20 aprilie 2011

Giveaway winner!

Hello girls!


A sosit momentul mult asteptat de foarte multe dintre voi si anume aflarea fericitei castigatoare.

Vreau sa va multumesc in primul rand pentru participarea voastra in numar foarte mare si promit ca o sa tin cont de toate dorintele voastre in limita timpului disponibil pe care il am.
Cel mai greu cred ca o sa-mi fie sa incep sa realizez tutoriale video,promit ca o sa incerc sa-mi dau silinta sa invat cat mai repede cum se face un astfel de video si nu in ultimul rand sa fac rost de o camera mai buna pentru ca cea pe care o am nu filmeaza asa de bine.
O sa dureze ceva pana o sa-mi iau alta camera dar I will do my best;)

So let's find out the lucky winner!:D

Participantele care s-au calificat sunt:











Iar fericita castigatoare este..............




















NELLZ

Felicitari Nellz! Astept sa ma contactezi cu aceeasi adresa cu care te-ai inscris in concurs ,in termen de 48 de ore.


Iar voi fetelor sa nu fiti suparate,cat de curand voi organiza un alt concurs!



Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Pupici
Bye

Ps: De astazi ma puteti urmari si pe facebook,pe noua mea pagina! O gasiti in partea dreapta. Va astept!

7 comentarii:

  1. :o euuu?
    nu`mi vine sa cred:x:x
    deja topai prin casa:)))
    muultuumesc muult>;d<
    iti voi trimite email:d:**

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!

    Te invit sa participi la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
    Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

    Apasa aici pentru mai multe detalii!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors