1 aprilie 2011

Colorful Spring Make-up

Hello girls!


Asa cum spuneam aici,astazi pe data de 1 Aprilie,o sa va arat look-ul de primavara pe care l-am realizat cu cateva zile in urma.
Este un look mai purtabil fata de cel pe care l-am realizat acum cateva saptamani,adica asta si fara pic de modestie trebuie sa va spun ca a fost foarte laudat:D ,am primit multe complimente si asta m-a facut sa ma simt foarte bine in ziua respectiva:P

Si daca tot am realizat un astfel de look primavaratic,m-am gandit sa particip cu el si la concursul Monei. Tema concursului era evident,primavara, si trebuia sa realizam un make-up vibrant,in culorile primaverii,plin de culoare si de viata(in viziunea mea.)

Iata ce mi-a iesit:













Daca va place acest look ma puteti vota aici!

Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati pe site-ul Monei,sa lasati un comentariu cu votul vostru (numele participantei) si cu adresa voastra de mail. Este foarte important acest pas,altfel votul vostru nu o sa fie valid si prin urmare se anuleaza!

Mai multe informatii gasiti pe site-ul de mai sus!


Va multumesc!

Pupici.
Bye

26 de comentarii:

  1. imi plac foarte mult culorile alese si cum le-ai combinat! iar cu floarea pe o parte iti sta superb! :* chiar e un machiaj care ma trimite cu gandul la primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place si mie foarte mult...ai un vot de la mine...cred ca mai dureaza un pic pana o sa-l folosesc si eu, mai ales ca la noi la munte, primavara se lasa primita ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Unika: multumesc mult:*
    Nu fi tristuta,o sa vina si primavara cat de curand si la voi. O sa vb cu ea sa vina si la voi >:D<
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, ce frumos machiaj! As da orice pentru unul la fel. Cand te faci profesionista, sa-mi trimiti lista de preturi. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Dracsor: multumesc:*

    N-ai indrazni sa te lasi pe mana mea daca nu am o diploma?:D
    O sa vina si diploma mai mai dureaza un pic pana atunci;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaa... ba da, dar unele fete sunt mai sfioase daca nu au diploma. :D Ia trimite o lista, ca am ceva evenimente unde tre` sa arat de la superlativ in sus. :)) Btw.. eu am niste farduri minerale. Stii sa le folosesti? Ca sa planific alte runde de shopping la licuricel sa completez colectia. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. SUPEEEERB ! e atat de dragut si colorat look-ul :x
    chiar eram putin nervoasa si m`a binedispus cand l`am vazut :X:X:X nu am mai vazut machiaje atat de frumoas colorate ca ale tale :X sa iti arat intr`o zi pe mess ce am mai facut si eu in ultima vreme :D :)) pupici :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Dracsor: eu nu am nevoie de o diploma ca sa demonstrez ce pot face. Demonstratia cred ca o vedeti cu toti pe blog...e adevarat ca pt a lucra in domeniu si pentru a invatat cat mai multe,am nevoie de o diploma.
    Daca te hotarasti si iti doresti sa te lasi machiata de mine,imi poti da un mail si atunci o sa stabilim toate detaliile;)
    Sunt fete pe care le-am mai machiat si pot confirma chiar si aici pe blog ca au ramas cu un gust placut in urma acestei experiente:P

    Legat de minerale,da stiu cum sa le folosesc.Chiar cu Licuricel o sa am o colaborare si o sa vedeti in curand cum sta treaba cu fardurile minerale. Un pic de rabdare iti cer:D

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Roxi:ce ma bucur ca machiajul meu te-a binedispus>:D<
    Chiar te rog sa-mi trimiti intr-o zi machiajele ca sa le discutam;)
    te pupicesc:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Deea imi plac toata machiajele tale. In primul rand lucrezi curat ceea ce este cel mai important ptr. mine si il al doilea vad ca mereu optezi sa folosesti culori mate ceea ce da senzatia de profi. Te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  11. Antonia: iti multumesc frumos,mai ales ca vine de la tine >:D<
    Nu stiu daca folosesc in mare parte culori mate e un plus sa un mis insa mai mereu m-am ferit de culorile sclipicioase,am senzatia ca nu ma prind,scot toate ridurile de expresie in evidenta...neah,not for me:)))

    te pup iubita:*

    ps: daca iti place look-ul meu nu uita sa ma votezi:D

    RăspundețiȘtergere
  12. @dracsor si eu am fost machiata de deea. si am aratat divin b-) si nu glumesc =)) este mult mai profesionista decat altele "cu diploma"

    RăspundețiȘtergere
  13. Roxi: multumesc,you make me blush:P
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. deea e superb machiajul!te`am votat!te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Un make up superb! pupici si multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place foarte mult cum ti-a iesit!
    Nuantele alese sunt superbe, imi place modul in care le-ai combinat, plus sunt extraordinar de pigmentate.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ha ha, esti zodia sagetator, ca si mine...acum mi se explica tot:)). Superb machiaj, dar n-am voie sa te laud suntem in competitie:)). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Little D: tnx! ma bucur ca iti place:)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Simi: ce tare:)))Sagetatorii rules:))

    Multumesc dar fara laude:D esti rivala mea in competitie:))

    te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Love this one, perfect blending! I'm voting for u :*

    RăspundețiȘtergere
  21. pfff....am intrat acum, si se pare ca am trecut cu 2 ore de data limita 8-|

    RăspundețiȘtergere
  22. Koko se voteaza pana maine adica 3 aprilie ora 22:00

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors