9 aprilie 2011

400 Followers GIVEAWAY!!!!

Hello girls!






Asa cum v-am spus pe facebook,acum cateva zile dar si pe blog,in momentul in care ajung la 400 de followers dar drumul la un nou giveaway in semn de multumire pentru voi,cele care ma cititi zilnic,care imi sunteti alaturi si m-ati indemnat sa scriu in continuare .
M-ati facut sa-mi doresc sa cresc si sa evoluez.Asta este modul meu de rasplatire pentru toate aceste lucruri!

Premiul consta in produse MIRLANS oferite de Farduricolorate.ro
  • Paleta 24 de culori
  • Gene false (review aici )
  • Mascara Volum
  • Tus de pleoape




Reguli de participare:


  • Trebuie sa fii follower al blogului meu prin GFC
  • Sa postati pe blogul vostru despre giveaway cu link-ul aferent
  • Daca nu aveti blog puteti da share pe pagina mea de Facebook
  • Sa lasati un comentariu cu numele cu care ma urmariti pe blog sau FB,link-ul catre blogul vostru cu postarea despre giveaway si adresa de mail pentru a te putea contacta in cazul in care castigi
  • Si pentru ca parerea vostra conteaza pentru mine,tot in acelasi comentariu as vrea sa-mi spuneti ce doriti sa schimb la acest blog?Ce v-ar placea sa mai cititi pe blogul meu(in afara de rubricile deja existente)?
  • Cine nu indeplineste toate regulile este descalificat!


Concursul incepe astazi 9 aprilie si dureaza pana pe data de 19 aprilie orele 00:00

Castigatoarea va fi aleasa cu random.org pe data de 20 aprilie ca pana de Paste sa se poata bucura de premiu!
CONCURSUL SE ADRESEAZA DOAR PERSOANELOR CU DOMICILIUL IN ROMANIA!


Sper sa va placa si sa participati in numar cat mai mare!!!

Pupici
Bye




88 de comentarii:

  1. Buna:)
    Te urmaresc cu numele Dedeea ,iar aici am postat despre giveaway:
    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2011/04/giveawaypart-2.html
    Cat despre blog:)Nu as vrea sa schimbi absolut nimic la el.Ai niste machiaje absolut superbe,foarte corect realizate si potrivite pentru absolut oricine:)
    AAA..o singura parte negativa.Mi-as dori sa postezi mai des:x

    Felicitari pentru giveaway si la cati mai multi followeri:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna te urmaresc cu numele de andrewtza_luv
    am postat aici:http://shoeper-women.blogspot.com/2011/04/deeas-giveaway.html
    adresa mea de mail este andrewtza_89@yahoo.com

    Mie mi-ar placea sa vad mai multe postari despre pensule :D tocmai pt ca nu am inca pensule adevarate :X :)) mi-as dori sa stiu mai multe despre ele
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. hello.felicitari pt cei400 de followeri.eu te urmaresc de ceva vreme,cu numele de madalinasiescu,iar mailul meu e madalinasiescu@yahoo.com
    Am postat aici:http://mada-noname.blogspot.com/2011/04/giveaway-400-followers-by-andreea.html
    Imi place mult blogul tau,eventual o sugestie ar f sa faci postari gen make up tricks sau ar fi tare daca ai avea timp sa faci videoclipuri ;))...anyway mie imi place::X.pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru cei 407 followers!
    Imi place sa vin aici, pe blogul tau, pentru a citit review-uri si a ma inspira atunci cand doresc sa incerc un machiaj nou. Ma bucura faptul ca folosesti si produse accesibile pentru noi toate si ne dai mullte detalii, insa as vrea sa vad mai multe DIY si diverse trucuri de beauty.
    Sper ca numarul followerilor tai sa creasca, iar tu sa postezi in continuare!
    Te urmaresc cu numele: maddailade prin GFC si am postat aici despre giveaway:
    http://thepurplespringgirl.blogspot.com/p/giveaways.html
    madda_ilade at yahoo dot com
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!felicitari pentru numarul de followers si la mai multi!
    Eu am ajuns pe blogul tau datorita review-ului tau la paleta 28 blush de la Fraulein,si de atunci am ramas abonata.Am citit review-uri,m-am inspirat pentru machiajele pe care le fac colegelor mele.M-as bucura sa realizezi mai multe review-uri la produsele pe care le folosesti.Pe mine m-ar ajuta foarte mult in a ma hotari dca sa le cumpar sau nu.Hihi!
    GFC:Maria
    am postat aici: http://sudessa.blogspot.com/2011/04/giveaway-de-400-followers-de-la-deeas.html
    e-mail:mey_mmr -cont de yahoo
    Ciao!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna
    Te urmaresc cu numele descude prin GFC,iar link-ul catre postare este http://descude.blogspot.com/2011/04/400-followers-giveaway.html

    Adresa de mail:ely_2ss@yahoo.com

    Nu cred ca ar trebui sa schimbi ceva la blogul tau,poate doar sa ne arati pas cu pas cum creezi machiajele(bine,asta mi-as dori eu,dar stiu ca e destul de dificil)
    Cam atat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,te urmaresc prin GF cu numele de Precious Boutique, am postat despre giveaway aici http://preciousboutiquee.blogspot.com/2011/04/giveaway-deea.html.
    Adresa mea de e-mail: claudia4u_2006@yahoo.com
    Imi place blogul tau asa cum este,nu vad ce ai putea schimba la el.Eventual sa faci video-uri cu realizarea machiajelor:d.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey :)
    Te urmaresc cu Elluttzza am distribuit aici despre concurs http://www.facebook.com/profile.php?id=100001909313473
    As vrea sa ai o rubrica despre produsele testate de tine dar pe care nu le recomanzi.
    Felicitari pt followers!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!Felicitari!!

    Te urmaresc prin GFC cu numele : Miss z
    Mi-ar placea sa filmezi tutoriale:D
    Am postat aici despre giveaway : http://misszmake-up.blogspot.com/2011/04/haul-giveaway-uri-de-primavara.html
    email : missz_makeup@yahoo.com

    :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna!felicitari pt followers!
    Te urmaresc prin Gfc cu numele de kory_nails
    am postat aici http://korynails.blogspot.com/p/giveways.html
    email kory_nails@yahoo.com
    as vrea sa postezi nijte tutoriale la machiaje

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna! Felicitari.
    Te urmaresc prin GFC: alina.make-up
    Am postat aici http://alinabarbumake-up.blogspot.com/2011/04/giveaway.html
    email :Verrucktes_kind@yahoo.com
    as vrea sa vad tutoriale.Ar fi chiar tare

    RăspundețiȘtergere
  12. Parrilla Lavinia9 aprilie 2011, 22:19

    Hei:*!.
    In primul rand vreau sa te felicit pentru blog...este foarte dragut...eu nu am nici cont de fb nici blog... in orice caz.. te urmaresc cu numele Parrilla Lavinia..
    Ca multe alte fete mi-ar placea sa vad tutoriale multe..:D.
    Pupici:*.

    RăspundețiȘtergere
  13. Parrilla Lavinia9 aprilie 2011, 22:35

    p.s. : e-mail : xmiss.vanyx@yahoo.com . SUnt cam uituca:D.

    RăspundețiȘtergere
  14. hi. thank you very much for this giveaway, you´re blog it´s perfect don´t need any changes.
    sorry for posting this in english, but i dont know romanian and i barely write english, i use google translator most of the times to read this blog.
    dulcevanezamolina@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ,
    te urmaresc prin GFC cu numele Camelia Andrasescu.
    Nu am blog , dar am publicat pe FB : http://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/195891690449764
    Imi place blogul tau asa cum este , eu sunt o incepatoare in arta machiajului asa ca am ce invata...
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Hey :* Felicitari pt cei 400 de followers si la mai multi :* Te urmaresc prin GFC cu numele Cherry , iar la url ai contul de fb unde am si dat share de altfel. Email: roxxy.cherry@yahoo.com
    Mi`ar placea mai multe reviewuri la produse de make-up inclusiv si la cele pe care nu le recomanzi si tutoriale step by step. te pup scumpa :*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna!

    Te urmaresc cu Sense si am postat despre giveaway aici: http://sensetpl.blogspot.com/2011/04/giveaway-by-deea.html. Mail-ul meu e flori88 at gmail.com

    Imi place mult blogul tau pentru ca ai review-uri detaliate despre produse, nu doar imi place sau nu. As vrea sa vad si tutoriale pt machiajele tale, foarte reusite, si alte sfaturi pentru incepatoare.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna te urmaresc cu ank_adaus pe GFC,iar mailul meu este ank_adaus(at)yahoo(dot)com;nu am cont de FB si blog :(
    Imi place foarte mult cum te machiazi si mi-ar placea sa vad cat mai multe look-uri si mai ales tutoriale !felicitari pentru numarul de followers !

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna Deea :* !

    Te urmaresc cu drag cu numele Honeÿ Bunny

    Aici am scris pe blogul meu despre giveawayul organizat de tine : http://charmy-bunny.blogspot.com/2011/04/giveawayuri-de-primavara.html

    Emailul meu este charmy_bunny@yahoo.com

    Eu,sincer iti spun,as fi foarte incantata daca ai posta mai multe machiaje la tine pe blog .. imi plac ideile tale si esti tare priceputa ! De aceea mi-ar placea sa vad la tine pe blog postari cu machiaje before/after pe diferite persoane si chiar pe tine !
    Mi-ar placea sa mai vad la tine pe blog postari cu un titlu de genul " Love it/Leave it " in care sa ne prezinti un produs de la care aveai asteptari si ai fost dezamagita si inversul.

    Iti multumesc pentru aceasta ocazie !
    O zi frumoasa iti doresc !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  20. Hi!
    Te urmaresc cu numele EllaSuchardine
    despre giveaway-ul tau aici: http://ellasuchardine.blogspot.com/2011/04/giveaways-modniza-deea.html
    Email: ellasuchardine@yahoo.com
    Mi-ar placea sa ai o rubrica cu machiaje fantezie care ti-au atras atentia, sau resurse cu ceea ce te inspira pe tine in realizarea machiajelor.

    Felicitari pt nr de followers! Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!
    GFC:Darkflayer
    Am postat aici giveaway-ul tau:http://darkflayer.blogspot.com/2011/04/400-followers-giveaway.html
    e-mail: yssa_dark_angel@yahoo.com
    facebook:Issabell Vircan
    Imi place pe blogul tau LOTD cat si tutorialele.tine'o tot asa pentru ca este un ajutor bine venit faptul ca ai rabdare sa explici si sa ne dai detalii

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna
    Eu una as vrea sa stiu mai multe despre ce pensule trebuie cumparate, pentru ca gama e f mare, care este diferenta intre ele, ce fel de par trebuie sa aiba, ca am gasit pensule din tot felul de peri naturali pana la silicon, etc, in principiu cam asta.
    Te urmaresc prin gfc cu Yry, nu am blog dar ma postat pe fb - http://www.facebook.com/profile.php?id=523225361 - ti-am dat add pe fb si m-am inscris la subscribe cu irina_ulesan@yahoo.com.
    O zi superba,
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  23. Bunaa:D!Eu te urmaresc sub numele de ♥ Ancuu ♥ ,am facut si o postare despre minunatul giveaway http://ancutik.blogspot.com/2011/04/giveaway-deeax.html Maill`ul meu este ancutik_ancu@yahoo.com . Mi`as dori sa faci mai multe postari in legatura cu produsele care nu sunt bunee,multe dintre noi dam niste bani pe niste produse care sunt recomandate drept foarte bune si unele chiar nu sunt!Cam atat am avut de spus ..Pupici si sa faci multe tutorialee:x!

    RăspundețiȘtergere
  24. buna,te urmaresc cu andreeabacau
    am postat http://andreeabacau.blogspot.com/2011/04/giveaway-by-deea.html
    yadydeea_puss@yahoo.com
    mi-ar placea sa citesc un articol in care sa "asortezi" diferite machiaje cu parfumuri,ce miresme inspira fiecare machiaj,ar fi interesant

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna Deea!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Andreea iar pe Fb cu numele Carmen Andreea.
    Am postat despre giveaway-ul tau aici : http://www.facebook.com/AndreeaMademoiselle
    Adresa mea de e-mail: andreeacnstntn@yahoo.com

    As dori ca blogul tau sa contina si sfaturi de machiaj pentru tenul cu probleme, spre ex. pentru tenul acneic cum este al meu, ce produse trebuie folosite, trucuri pt ascunderea cicatricilor lasate de "gratioasele" cosuri...In rest totul e super. :) :D
    Mult succes in continuare :*:*

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna! Te urmaresc cu numele de Mad@
    Am postat aici: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html
    Mi-ar placea sa vad tutoriale sub forma de video, deoarece sunt foarte utile, mai ales pentru incepatoare :)
    email: mada_3187@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Te urmaresc nu numele de Gya
    Am scris despre concurs aici: http://gya-style.blogspot.com/2011/04/giveaway-mania.html
    Email: gya.makeup@yahoo.com

    Imi place blogul tau asa cum este, dar daca ai putea as postezi mai multe sfaturi, trucuri s.a.m.d.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  28. Hello! Te urmaresc prin GFC cu numele Lyna. Am postat aici: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000426407559.
    Imi place blog-ul si descopar mereu cate ceva interesant.
    Ce imi place mie sa vad sunt postari gen haul, review si cum sa iti faci singur anumite lucruri necesare unei fete :P. Sincer nu prea am inspiratie acum pentru o idee de nou tip de articol dar cand m-o lovi inspiratia las un comment :D.
    Te pup! Bye! Bye! :*

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna!

    GFC - Miha
    Link - http://mih-ha.blogspot.com/2011/04/last-but-not-least.html
    mail - mihaela.acb23@yahoo.com
    ce doresc sa vad/schimbi? - Mie personal imi place totul asa cum este. Totusi asi vrea sa vad cat mai multe tutoriale pentru ca imi plac foarte mult, iar eu fiind la inceput de drum.. chiar am nevoie! :D Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna! Te urmaresc prin gfc cu numele emm@
    mail: emiliaelena@rocketmail.com
    link: http://frombeautywithlove.blogspot.com/2011/04/deeas-giveway.htm
    Eu una nu vad de ce sa schimbi ceva.Postezi ce iti place si gata. Te simti bine in pielea ta.. fi tu insuti!

    RăspundețiȘtergere
  31. te urmaresc cu camy....coolgirl_camyy@yahoo.com...........sincer nu am gasit de mult timp blog-ul tau dar din cate am vazut nu cred ca ar trebui sa schimbi nimic

    RăspundețiȘtergere
  32. buna!
    te urmaresc prin GFC cu adelynush87
    email adelynush87@yahoo.com
    am postat despre giveaway pe facebook aici http://www.facebook.com/adelinus (facebook Lavinia-Adelina Calin)
    ador tutoriale video , prin urmare aceasta mi-as dori sa vad :)
    XOXO

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna!!
    Felicitari pentru ce-i 400 de followeri.
    Eu te urmaresc de ceva vreme prin GFC cu numele de anna,iar mail-ul meu este mayaanicka{at}yahoo{dot}com
    Am postat aici:http://beautifulanickamaya.blogspot.com/2011/04/giveaway-luna-aprilie.html
    Imi place mult blogul tau,eventual o sugestie ar f sa faci postari gen make-up sau ar fi super daca ai avea timp sa faci si videoclipuri.
    Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  34. revin in fiecare zi pe blog-ul tau cu sperante mari ca voi gasi ceva nou din nou,iar tu nu ma dezamagesti niciodata.Mie personal imi place blog-ul asa cum e ,momentan nu-mi dau seama daca as mai vrea ceva.Cat mai multe lotd,probabil :D te urmaresc prin GFC cu numele Diana ,am dat share pe FB-Iancu Diana .Adresa mea de mail este chayennik@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna...mult succes in continuare in primul rand...in ce priveste blogul ai cam toate rubricile posibile :)...poate o rubrica cu reviste sau carti interesante...te urmaresc prin GFC cu numele de Didi, iar adresa mea de e-mail este br.di.ad@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna!
    Te urmaresc prin Gfc cu numele Irynuk
    Am postat aici:http://irynuk-s.blogspot.com/p/giveaways_6229.html

    Imi place mult cum machiezi:x...as vrea sa vad tutoriale si sa postezi mai des!Imi place blogul tau:X

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  37. Gfc: cOco
    Am scris aici despre concurs: http://www.facebook.com/pages/Social-Tagging-Worldwide/155286064536123?sk=app_4949752878#!/profile.php?id=100000583012713
    e-mail: fata_ta_red@yahoo.com
    Imi place blogul tau...as vrea sa postezi mai des si sa faci multe modele de unghitze :D

    RăspundețiȘtergere
  38. BUNA!Te urmaresc prin GFC cu numele Anca Gafton.
    MAIL:gaby_ancutza@yahoo.com
    Am postat pe blogul meu http://gabyank.blogspot.com/2011/04/400-followers-giveaway.html
    Imi place mult blogul tau nu as schimba nimic..iubesc tot de postezi despre make-up in special..dar si articolul cu topul cerceilor super draguti.

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna,
    Super giveaway !
    Te urmăresc prin GFC cu numele Mona Luiza.
    Am dat share giveaway-ului pe FB : http://www.facebook.com/profile.php?id=1579742509&sk=wall , deasemenea te-am adăugat și ca prieten (id Mona Marin)
    Adresa mea de mail : monik315@yahoo.com
    Ce mi-as dori este sa postezi și tutoriale video dacă este posibil și cât mai multe make up looks..
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  40. Frumos giveaway:). Te urmaresc cu numele Freud, am postat despre giveaway`ul tau aici:http://scarlet-tictac.blogspot.com/2011/04/400-followers-giveaway.html
    De asemenea ti-am trimis un mail cu deschidere spre blogul meu.
    Emailu meu: tic.tac23@yahoo.com
    Imi place blogul tau, esti o fata frumusica si imi place cum combini culorile, de asemenea imi place si postarile unde iti exprimi o opinie despre crema, lotiunea X, astfel aflam si noi ce este bun:D. Ar fi fain daca daca ai face si tutoriale video:). Multumesc pentru sansa! Te-am pupat!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna! Te urmaresc prin GFC cu numele de Alice.
    Email: make_upaddict@yahoo.com
    Am postat aici: http://make-upaddict.blogspot.com/2011/04/buna-fetelor-aseara-am-fost-in-sfarsit.html

    Mi-ar placea daca ai face tutoriale video. In rest, totul e super ok.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  42. heiii;;)
    te urmaresc prin GFC cu numele Nellz.
    despre giveaway am scris aici: http://nellyhoney.blogspot.com/2011/04/giveawayurile-lunii-aprilie.html

    Mie mi`ar placea sa faci mai multe reviewuri si tutoriale.In plus ai niste machiaje superbe si chiar ne`ar face mare placere daca ne`ai spune mai multe trucuri despre make`up.:d

    email: nelly_honey2000@yahoo.com
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  43. hello. te urmaresc cu GFC numele Anamaria. despre giveaway am postat aici http://www.facebook.com/album.php?profile=1&id=100001669484274#!/profile.php?id=1807093147
    pe facebook , pt ca nu am blog. La blogul tau imi place absolut tot , iar machiajele sunt superbe.
    email: ana_maria4all@yahoo.com
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  44. Te urmaresc prin GFC ca Alexandra C, jwamed(at)gmail(dot)com
    http://cantlovefashion.blogspot.com/2011/04/giveaway-by-deea.html
    Mi-ar placea sa vad niste tutoriale pentru machiaj realizate pas cu pas:D

    RăspundețiȘtergere
  45. GFC follower: Cris
    Facebook: Cristina Popovici
    Email: neith4u@yahoo.com
    In legatura cu blogul, mi-ar placea sa faci un post cu evolutia ta in machiaj in imagini. Cred ca ar fi interesant.

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna:)
    Gfc:Amelia Tundrea
    Facebook:Amelia Ruxandra
    E-mail:ameliatundrea@yahoo.com
    Mi-ar placea sa faci si tutoriale:)
    Am postat aici:http://ameliatundrea.blogspot.com/2011/04/giveaway-uri-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere
  47. Ceau:*. Te urmaresc prin GFC cu numele de Byutzika sau Bianca Han (nu mai stiu sigur:-s) iar pe facebook am dat like cu numele de Byutzika Bianca. Adresa mea de e-mail este byutzik_a@yahoo.com. Am scris despre giveaway`ul tau aici: http://makeupbybyutzika.blogspot.com/2011/04/ce-puteti-castiga-luna-aceasta-aprilie.html . Imi place blogul tau, il urmaresc cu mare drag. As vrea sa ne arati cate un OOTD si eventual sa ne zici niste trucuri utile pentru machiaje. Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna.
    Te urmaresc prin GFC cu numele Dana Deina
    Nu am blog asa ca am dat share pe pagina ta de facebook tot cu numele Dana Deina.
    Adresa de mail: dana_svt@yahoo.com
    Mi-au placut machiajele tale de cand ti-am descoperit blogul, ar fi interesant sa mai adaugi o rubrica de genul Produsele tale favorite si Produsele care te-au dezamagit.
    Mi-ar placea sa vad si tutoriale video.

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna!
    Eu te urmaresc prin GFC cu numele Bia'a,iar pe facebook sunt Bianca Matei.
    Am scris aici despre giveaway: http://biasaysmakeup.blogspot.com/2011/04/and-even-more-giveaways.html
    mail: biasaysno@yahoo.com
    La blogul tau imi place tot :x Mi-ar placea insa sa postezi mai des si poate sa arati pas cu pas cum realizezi machiajele,poate chiar sa faci si tutoriale video.
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna.
    Te felicit pentru cei 400 de followeri.
    Eu nu am nici cont de Facebook, nici blog... Te urmaresc prin GFC cu numele Caress.
    Mi-ar placea sa ne vorbesti despre parfumuri, eu sunt un pic obsedata de ele.
    Adresa mea este caress71@yahoo.com.
    Pe 20 este ziua mea, ar fi fantastic sa castig. Mai ales ca n-am castigat nimic niciodata.
    Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  51. Salut.
    Te urmaresc prin GFC cu numele Comanmihaela73
    Facebook: Denisa Gabriela
    e-mail: denisa.aha94@yahoo.com
    Am dat share giveaway-ului pe FB: http://www.facebook.com/deeni.ssa
    Imi place mult blogul tau, sincer ma ajuta foarte mult, as vrea sa ramana la fel.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  52. GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea at gmail dot com
    Postat aici, giveaway II: http://arianasshop.blogspot.com/p/feedback-clienti.html
    As vrea sa vad mai multe pareri despre cosmetice(de exemplu cautam niste pareri sincere despre mascara).
    Poti sa mai lucrezi la imaginea blogului, mi se pare ceva mai incarcat in partea de sus, este o imagine care se suprapune peste altceva.

    RăspundețiȘtergere
  53. numele cu care te urmaresc prin GFC: anna

    e-mail: anyshalovely@yahoo.com

    am postat aici: http://jl-ana.blogspot.com/2011/04/giveaway-by-deea.html

    parerea mea este aceea ca blogul are tot ce-i trebuie, dar as mai vrea sa vad post-uri despre ingrijirea tenului, sau despre metodele care le folosesti tu pentru ati ingriji tenul, mici trucuri despre machiaj, tutoriale si de ce nu, produsele tale favorite pentru fiecare luna.:*

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna!
    Te urmaresc cu numele Ana Maria P.
    Am postat aici http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.com/2011/04/giveaway-bio-cosmetics-de-la-adyna-un.html

    Cat despre blog,pot sa spun ca e perfect asa cum e.NU stiu de ce ar trebui sa schimbi ceva.
    Mi-ar placea sa faci niste tutoriale video si pasii in realizarea look-urilor, pentru ca uneori este greu sa imi dau seama ordinea culorilor.
    Mail: ana_maria.panait@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna:)felicitari pentru numarul celor care te urmaresc.
    Am postat despre concurs aici:http://happystory30.blogspot.com/2011/04/400-followers-giveaway.html , te uraresc sub numele Happy Story,mail: happystory30@rocketmail.com
    E frumos blogul tau, imi place cum scrii si ce anume scrii, ar fi frumos daca ai avea si tutoriale video cum zic fetele si ar fi grozav sa precizezi de unde iti cumperi cosmetice, sa faci o legatura cu un site sau un magazin.
    Succes pe viitor!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  56. Hello! In primul rand felicitari pentru reusita :P
    Eu te urmaresc de putin timp cu numele de Tilicu, mail: otilia_iulia22@yahoo.com
    Am postat despre concurs pe blog-ul meu http://tili-make-up.blogspot.com/2011/04/concurs-deea.html
    In legatura cu blogul tau, nu stiu ce ai mai putea schimba la el, e perfect asa cum este. Imi plac la nebunie machiajele si sper ca intr-o buna zi sa pot sa realizez si eu macar un machiaj asa cum iti iese tie!
    Numai bine si mai asteptam postari cu noi machiaje...pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  57. Mi-ar place sa continui sa ne arati machiajele pe care le faci.Sunt superbe!!
    Mie inca mi-a ramas gandul la cel arabic si cel pin-up :D
    Mi-ar place si niste outfit-uri of the day.Sunt sigura ca avem multe de invatat de la tine :)


    Te urmaresc prin GFC cu numele Sweet Crazy Lollipop.
    mail:sweet_crazy_lollipop@yahoo.com
    Am postat despre giveaway-ul tau aici:
    http://sweetcrazylollipop.blogspot.com/2011/04/deeas-giveaway-19-aprilie.html

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  58. Salut! te urmaresc prin GFC : deea_cz (email:deea_cz@yahoo.es)
    am postat pe blog aici: http://shoppingcuandreea.blogspot.com/2011/04/giveaway_9708.html
    Pe blog as vrea sa vad cat mai multe tutoriale,si tutoriale video ar fii si mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna!
    felicitari pentru cei 400 de followers!
    Eu te urmaresc prin GFC cu numele Miuri si am postat despre giveaway aici: http://pardonne-moi-ce-caprice-bymiuri.blogspot.com/2011/04/alte-concursuri-si-giveaway-uri-in.html

    Nu-mi doresc sa schimbi ceva la blog, mi-as dori insa sa adaugi o rubrica de OOTD daca se poate :)

    mail: beautybymiuri@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna , te urmaresc sub numele de foxy_kory , adresa mea de email este foxy_kory at yahoo.com
    imi place la nebunie cum te machiezi , as vrea sa vad cum realizezi acele machiaje mai detaliat.Deci asta as vrea sa vad pe blogul tau , tutoriale :)
    am dat share aici :http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001318144068

    RăspundețiȘtergere
  61. Bună, te urmăresc cu numele Bibu şi pe facebook am dat cu Bianca Georgiana, blog nu am :D
    Îmi place cum te machiezi , dar şi fară machiaj tot o dulcică eşti :* !
    Aş vrea cât mai multe tutoriale şi posturi diy ..
    email : bybu3@yahoo.com
    Mulţumesc pt şansa acordată :* !

    RăspundețiȘtergere
  62. Hello, te urmaresc cu numele Irina si am postat aici http://irinaana.blogspot.com/2011/04/deeas-beauty-giveaway.html

    Mi-ar placea sa citesc mai multe reviewuri si postari despre partea de ingrijire a tenului. In ultima perioada m-am axat mai mult pe creme decat pe farduri...Nici niste postari mai "personale" sau diy n ar strica. Si sa postezi mai des :))

    email: byirinaana@yahoo.com

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna :)

    GFC: Mihaela
    am postat pe blogul meu: http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/04/more-giveaways_14.html
    mail: mihaela.sunshine@yahoo.com
    ce as vrea sa schimbi la blog: cat mai multe tutoriale

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  64. Am postat aici: http://septembriejoi.blogspot.com/2011/04/giveaways_15.html si te urmaresc cu Sadie.

    Mail: septembrie.joi@gmail.com

    Cat despre blog, orice initiativa din care putem invata mai mult din experienta ta e binevenita, fie ca sunt tutoriale video, fie postari de tips and tricks, cum iti e mai la indemana.

    RăspundețiȘtergere
  65. Te urmaresc cu numele cristinamar. Adresa de mail este cristinamar8@gmail.com
    Am postat despre giveaway aici : http://cufarul-cu-de-toate.blogspot.com/2011/04/giveaway-de-la-deeas-beauty.html
    Machiajele tale sunt super. Mi-ar placea daca ai posta pe blog si make-up tricks and trips.

    RăspundețiȘtergere
  66. buna.
    te urmaresc cu numele simona ban
    adresa este.:g_simona17@yahoo.com
    http://dream-simona.blogspot.com/2011/04/un-nou-giveaway.html
    as vrea sa vad o rubrica unde sa arati pas cu pas realizarea unu machiaj
    te puup!

    RăspundețiȘtergere
  67. Buna,

    ta urmaresc prin gfc cu numele Bianca.Am postat despre acest concurs pe: http://stiridesprevedete.blogspot.com/2011/04/400-followers-giveaway_15.html
    email:biancacojocaru96@gmail.com
    Aş vrea sa vad cât mai multe tutoriale.

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  68. Mi-ar placea sa apara cat mai multe review-uri la machiajul mineral si la lotiunile autobronzante.
    Te urmaresc prin GFC cu numele Angel, am dat share pe FB: http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100001550263076

    RăspundețiȘtergere
  69. Buna ! Interesant blogul, de abia acum te-am descoperit. As vrea sa vad si nails of the day daca se poate.

    GFC: Ale♥

    Mail: alexandra_v11@yahoo.com

    Am postat aici http://ale-fashion-xo.blogspot.com/2011/04/giveaway-deea.html

    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna!
    Te urmaresc prin GFC (Lolita's Glow).
    Ai un blog foarte util. Mi-ar placea daca ai face si o sectiune cu produse nerecomandate ( dintre cele testate de tine).
    Mail:ancageorgescu@ymail.com
    Am postat aici: http://lolitasglow.blogspot.com/2011/04/deeas-giveaway.html
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna!

    Sunt follower al blogului via GFC cu numele Camy.
    Adresa mea de e-mail este: camellia.muresan(at)yahoo(dot)com
    Am postat pe blog despre giveaway: http://camynails.blogspot.com/2011/04/giveaways-i-am-entering-this-week.html

    Te urmaresc pentru machiajele foarte frumoase pe care le faci si pentru review-uri, astfel ca pentru mine conteaza ca aceste doua aspecte sa fie in continuare abordate pe blogul tau.

    Felicitari pentru followeri si la cat mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna!
    Te urmaresc prin GFC cu numele: Anka
    Adresa mea de e-mail: ankablog@yahoo.com

    Am scris despre giveaway aici: http://fashionbeautylifebyanka.blogspot.com/2011/04/giveaway-by-deea.html
    Mi-as dori sa vad o rubrica in care sa arati pasii pentru realizarea unu machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna , Te urmaresc prin GFC cu id Nicoleta Cristea , am postat concursul tau aici http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001782371019 .
    Adresa mea de mail este cristeanicoleta20@yahoo.com.
    Sunt foarte incantata de realizarile tale in materie de make-up .

    RăspundețiȘtergere
  74. Hy. Te urmaresc cu numele descude prin GFC:Get Style,iar link-ul catre postare este aici:http://overworld93.blogspot.com/2011/04/400-followers-giveaway.html
    Emailu: over.world93@yahoo.com
    Ar fi super daca ai realiza prin mai multe imagini consecutive pasii pentru a obtine un machiaj dorit:D.
    Succes!:*

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna ! Am incercat de cateva ori sa ma inscriu si totusi nu reusesc ! Te urmaresc prin GFC cu numele anaisa , acum am dat like si la pagina de facebook si am distribuit linkul : http://www.facebook.com/alinao25 , adresa mea de mail este alinaoprea25@yahoo.com .Blogul tau este mai mult decat interesant ,eu una gasind foarte multe informatii folositoare atat pentru mine cat si pentru fiica-mea ...iar despre machiaje ...sunt foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  76. GFC: Alexandra S.
    Nu am blog, am dat share pe pagina mea de FB. (Alexandra-Ioana Simon)
    al3cu_stelista@yahoo.comMi-ar placea sa faci niste tutoriale de machiaje video-cu webcam sau camera de filmat. In rest, blogul este atragator si imi place cum scrii.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  77. buna,

    Te urmaresc prin gfc cu numele de Luvlee. Am dat share pe facebook http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000524671948 .
    adresa mea este dedeea90@yahoo.com.

    imi plac foarte mult tutorialele tale in care explici in detaliu modul in care aplici fardurile,si as dori sa faci mai multe.

    pupici.

    RăspundețiȘtergere
  78. buna Deea :)
    Te urmaresc prin GFC cu numele foxy
    Linkul catre postare : http://irinahugeanu.blogspot.com/2011/04/ootd-cats-giveaways-and-others.html
    email : irinaren@yahoo.com
    Mi-ar placea sa vad cum realizezi machiajele pas cu pas si, daca se poate, tutoriale video.

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  79. Te urmaresc cu numele Luiza, iar despre concurs am postat aici: http://unghiipictate.blogspot.com/2011/04/giveaway_18.html
    macovei.luiza (@)gmail (.) com

    Blogul tau mi se pare destul de interesant si nu prea vad ce ai putea schimba la el. :*

    RăspundețiȘtergere
  80. hey,te urmaresc cu numele puccadd,adresa mea de mail e pucca_dd@yahoo.com .
    Mi-ar placea sa vad lookuri artistice pentru ca esti ff talentata... si mai multe tutoriale:D.
    Am dat share la postare pe facebook dar nu stiu cum sa dau link direct la postarea aia,asa ca iti dau linkul meu de facebook : http://facebook.com/okdayanna

    RăspundețiȘtergere
  81. GFC: m_m
    Facebook: Mana Mariana
    Email: cup_of.coffee@yahoo.com

    Imi place tare mult modul in care abordezi produsele si as vrea sa citesc in continuare aceste reviewuri.

    RăspundețiȘtergere
  82. GFc: Irina Popescu
    E-mail: irinapopescu26@yahoo.com
    Post about: http://emptypenholder.blogspot.com/2011/04/deeas-beauty-giveaway.html
    Lucrarile tale sunt chiar frumoase. Fiind total obsedata de asta, as spune sa optezi pentru un fundal muzical:)

    light and peace...
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  83. GFC:Miky
    E-mail:miky.crisss@yahoo.com
    Nu am blog...
    Blogul mi se pare interesant:*

    RăspundețiȘtergere
  84. Te urmaresc cu numele estibogar ,iar aici am postat despre giveaway:
    http://fineglas.blogspot.com/
    Mi-ar placea sa vad cum realizezi machiajele pas cu pas. :)

    RăspundețiȘtergere
  85. Te urmaresc de muult cu numele de Elena-Alina Popa, am postat aici despre giveaway : http://theuniqueally.blogspot.com/2011/04/lots-of-giveaways.html , iar emailul meu este alinutza_blondina_94[at]yahoo[dot]com.
    Cred ca daca ti-ai face si un header reprezentativ pentru blogul tau ar fi super. Machiajele tale sunt cele mai reusiteee, esti foarte talentata si sunt sigura ca vei avea muuuuult mai multi followeri !
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna! Te urmaresc cu numele de Adriana, prin GFC, acesta este linkul de pe facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001521390728 (Adriana Cavaleru).Imi place blogul tau cu review-uri, haul-uri, tutoriale, dar mi-ar placea sa vad si OOTD, cat si review-uri ale produselor care te-au dezamagit.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna! ma inscriu si eu pe ultima suta de mtri :)) te urmaresc cu numele de stefi, iar mailul meu este stefi_blog@yahoo.com.

    imi place foarte mult blogul tau, ce as vrea sa vad mai mult ar fi reviewuri si eventual tips & tricks :)

    RăspundețiȘtergere
  88. aaa.. am uitat :d am scris aici despre giveaway :D http://stefiblaga1.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors