29 aprilie 2011

Haul: Make-up & Accessories (1)



Hey girls.


Dupa cum bine ati observat,am facut niste schimbari pe blog. Sper sa va placa noul "look" al blogului.Eu sunt foarte incantata de cum arata! Me happy:D
Singurul lucru care nu-mi place este headerul,nu se potriveste deloc. Ma gandeam sa fac un concurs cu aceasta tema,pentru ca eu nu ma pricep sa lucrez in Photoshop si nu am nici timp ca sa-l fac. Asa ca m-am gandit la voi,cititoarele mele dragi,stiu ca unele dintre voi va pricepeti la astfel de chestii.

Sper sa reusesc sa dau drumul cat mai repede la concurs.Imi doresc unul cat mai reprezentativ, care sa se potriveasca cu blogul meu si de ce nu chiar si un banner :D (cel pe care il am acum,nu ma incanta foarte tare).
O sa revin cu detalii la momentul oportun!;)

Pana atunci dati-mi voie sa va arat ce mi-am cumparat in ultima perioada in materie de cosmetice dar si de accesorii.






Va spuneam aici ca mi-am cumparat niste produse de la Farmasi.M-am indragostit de aceasta firma,pacat ca nu sunt atat de cunoscute. Stau cam prost la capitolul publicitate!
Anyway,fiind prima comanda am fost un pic retinuta si am decis sa-mi cumpar doar cateva.Incerc sa nu mai dau banii pe cosmetice care zac prin sertare,uitate!
Dar acum ca le-am incercat,m-am hotarat :ME WANT MORE!!!!:)))

Iata ce mi-am luat:

Happy Face Pressed Powder




Star Highlighting Powder
01


True Color Lipstick no.01



Lac de unghii no.50



In concluzie:sunt multumita de toate produsele,chiar si de lacul de unghii care mi-a rezistat aproape o saptamana pe unghii fara sa se ciobeasca. Isn't that cool???

Si acum sa trecem la accesorii,my favorite!:D


Rings:

Meli Melo

New Yorker


Necklace:

Meli Melo

Poza e facuta cu telefonul,am ramas fara baterie la camera,insa el arata mult mai bine in realitate:D



Earrings:


Ai mei sunt mov :D



Bracelet:

No Name



That was all my ladies!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Sper ca va place noul look al blogului. Oricum eu sunt deschisa la noi opinii;)

Pupici
Bye

68 de comentarii:

  1. sa le porti/folosesti cu placere pe toate:*..o intrebare:D..cum este pudra de la farmasi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa!Mie imi plac bratarile :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anna: multumesc.
    Imi place pudra,are o textura fina,placuta si rezista destul de bine.In jur de 3-4 ore tenul meu nu mai luceste dar normal ca oricare alta pudra,nu face minuni si trebuie reaplicata,asta daca ai probleme cu luciul.
    In rest e ok,isi face treaba pretty well;)
    pupici:

    RăspundețiȘtergere
  4. Endre: multumesc.
    Bratarile au fost set,dar se pot face diferite combinatii cu ele.Asta mi-a placut cel mai mult;)
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. si inca o intrebare:">...a venit greu comanda?..am mai auzit pe ici pe colo ca ajunge greu:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunshine: am raspuns mai sus;)
    As putea totusi sa mai adauga ca are un miros puternic de parfum,dar nu e deranjant.Dupa ce o aplici nu se mai simte.
    Oricum nu va asteptati la cine stie ce mari minuni de la ea ca nu face;)
    Eu inca,caut pudra minune care sa-mi tina luciul sub control fara sa fiu nevoita sa o reaplic:D
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le porti/ folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anna: la mine a durat vreo 4-5 zile pana mi-au procesat comanda si la 3 zile dupa ce mi-au dat mail ca au livrat produsele,le-am si primit;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac mult bratarile din ultima poza:x si rujul Farmasi. Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Byutzika:vad ca am "inebunit" pe toata lumea cu bratarile:))
    Ma bucur ca iti plac:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. As fi pus pariu ca bratarile sunt Stradivarius ...deci wow...Sunt super!Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cate lucruri dragute ! Sa le folosesti cu placere !
    Bratarile sunt superbeeeeeeeeeee !! <3

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoase accesorii,toate!cosmetice la fel,arata super,asteptam review.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  14. Miss Z: Nu sunt de la Stradivarius,le-am luat din Sun Plaza,era o tipa care vindea tot felul de accesorii homemade si nu numai. Am intales ca e acolo pana duminica.

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. sa le porti/folosesti cu placere! :*
    oja intradevar e super! am 2 nuante si una cred ca e aceeasi cu a ta, dar nu sunt foarte sigura :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Ally: multumescccccccccccc:D

    te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. A.M: tnx:*

    Au inceput sa-mi placa atat de mult incat cred ca o sa-mi cumpar mult mai multe culori:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am incercat produsele Farmasi, dar am vazut multe comentarii pozitive, incep sa fiu curioasa, cu toate ca am zis ca ma opresc o perioada din a cumpara cosmetice:).
    Accesoriile de la thboxes sunt minunate...vreau si eu!:)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  19. frumoase toate! am putea vedea niste swatch-uri la ruj? si, ca tot suntem aici, cum ti se pare pudra pentru highlighing? ma tenteaza si pe mine! multumesc si sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  20. imi plac mult brataricile. eu am o problema cu ele caci am incheietura foarte subtire si imi cad toate de pe brat :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Simi_for: you should try;) O sa-ti placa,sunt convinsa:P
    Si eu am zis ca o sa ma opres,dar nu ma pot abtine:D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  22. KarmenB: asta e rujul care l-am folosit in postarea trecuta,uite link-ul:
    http://deeabeauty.blogspot.com/2011/04/soft-make-up-with-orange-lips-request.html

    Cat despre pudra pt highlight,eu nu sunt mare fana al highlight-ului,infiferent ca e pudra/crema/stick,etc. si o comparatie prea obiectiva intre aceasta pudra si altele,nu pot sa fac.
    Tot ce pot sa-ti spun este ca e ok,insa nu prea rezista pe ten,dupa cateva ore dispare iar particulele acela de shimmer sunt un pic cam mari pt gustul meu.Mi-ar fi placut ceva mai difuz...nu stiu daca intalegi ce vreau sa spun:D

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Iela:pai si nu gasesti niste bratarici mai mici?:(

    RăspundețiȘtergere
  24. minunat! il voi cumpara, imi place la nebunie. multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ultima bratarica e no name? Nu-mi vine sa cred! E asa de draguta si finut lucrata :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Make-up By Dina: da,e no name. Adica nu avea nimic scris pe ea,nici o eticheta,nimic. Erau legate intre ele cu o chestie din plastic si atat.
    I-am scris mai sus si lui Miss Z de unde le-am luat:)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce dragute sunt accesoriile! Rujul are o culoare foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  28. omg everything is so pritttyyy!!! ador brataraa! e una singura?

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi plac accesoriile foarte mult. :D
    Am uitat sa-ti spun ca mi-am cumparat si eu acum ceva timp oja nr. 120 de la Golden Rose pentru ca mi-a placut mult nuanta si daca nu o vedeam la tine pe blog nu stiam. :P
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  30. Anca: multumesc:*
    Sunt 7 bratari separate,dar le-am cumparat impreuna,ca set. Pot fi insa purtate separat sau in diferite combinatii:D
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  31. Dia: hihi:D ma bucur ca aud asta. Sa o folosesti sanatoasa,e splendida oja;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  32. 1. Arata super blogul, sa-ti fie de bine as they say :))) Mai lipseste sa-ti pui disqus ca sa poti sa dai reply direct :))

    2. accesoriile sunt gooorgeous. Cat despre farmasi, gata...nu mai suport! :)) Imi fac si eu comanda la cel putin 5 rujuri :))) puup!:*

    RăspundețiȘtergere
  33. Sa le folosesti cu placere toate achizitiile!Sunt frumoase toate!
    Ai gusturi bune!

    RăspundețiȘtergere
  34. nu prea gasesc.. si daca primesc cadou bratari trebuie neaparat sa trec pe la bijutier..nasol :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Huuuh ce mult imi place inelul:D o sa dau si eu o fuga pana la meli melo si bratarile sunt super, super

    RăspundețiȘtergere
  36. cum ti a rezistat oja aproape o sapt pe unghii?nu speli vase deloc?

    RăspundețiȘtergere
  37. Special K: 1.tnx sweety:* o sa ma gandesc si la varianta cu disqus;)Tnx for the tips:*
    2.tnx again:)) evident ca asteptam sa le vedem:D
    si eu planuiesc sa mai imi cumpar cateva:D

    pupici:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  38. Ela:multumesc frumos:* esti o scumpa:*:*

    RăspundețiȘtergere
  39. Iela: dap...cam nasol:( I feel sorry for you:(

    RăspundețiȘtergere
  40. Scarlet:multumesc:*
    Spor la shopping! Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  41. Cupcake: ba da spal vase dar nu pot sa spun ca stau toata ziua cu mainile in apa sau sa frec la oale si tigai in fiecare zi.Cateva farfuri sau pahare/cani,normal ca mai spal si eu;)
    Oricum eu in general nu am probleme cu rezistenta ojelor in conditiile in care folosesc mereu baza inainte de aplicat oja cat si dupa. Poate si de asta rezista atat...I don't know:-??
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  42. rujul...got it and love it! multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  43. KarmenB: npc! sa-l folosesti sanatoasa,ma bucur ca iti place:P
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  44. thboxes livreaza si in romania?

    RăspundețiȘtergere
  45. Sa le luam pe rand. :))

    - de cand zic ca fac o comanda pe thboxes...*sigh*...dar au tot intervenit alte cheltuieli din pacate...planuite si neplanuite...:))

    - sunt superbe toate accesoriile, m-am indragostit de bratara. :X:X:X

    - tot asa m-am indragostit si eu de Farmasi. Chiar au produse bune. Am si eu pudra si sunt super multumita de ea. :X

    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  46. Anda: multumesc:P
    Sa speram ca o sa reusim sa trecem peste perioada asta mai dificila gen "criza";)) Si eu planuiesc pt thboxes o comanda huge dar sa vedem;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  47. Ador rujul si bratara!
    Bratara mi se pare efectiv creata din piesele perfecte.
    Sa le folosesti/porti cu placere :D.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  48. Foarte misto bratara :X. Ah, si produsele Farmasi - in special oja si rujul arata tare bine. Sa le folosesti/porti pe toate cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  49. LittleD: Asa este,se potrivesc perfect bratarile,o combinatie foarte reusita;)
    multumesc sweetie:*

    RăspundețiȘtergere
  50. Iulia: ma bucur sa vad ca-ti plac:P
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors