28 martie 2011

Tag: What I'm using right now

Hello my ladies!


In sfarsit reusesc sa-mi fac si eu un pic de timp si sa onorez acest tag primit acum cateva saptamani cred!
Imi cer scuze daca nu-mi aduc aminte de la ce fete l-am primit,insa eu oricum va multumesc si va pup:*:*:*

Si ca sa nu mai lungesc vorba trec direct la treaba!



Am incercat sa simplific un pic acest tag si sa va arat doar produsele basic ca sa le zic asa. Mi-ar fi trebuit cred ca mult timp ca sa fac poze la toate produsele pe care le folosesc(cel putin la capitolul farduri/rujuri/pensule mi-ar fi luat o vesnicie sa le fac poze pentru ca eu chiar le folosesc....pe toate:D)
De asta am incercat sa va arat doar produsele basic ,care nu lipsesc din rutina mea zilnica de ingrijire!

So let's begin:

HAIR


  • Sampon regenerant Gerovital Plant Farmec
  • Balsam de par Herbal de la Kallos
  • Ser hidratant termoprotector Gerovital Plant Farmec

BODY




  • Gel de dus crema cu ulei de masline de la Florena
  • Body scrub Coconut de la Fennel
  • Deodorant Dove
  • Lotiune iluminatoare de corp Planet Spa AVON

FACE



  • Crema Gommage Cosmetic Plant
  • Lapte demachiant vitaminizant Gerovital Plant Farmec (review aici )
  • Lotiune micelara Purete de la Plante System (review coming soon)
  • Apa termala Vichy
  • Crema antiimperfectiuni Gerovital Plant (review coming soon)
  • Crema matifianta IVAMAT de la Ivatherm (review coming soon)
  • Ser contur ochi si buze Gerovital Plant (review coming soon)

MAKE-UP




  • Smoothing primer Sephora (review coming soon)
  • Fond de ten Revlon Colorstay
  • Fond de ten fluid Ivatherm (review coming soon)
  • Pudra Stay Matte Rimmel London
  • Eyebrow Kit Oriflame
  • Eyeshadow Base Manhattan
  • Mascara Colossal Volum Maybelline
  • Eyeliner Contour Clubbing Waterproof Bourjois
  • plaleta 88 matte
  • paleta 88 warm

LIPS



  • Lip Balm Oriflame
  • Ruj Tea Rose NYX
  • Ruj Deborah Atomic Red
  • Lip gloss GA-DE no.148
  • Lip gloss Angel de la ELF


+ BLOG AWARD




Primit de la Laura si Cristina

Regulile acestui blog award sunt:
1.sa multumesc persoanei care m-a nominalizat: Multumesc fetelor >:D<
2. sa va spun 7 lucruri despre mine: am mai spus asta odata aici

Sa dau premiul mai departe catre 15 bloggerite descoperite recent:

Sincer,blogurile pe care le-am descoperit recent am observat ca l-au facut deja,asa ca nu are rost sa le mai numesc si eu!

That was all for today my ladies!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye






16 comentarii:

  1. Esti nominalizata la blog award-ul meu :). Asta e modul meu de a-ti apune ca-mi place ce citesc aici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Florina: multumesc mult de tot:* ma bucur ca iti place blogul meu>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai vroiam sa te intreb ce parere ai despre Ivamat :D. Urmeaza sa o primesc si eu (sper ca maine...) in cadrul campaniei Ivatherm.
    Abia astept pareri.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Din ce folosesti tu am si eu serul de par de la Gerovital si imi place ca lasa parul usor de descurcat!Sa le folosesti pe toate cu mult drag in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Little D: o sa fac un review cat de curand. Atunci o sa afli mai multe detalii;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Auroratoma: multumesc mult:*
    Eu ador serul acela,de cand il am nu-mi lipseste din rutina mea de ingrijire a parului;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. crezi ca as putea sa preiau eu tagul cu produsele folosite?

    RăspundețiȘtergere
  8. Adina: daca nu l-ai facut,cu multa placere atunci!
    Chiar te rog:P

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. abia astept review-urile :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Tocmai ti-am dat si eu un tag la mine pe blog, Preferatele lunii martie, dar postarea asta cam sintetizeaza ceea ce cerea tagul :)) ! Pup !

    RăspundețiȘtergere
  11. Tu ti-ai facut timp, eu nu mai am timp deloc..cum ne sincronizam si noi :)) Dupa ce am afcut tag-ul asta, am realizat ca noi femeile suntem super high maintenance :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Betty: am reusit sa le fac pe amandoua atunci:)))
    iti multumesc pentru tag:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Specia K: Chiar ca !:)))
    Cand am eu timp,nu ai tu,cand ai tu,nu am eu:))

    Suntem high maintenance ca doar suntem femei:D:))

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors