30 martie 2011

Tenderness Make-up Look!

Hello ladies!


Usor usor primavara incepe sa-si puna amprenta. Am inceput sa mai dam jos din cojoace si sa le uram bun venit hainelor vaporoase si frumos colorate.
Eu am inceput sa fac ordine deja in garderoba mea si sa-mi scot rochitele si bluzitele colorate de la "naftalina":)))
De cand astept momentul asta..toata iarna m-am gandit numai la rochite:))
Stiu ca inca nu e chiar asa de cald afara dar chiar am ajuns intr-un punct in care nu-mi mai suport paltoanele,puloverele si tot ce insemna haine groase!

Sunt sigura ca si voi ati facut la fel,nu? cel putin asa sper:D
So let the spring begin!!!!!!!!!!

Probabil ca acum va asteptati sa va arat un look de primavara dar asta nu se va intampla. Cel putin nu astazi,desi il am pregratit,o sa-l postez ce-l mai probabil pe data de 1 aprilie:D

Astazi vreau sa va propun un look clasic,simplu,un pic sobru dar sensibil,unde am simtit nevoia de a-i adauga o pata de culoare care sa-l inveseleasca un pic. Voi puteti sa omiteti acest pas sau sa inlocuiti cu oricare alta culoare doriti! Eu am ales culoarea mov de data aceasta,o sa incerc si cu albastru data viitoare sa vad cum imi sta.


Sper sa va placa!Enjoy it!























Produse folosite:



Pentru fata:

  • Smoothing primer Sephora
  • Fond de ten fluid Ivatherm
  • Pudra Stay Matte Rimmel London
  • Blush Yves Rocher
Pentru ochi:
  • Primer ELF
  • Paleta NYX S104
  • Fard mineral The All Natural Face / Pearl Gray
  • Fard Beauties Factory no.463
  • Gene false Mirlans
  • Contour Clubbing Waterproof Bourjois
  • Mascara Colossal Volume Maybelline

Pentru buze:
  • Ruj Avon /Twinkle Pink
  • Moisture care lip color ELF /Caramel Candy














That was all! I hope you like it:)


Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye

16 comentarii:

  1. Deci nu sunt eu singura care a scos rochitele la inaintare...de cateva zile le port zilnic :D!
    Look-ul tau e super, imi place cum l-ai inveselit cu movul ala faaain :)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, Deea, ce frumos ee!!!
    Ca bine i-ai ales titlul Tenderness, mi se pare chiar foarte tender. Adica pe mine ma duce cu gandul la ceva tandru, delicat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut, wearable and sweet! ^.^

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Claudia: ma bucur sa aud ca mai e cineva care poarta rochite in perioada asta:)))

    Ma bucur ca iti place si look-ul meu:)

    Te pupic

    RăspundețiȘtergere
  5. Chatte: multumesc scumpa:*

    Inseamna ca am am fost inspirata cu titlul,de obicei nu prea le am cu titlurile:)))

    Adevarul este ca la asta m-am dus si eu cu gandul cand l-am realizat. Ma gandeam la ceva delicat,simplu dar si un pic special,care sa ma scoata din anonimat:D

    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Modniza: I'm glade you like it:)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Anda: Exact:D
    Ma bucur ca iti place:) Multumesc
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra: multumesc!

    E genul de make-up care ma scoate din impas atunci cand ma grabesc si nu am timp de ceva mai elaborat:D

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors