22 aprilie 2011

Make-up inspired by: Blue Aqua Fish !

Hello my ladies.


In urma concursului pe care l-am organizat,am aflat parerile ,impresiile si sfaturile voastre pentru blogul meu.Mi-ati impartasit dorintele legate de ce anume va doriti sa scriu pe blog si asa cum am mai spus(aici) o sa va respect toate dorintele.Usor usor sper sa reusesc sa va satisfac toate cerintele!

Una dintre dorintele voastre o s-o indeplinesc astazi!:D

V-ati dorit o rubrica cu Make-up inspired,cu machiaje fantezie sau ce ma inspira pe mine atunci cand realizez un look.
In general gasesc inspiratie in tot ce ma inconjoara fie el un obiect sau chiar un sentiment.Pot sa incep de la un banal imprimeu pana la reviste de fashion si terminand cu natura sau chiar cu animalute.

Astazi m-am simtit inspirata de un pestisor.In urma cu cateva saptamani am fost la Gradina Zoologica,nu vreau sa va intristez si sa va povestesc experienta de acolo pentru ca e devastatoare!
Cel putin pentru mine a fost o imagine oribila sa vad animale triste,obosite si fara chef de viata,cu o bucata de carne veche de 3 zile langa ele,care nu ma tresar nici la cel mai mare zgomot.
E pacat si trist in acelasi timp!

In afara de aceste imagini nu tocmai placute,am avut ocazia sa vad un acvariu superb cu niste pestisori ireali as putea spune.Cu o gama larga de culori si de forme date unor pestisori cum vezi numai in poze si crezi ca sunt modificate in Photoshop.
Ei bine,nu! Acesti pestisori erau cat se poate de reali!!!!Mi-ar fi placut sa va pot arata poze insa din pacate nu se poate pentru ca n-am avut voie sa-i fotografiem.

De aceea mi-am permis sa iau o poza de pe net si sa va arat pestisorul care m-a inspirat astazi in realizarea acestui look.

I hope you like it!



Inspiratia:


Interpretarea mea:















Probabil ca o sa-mi spuneti ca mai trebuia lucrat la bleending insa eu am preferat sa-l las asa.Am vrut sa pastrez liniile "dure" ale pestisorului.Nu stiu daca e cea mai reusita combinatie,poate ca ar fi mers mai bine un albastru mai electric,dar pe care nu-l detin:( din pacate!

Produse folosite:

  • Primer Elf
  • Creion Ada albastru -intins pe toata pleoapa mobila
  • Trusa Deborah
  • Paleta 88 matte
  • Gel liner True Black CostalScents
  • Burjois Contour Clubbing Waterproof-41 black
  • Mascara Power Curl Oriflame








That was all for today! Ma intorc in bucatarie la pregatit bunatatile pentru Paste!

Pupici
Bye!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

20 de comentarii:

  1. Primul lucru care mi-a trecut prin minte cand am vazut prima poza a fost pestisorul albastru din Finding Nemo!
    Imi place mult interpretarea ta, iar trusa aceea de la Deborah e mai mult decat adorabila!<3
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Sooo nice,look at my blog for )(maybe) inspiration....


    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Maddailade: ai dreptate,chiar seamana:)))Am si uitat de filmul acela:)))
    Iti multumesc,ma bucur ca iti place interpretarea mea>:D<

    Trusa de la Deborah este adorabila dar nu sunt foarte multumita de varietatea culorilor:)))
    O folosesc mai rar:D

    te pup scumpa si iti doresc un Paste fericit!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Camy: multumesc,I'm glade you like it:P

    te pup si iti urez un Paste fericit alaturi de cei dragi:*

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar ca sunt superbe culorile ♥ lovely look!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce cute e pestisorul, parca zambeste! :))

    Frumos machiajul! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. superb!!!iti doresc un paste fericit alaturi de cei dragi!te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. iti doresc sa ai parte de sarbatori fericite alaturi de familie si cei dragi! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte draguta aceasta rubrica! Iar machiajul super! Ca intotdeauna! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Special K: si mie imi plac foarte mult culorile:X
    multumesc scumpa:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra::)))))da e un pestisor fericit:P

    Multumesc!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Andra: iti multumesc frumos:*
    Un Paste fericit si tie!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. A.M: Multumesc,la fel iti doresc si tie:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Mona: ma bucur ca iti place >:D<
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. E foarte frumos realizat. Imi plac mult nuanta de albastru folosita pe pleoapa si cea de galben folosita in interiorul ochiului.

    Cat despre Gradina Zoologica, am facut si eu greseala de a merge acum cativa ani... mi s-a parut oribil ce am vazut si nici nu mai spun de fumul de mici care batea exact in custile animalelor.
    Am mers vacanta asta in gradina zoologica din Berlin si am ramas masca la cat de fericite erau animalutele, cat spatiu aveau, ce bine era ingrijit totul... Din pacate, nu stiu daca o sa prind macar jumate din civilizatia de acolo in Romania.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte acvatic machiajul :p
    You did it again!
    Imi place unde ai plasat galbenul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Little D: ma bucur ca iti place:P multumesc:*

    Cat despre Gradina Zoologica,de data asta nu am simtit mirosul de mici,chiar parea o zona destul de abandonata desi s-a dezvoltat foarte mult din punct de vedere imobiliar. In ritmul asta cred ca o s-o inchida!
    Oricum noi nu o sa ne ridicam niciodata la nivelul celor din alte tari.Asta e clar!

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors