25 aprilie 2011

Love it / Leave it : Fond de ten fluid Ivatherm

Hello girls.


Cum ati petrecut de Paste? Eu nu am facut nimic special,just family stuff!;)
Oricum mi-am propus sa ma odihnesc mai mult in mini vacanta asta,sa fac niste schimbari pe blog,sa mai scriu la licenta,sa-mi termin proiectele pentru ca vine sesiunea si o sa fie nebunie!!!!:(((

Anyway,revenind la subiect. Va spuneam aici,cand am primit produsele de la Ivatherm ca am asteptari foarte mari de la aceste produse(daca nu ati aflat,am primit Fondul de ten fluid si Crema matifianta).
Chiar daca campania s-a terminat de mult timp,eu am preferat sa scriu abia acum despre aceste produse pentru ca am vrut sa dau le dau mai mult de o sansa.

Astazi o sa vorbesc doar despre Fondul de ten fluid pentru piele sensibila,urmand ca review-ul la Crema matifianta sa-l fac alta data!



Ce spun producatorii:

Indicatii
Fondul de ten corector ajuta la mascarea imperfectiunilor pielii,asigurand un machiaj eficient al pielii sensibile. Poate fi utilizat pentru mascarea defectelor cauzate de rozacee,cuperoza,eritem,laser,dermabraziune,cicatrici,acnee.
Este foarte eficient pentru acoperirea cearcanelor sau corectarea culorii pielii.Asigura un ten perfect si uniform.

Proprietati

O textura foarte fina si o putere de acoperire foarte mare,un machiaj natural si omogen.
Uleiul de jojoba,vitamina E si provitamina B5 ii confera un efect hidratant si protector impotriva radicalilor liberi. Este bogata in alfabisabolol cu proprietati calmante si antiiritante.
Asigura protectie UV(SPF15) si impotriva imbatranirii cutanate.
Formula fara parfum,fara parabeni,fara fenoxietanol.Disponibil in 3 nuante.

Mod de folosire:

Aplicati o crema hidratanta potrivita tipului dumneavoastra de piele ca baza de machiaj. Aplicati fond de ten corector fluid pe varful degetelor.Intindeti produsul,din centru fetei spre exterior,cu miscari circulare.



Daca e sa vorbim despre prima impresie cu acest fond de ten,pot sa spun ca nu a fost una prea placuta!
In primul rand ma enerveaza teribil faptul ca nu au decat 3 nuante disponibile.Eu nu am un ten foarte deschis,dar nici foarte inchis.Am un ten mediu cu subtonuri calde.De exemplu la Revlon Colorstay folosesc 220 Natural Beige.
Dupa aceste lucruri m-am ghidat si eu cand mi-am ales nuanta pentru fondul de ten Ivatherm. M-am gandit ca 01 e prea deschis iar 03 mult prea inchis,asa ca singura varianta a fost 02Beige
Proasta combinatie!!!
In afara faptului ca este efectiv portocaliu ,dupa cateva ore oxideaza si se vede foarte urat pe ten.Nu se adapteaza nuantei tenului.
L-am incercat in toate modurile posibile,cu pensule diferite,cu crema/fara crema,cu primer/fara primer,chiar si cu degetele l-am aplicat sperand la un rezultat mai bun.
Degeaba!Nu merge si pace.


Producatorii sustin ca acest fond de ten are un grad mare de acoperire. SERIOS??? Pai daca asta are grad mare de acoperire,Revlon Colorstay ce grad de acoperire are?Super-mega-extra-mare?:))

Eu am un ten mixt cu tendinte foarte mari de ingrasare.Acnee,rozacee sau alte imperfectiuni mai mari ale tenului nu am.In schimb am porii foarte mari si vizibili si am pretentia de la un fond de ten ce se vrea a fi unul cu grad mare de acoperire,sa-mi uniformizeze macar tenul,sa-mi faca porii mai putin vizibili. Ei bine,acest fond de ten face exact opusul,imi scoate si mai tare porii in evidenta,mai ales dupa cateva ore cand incepe sa se stranga si sa "adune" in pori,creand un aspect mai putin placut.
L-am incercat cu Smoothing Primer de la Sephora, Crema matifianta Ivatherm,cu Fluidul hidratant de la Plante System(review aici), cu Apa Termala de la Vichy dar a fost in zadar!

Uniformizarea este groaznica,nu lasa acel strat delicat,uniform cu aspect luminos si matasos asa cum sustin producatorii,ba din contra!Tenul capata un aspect patat,inestetic si indiferent de cantitatea aplicata,aspectul de masca ramane (asta poate si din cauza nuantei portocalii pe care o are fondul de ten).Nu are acel finish mat pe care mi-l doresc.

Nici textura nu mi-a placut!Nu reusesc sa-l blenduiesc nici cum,indiferent de metoda folosita sau pensula folosita(stippling brush,pensula normala pentru fond de ten,baby buffer/kabuki brush) chiar si cu degetele l-am aplicat si tot nu ma incanta rezultatul final.

Din pacate nici nu rezista foarte mult,dupa 2-3 ore tenul meu deja luceste ca un bec. N-ar fi fost asta o problema foarte mare pentru ca pot sa aplic o pudra matifianta si s-ar fi rezolvat dar lucrurile nu stau chiar asa!
Fondul de ten oxideaza,din nuanta portocalie de la inceput(cu toate eforturile si artificiile mele de deschidere a nuantei)dupa cateva ore devine si mai inchis,incepe sa se "scurga" si indiferent de cantitatea infirma de pudra aplicata,de aspectul de masca tot nu am scapat!


Lista cu bile negre as putea sa o continui pana maine dimineata dar daca e sa-i fac un sumar acesta ar fi:

  • disponibil doar in 3 nuante
  • acoperire mica spre medie
  • uniformizare slaba
  • greu de blenduit
  • aspect de masca
  • rezistenta scazuta
  • oxideaza dupa cateva ore si capata un aspect neplacut
  • nu-l recomand tenurilor grase cu tendinte acneice sau cu nevoi foarte mari de acoperire

Puncte Pro:
  • SPF 15
  • miros placut
  • fara parabeni si fenoxietanol
  • este hipoalergenic si noncomedogen
  • testat dermatologic


Am citit pe foarte multe bloguri ca sunt fete multumite de acest fond de ten insa eu trebuie sa specific ca asta este doar parerea mea.
Nu vreau sa spun ca "DA! Il recomand!" sau "NU! Nu-l recomand!" pentru ca fiecare dintre noi reactionam diferit la un anumit produs cosmetic! Si daca mie nu mi-a priit asta nu inseamna ca tie nu poate sa-ti priasca.Fiecare ten are nevoi si cerinte diferite!
Eu doar mi-am impartasit experienta legata de acest produs(facand referire strict la nevoile tenului meu) si tin sa le multumesc celor de la Ivatherm pentru ca mi-au oferit ocazia sa testez un produs pe care mi l-am dorit.


Asta a fost tot!
V-am pupat!
Bye!

PS:Love it/Leave it este o noua rubrica creata la rugamintile voastre de a realiza postari legate de un produs de la care am avut asteptari mari dar m-a dezamagit si invers.
Fondul de ten de la Ivatherm face parte din aceasta categorie!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

12 comentarii:

  1. Eu niciodata nu o sa inteleg de ce dermatocosmeticele si in general fondurile de ten de la noi au asa putine nuante...In America fondul de ten True match are o gama extinsa de nuante cu diferite subtonuri...l-am vazut cand a filmat cineva in Target. Me wants that!

    RăspundețiȘtergere
  2. "fiecare dintre noi reactionam diferit la un anumit produs cosmetic! Si daca mie nu mi-a priit asta nu inseamna ca tie nu poate sa-ti priasca. Fiecare ten are nevoi si cerinte diferite!"

    very well said!! pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Unele produse desi au promovare sunt low quality asa ca dezamagirea este mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca: nici eu nu stiu de ce:-??Pacat!Asa isi pierd potentialii clienti
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ela:Dezamagirea a fost mare pt mine pentru ca nu e un produs bun conform nevoilor mele,dar am vazut alte fete care sunt multumite de acest fdt.
    Asta e...suntem diferiti;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca daca mi-as fi luat si eu 02(si m-a tentat) ar fi fost un dezastru. :)) Eu am tenul mai deschis decat tine, deci gandeste-te cum as fi aratat. :))

    Asa pot sa spun ca e ok si desi e putin mai deschis decat tenul meu la mine se adapteaza.
    In legatura cu rezistenta, puterea de acoperire si cu oxidatul sunt total de acord cu tine.

    Pup u!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anda: bine ca nu ti-ai luat 02,ai facut o alegere foarte buna;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Deea.Din descrierile tale,cred ca avem cam acelasi tip de ten.Tu ce fond de ten folosesti?Care iti acopera cel mai bine porii dilatati?Eu nu-mi mai suport fata :((

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim: Buna.Pana in momentul de fata.cel mai bun pt mine este Revlon Colorstay,urmat de Vichy AeraTeint Pure.Astea 2 acopera cel mai bine porii dilatati si au si un grad de rezistenta mult mai mare.Pt mine e important si acest aspect;)

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt total de acord cu ceea ce ai spus tu despre acest fond de ten..ma gadeam ca este mai bun ca revlon colorstay sau photoready pe care le am din pacate nunata la photoready nu mi s epotriveste dar e foarte bun fondul de ten...ivatherm l-am laut la recomandarea dermatologui dar si pentru mine este o dezamagire..cam dupa vreo 1-2 imi luceste fata groaznic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim: sincer sunt foarte dezamagita de el,pentru un produs dermatocosmetic este foarte slab calitativ in comparatie cu alte branduri!
    Pacat!Asta e;)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors