15 aprilie 2011

Blog Sale!

Hello girls!


Am facut un update la blog sale-ul trecut + produse noi!
I hope you like it!:)

Reguli:
  1. primul venit primul servit!
  2. lasati un comentariu cu produsele pe care le doriti iar eu o sa revin cu o confirmare daca puteti sa le cumparati.
  3. Dupa ce aveti confirmarea mea,astept un mail cu toate datele legate de adresa de livrare,abia atunci produsele in cauza vor avea in dreptul lor REZERVAT
  4. As prefera ca banutii sa ii virati in contul meu.Este mai usor asa decat prin rambus pentru ca exista multe persoane care nu ridica coletul si nu as vrea sa suport eu taxele de tur-retur!
  5. La pretul initial al produselor se adauga o taxa de 2,5 lei,taxa pentru colet (aceasta taxa este impusa de Posta Romana).
  6. Dupa ce am confirmarea ca banutii au fost virati in contul meu,voi trece in dreptul produselor VANDUT.

Sampon KERASTASE Bain Satin Gluco-Activ 3 -NOU



Pret 70 RonPret 45Ron




EDT Sanctuary Classic 50ml de la BOOTS -NOU

PRET 50 ron





Fixativ L'oréal - Infinium Lumiere Force 3 , 300 ml -NOU
PRET 25 ron




Lip-Balm Sephora 7,5 g- doar incercat(se vede si in poza)
pret 10 RON




Bronzer stick Sephora-incercat o singura data
pret 15 RON






Baton 3 in 1 Pink Limonade de la ELF- folosit de 3 ori
pret 5 RON

VANDUT




Crema Nuantatoare Hidratanta SPF 15 tone 2 de la ELF-folosita de 2 ori
pret 5 RON


Cream Eyeliner -IVORY de la ELF- folosit de 2-3 ori
pret 10 RON




Fond de ten Liftactiv Flexilift Teint 25 clair Nude,folosit de 2-3 ori (se vede si in poza ca este aproape nou)
Review aici.

Pret 70 Ron Pret 35 Ron

VANDUT



Apa termala Vichy 150 ml -NOU

Pret 35 ron Pret 25 Ron

VANDUT




Vichy Purete Thermale- demachiant integral 3 in 1 -NOU(sigilata)

Pret 54 Ron Pret 30 RON

REZERVAT INA



Fond de ten L'oreal Matte Morphose,200 Beige Abricote-folosit de 3ori

Pret 50Ron Pret 30 Ron




Vichy Purete Thermale -Solutie Micelara Demachianta 3in 1 ,- NOU
100 ml
Pret 36Ron Pret 25 Ron
REZERVAT INA




Pensule EcoTools- 5 Bamboo Brushes (mineral powder brush,concelar brush,eye shading brush,baby kabuki,cosmetic bag)-Review aici

Pensulele sunt noi,eu deja am acest set iar pe astea le-am primit si nu am ce sa fac cu 2 seturi.
Pret 35 RON

Rezervat DRAGONFLY



Spor la shopping!

Pupici
Bye!

17 comentarii:

  1. helloo
    eu as vrea pensulele !!! pretty please :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragonfly:ok,ale tale sunt!:P da-mi un mail te rog pe adresa deea.beauty@yahoo.com si vb acolo toate detaliile.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Awww, damn, am venit prea tarziu pt pensule :)))). Sa le folosesti cu placere libelulo :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe tine Lucia trebuie sa te jefuiesc, ca ai pensulele Sigma !!!! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu tot de pensule ma uitam =)) asta e, next time :D

    RăspundețiȘtergere
  6. offfff...imi pare rau fetelor:( din pacate nu am decat setul asta:((

    sorry

    RăspundețiȘtergere
  7. de unde le`ai cumparat pensulele????

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau eu fondul de ten de la vichy :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Amelia: am scris aici despre aceste pensule http://deeabeauty.blogspot.com/2010/11/review-eco-tools-brushes.html

    Pe cele pt blog sale le-am primit,nu stiu de unde sunt cumparate insa cele pe care mi le-am cumparat eu acum ceva timp,au fost de pe ebay. Acum am vazut ca se gasesc si pe amazon + alte site-uri din afara. Cauta pe google,o sa gasesti mai multe site-uri care le comercializeaza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Roxi: cu mare drag...al tau e!:P

    Da-mi un mail si vb acolo;)
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna. Eu vreau apa termala Vichy si cred ca si batonul ELF :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Andreea: ale tale sunt:D
    da-mi te rog un mail pe adresa deea.beauty@yahoo.com si vb acolo toate detaliile
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  13. As dori sa-mi rezervi demachiantele: Vichy Purete Thermale- demachiant integral 3 in 1 -NOU(sigilata) si Vichy Purete Thermale -Solutie Micelara Demachianta 3in 1 ,- NOU ,iti voi trimite maine seara un mail daca e sau nu sigur.
    Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Matzzza: ok.ti le rezerv pana maine seara:)

    RăspundețiȘtergere
  15. organicmarket.ro ptr cine vrea pensule de la ecotools

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna. as dori sa-mi rezervi, daca mai sunt disponibile:Vichy Purete Thermale- demachiant integral 3 in 1 -NOU si Vichy Purete Thermale -Solutie Micelara Demachianta 3in 1.dupa ce imi dai confirmarea ta, voi trimite si datele pe mail.
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ina: ale tale sunt;)
    da-mi un mail te rog!
    te pup

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors