
    Cred ca blogul tau a fost printre primele bloguri de machiaje descoperite de mine.Pupici si la multi martisori cu intarziere,dar cu aceleasi ganduri bune! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Machiaj superb :D Mereu mi-au placut combinatiile de albastru cu verde :D

    Nici n-a venit primavara bine ca vecinii mei "ai' mai culti" si-au spalat masinile, au dat drumul la muzica aia buna de care spui tu si au incins de un gratar, inca de pe 1 martie. Ma asteapta o primavara/vara grele! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. superb:X..si mie imi vine in minte verdele atunci cand ma gandesc la primavar, insa nu-mi sta bine cu verde;))..asa ca am ales un outfit:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Indraznet machiajul, dar imi place..:P

    RăspundețiȘtergere
  5. wow!! cat e de frumos :X chiar vad primavara la ochii tai, ca sa nu zic in ochii tai :)
    shopping placut! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. superba alegerea culorilor,superb machiajul!pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, nu trebuia sa ma uit, acum nu voi mai avea curaj sa fac machiajul meu de primavara :) Este superb!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos este! Imi place foarte mult verdele ala crud, chiar ca exprima iarba proaspat crescuta:). Kisses

    RăspundețiȘtergere
  9. In ultima vreme machiajele tale sunt superbe, Deea! Felicitari si pentru pozele de calitate! Cu ce aparat iti faci pozele, daca nu te superi ca intreb? Te pup!
    ___________
    http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. cat de frumos este!! :X:X:X:X absolut superb :x abia astept sa vina primavara cu adevarat 8-|

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt superbe culorile si modul cum le-ai combinat imi place la nebunie. Esti foarte talentata! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. cat e de fain verdele ala :X:X http://stefiblaga1.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreea: Multumesc,ma bucur sa aud asta. Sper ca si pe viitor sa-ti placa si sa ma urmaresti in continuare.
    La multi martisori si tie,sa ai o primavara superba!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Lauren: multumesc! Si mie imi place mult combinatia de verde cu albastru desi nu le folosesc impreuna asa de de cum mi-as fi dorit!

    Te compatimesc si te intaleg in acelasi timp la faza cu vecinii. Vorba ta,presimt ca o sa avem o primavara/vara grele:))))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Bondarica: multumesc scumpa:*
    Am vazut si outfit-ul tau si mi-a placut foarte mult,este exact pe silul meu;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Fedorva: este un pic indraznet dar se poate renuntat un pic din intensitatea culorilor si poate deveni un machiaj purtabil,jucaus...potrivit pentru o seara la terasa cu prietenii;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  17. A.M: daca vezi primavara in/la ochii mei :)))) atunci mi-am indeplinit "misiunea" :P
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Modniza: multumesc,ma bucur ca iti place.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Anca Buzea: ma flatezi:P chiar insist sa faci si tu machiajul de primavara. Sunt convinsa ca o sa-ti iasa mult mai frumos decat al meu,faci niste superbitati de machiaje asa ca abia astept sa-l vad si pe al tau:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Simi_for: multumesc. Am inceput sa ador culoarea asta,verde crud! Cred ca o sa abuzez de ea:D

    te pup scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Alexandra: multumesc mult de tot!

    Am un Canon Power Shot A550,nu e cel mai performant aparat dar incerc sa ma descurc cu el. Cateodata mai face fite si nu scoate culorile asa de vibrante cum sunt in realitate. Depinde acum si de luminozitatea pe care o am in momentul cand fac poze.
    Sper totusi ca pe viitor sa-mi iau unul mai performant!

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Chocolate:saru'mana:P
    hihi ma bucur ca iti place:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Roxi: siiiiiiiiii euuuuuuuu!!!! Doamne da cat de mult imi doresc primavara,sa vina caldura ca nu mai pot cu frigul si za[ada asta exasperanta:((

    multumesc:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Julia: multumesc mult! Ma bucur sa vad ca sunt apreciata :)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  25. preeetty :X Ce bine e sa mai vad putina culoare in toata zapada asta 8-| Eu port numai look-uri dark, again :)) N=am chef de nimic colorat, parca e prea trist afara 8-|

    RăspundețiȘtergere
  26. Yay! Cat de frumos este! :X:X:X
    Ti-a trecut supararea prin terapie? :D Si eu apelez la acest "remediu" de fiecare data si chiar functioneaza. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Loooooove it!Minunata combinatie!Ador verdele!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte fain! Am o intrebare, ce aparat foto folosesti? Nu pot sa imi dau seama daca aparatul meu nu e bun sau daca numai mi se pare ca ma machiez tare :))) si nu se vede bine in poze.

    RăspundețiȘtergere
  29. Special K: Tnx:*

    Recunosc ca si eu am abuzat in ultima perioada de look-uri dark insa cateodata mai simt nevoia si de ceva colorat! Poate asa vine si primavara mai repede:D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  30. Iulia: multumesc:P

    Sa sti ca mi-a trecut supararea:))) mai ales ca mi-am cumparat cateva "cosmeticale" :D
    Remediul ideal;)
    te pupik:*

    RăspundețiȘtergere
  31. Ela: multumesc. Si eu ador verdele,am si spus ca este culoarea mea preferata:P
    kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  32. ChrissMakeup: mersi:*
    I-am raspuns mai sus si Alexandrei care a avut aceeasi intrebare ca si tine.
    Am un Canon Power Shot A550.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors