2 aprilie 2011

Review: Plante System - Produse bio

Hello my girls,


In urma cu cateva saptamani am primit spre testare 2 produse bio,noi pe piata din Romania insa destul de cautate si apreciate in alte tari.
Compania se numeste Arkopharma si au o gama de produse organice si ecologice pentru ten si corp numita Plante System.

Aceasta gama de produse au la baza ingrediente de origine bio obtinute in mod organic cu o tehnologie inovatoare de obtinere a ingredientelor, pastrand proprietatile naturale ale extractelor folosite.

Ce m-a atras in mod special la aceasta gama de produse:

  • 98%-99% din ingredientele folosite sunt bio
  • nu folosesc conservanti si alcool
  • nu contine parabeni si phenoxyethanol
  • lipsa parfumurilor sintetice
  • produsele nu sunt testate pe animale
  • ambalajele sunt reciclabile
  • respecta natura si mediul inconjurator

Gama de produse este destul de larga,incepand de la ingrijirea tenului,a ochilor,buzelor dar si a corpului.
E am primit 2 produse si anume: Lotiune micelara Purete cu extract de balsam de lamai si ceai verde si Fluid hidratant cu extract de Floare de Colt si Antarcticine.

Le-am testat mai bine de 2-3 saptamani si am reusit sa-mi formez o parere obiectiva despre ele.




Lotiune micelara Purete cu extract de balsam de lamai si ceai verde




Descrierea producatorilor :

Apa Micelara Pureté cu extractde balsam de lămâi şi ceai verde combină blândeţea şi eficacitatea unei curăţări uşoare cu prospeţimea răcoritoare şi tonifiantă dinbalsamul de lămâie. Este potrivită pentru demachierea feţei şi ochilor, curăţând pielea în profunzime. Tenul îşi recapătă astfel aspectul luminos, catifelat şi mat.


Parerea mea:







La o prima vedere mi s-a parut huge,are 400 de ml si cu siguranta o sa ma tina o vesnicie,in al 2-lea rand m-a acaparat mirosul,care imi aduce aminte de socata din copilarie.
Pentru unii dintre voi s-ar putea ca acest miros sa fie un pic cam mult,un pic greoi desi nu persista foarte mult pe piele. La inceput si mie mi s-a parut un pic cam ciudatel dar m-am obisnuit repede.

Lasand la o parte mirosul,dupa utilizare,aceasta lotiune micelara mi-a lasat pielea curata,fina si cu o usoara senzatie de prospetime.
Curata foarte bine tenul de orice urma de machiaj ramas in urma demachierii,insa necesita folosirea unei creme hidratante imediat dupa utilizare,pentru ca are tendinta de a usca un pic tenul.

Puncte minus nu prea am,mi se pare o lotiune buna care isi face treaba!

In concluzie o recomand persoanelor care au ten mixt sau gras nu si celor cu tenul uscat sau normal.
Gramaj: 400 ml
Pret: 63 lei


Fluid hidratant cu extract de Floare de Colt si Antarcticine



Descrierea producatorilor:

Această cremă hidratantă are la baza 2 componente unice, rare şi preţioase, rezultate în urma unor descoperiri inedite. Ingrediente ca floarea de colţ – comoara Alpilor care creşte la altitudini de peste 2700 m – conţin antioxidanţi foarte puternici şi celule de protecţie, având calităţi anti-inflamatoare şi anti-microbiene.
O altă descoperire inedită – Antarticina, o glicoproteină izolată de cercetatori în Oceanul Antarctic– hidratează pielea în profunzime, asigurând stabilitatea proteinelor şi a lipidelor atunci când pielea este expusă frigului sau uscăciunii extreme.
În plus, aceste ingrediente sunt recunoscute şi pentru proprietăţile protectoare şi regeneratoare care asigură pielii îngrijirea optimă.




Parerea mea:




I love it,love it!!!!
Spre deosebire de Lotiunea micelara,mirosul acestei creme este divin,nu pot sa-l descriu in cuvinte sau sa-l aseman cu ceva. Pur si simplu imi place,este un miros floral-fresh zic eu dar care la fel dispare imediat ce crema a intrat in piele.

Legat de textura,asa cum ii spune si numele este fluida,usoara si intra foarte repede in piele.
Desi este destinat tenului normal,eu o recomand mai mult tenurilor grase sau mixte pentru ca are efect matifiant.
Imediat dupa aplicare tenul este hidratat,cu o usoara senzatie de prospetime si racoare.O cantitate foarte mica de produs este suficienta pentru intreaga fata.
Se absoarbe foarte repede si are un efect de matifiere care se pastreaza 2-3 ore.
Este excelenta ca baza de machiaj,fondul de ten se aseaza mult mai bine dupa folosirea acestei creme.
Contine substante antiageing si antirid cum sunt : Sodium Hyaluronate si Antarcticine (Pseudoalteromonas Ferment Extract) care au un rol semnificativ in diminuarea ridurilor si in cresterea productiei de colagen.

In concluzie o recomand cu multa caldura!
Deocamdata am pus-o de o parte pentru a testa si Crema matifianta Ivamat de la Ivatherm iar la sfarsit o sa iau o decizie in ceea ce priveste aceste 2 creme si care dintre ele se merita sa o cumpar.

Gramaj :40 ml
Pret : 70 lei

Din cate am intales aceste produse se gasesc deocamdata in farmaciile Sensiblu.

Pentru mai multe informatii intrati pe pagina lor de Facebook


That was all girls.

Sper ca v-a placut acest review!

Astept sa-mi scrieti in continuare pe adresa deea.beauty@yahoo.com

Sa aveti un weekend superb!
Pupici
Bye

Ps: nu uitati sa ma votati aici daca v-a placut acest look.

12 comentarii:

  1. Ambele suna foarte bine, mai ales ca eu sunt foarte atrasa de produsele bio. Am sa ma uit dupa ele cu siguranta! Pupici, weekeend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ar tenta apa micelara...:) o sa le caut si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, nici nu auzisem de produsele astea. Suna bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Georgiana: stiu cat de atrasa esti de produsele bio:))
    Oricum eu le recomand,nu numai pentru faptul ca sunt bio ci pentru eficienta de care au dat dovada,cel putin pentru tenul meu.

    Weekend placut si tie!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nixia: daca te tenteaza..go for it;) merita incercata!
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Anda: sunt produse foarte noi pe piata din Romania tocmai de aceea se gasesc destul de greu,cel putin pentru moment au reusit sa le introduca doar in farmaciile Sensiblu.
    Sunt produse foarte bune,dupa parerea mea si merita incercate.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Desi descrierea ta m-a incantat sunt scumpe pentru bugetul meu :(
    Nu imi permit sa investesc 700.000 lei doar pe un produs.
    Anyway good review!
    Multumesc oricum!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ela: te cred si te intaleg pe de o parte dar gandeste-te ca asta e o investitie pe termen lung pentru ca iti ajunge mult timp aceste produse. Gandeste-te ca lotiunea micelara spre exemplu are 400 de ml dublu fata de cele cele de pe piata care au 200 de ml. De exemplu lotiunea micelara de la Vichy are 100 ml su cota peste 40 de lei daca nu ma insel!
    Si eu cred ca mai bine sti ca dai 70 de lei pe un produs bun care sa-ti faca bine decat sa dai 10 lei pe o crema care te umple de bubite si mai mult rau iti face!

    Nu stiu eu asa gandesc,frumusetea tenului meu e importanta si merita sa investesc 70 de lei care in fond nu e o suma exorbitanta fata de alte firme cu "pretentii".

    Multumesc pentru aprecieri:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu placere!
    Nu te contrazic,stiu ca ai dreptate insa momentan ma limitez la ceva mai accesibil.
    Oricum daca tine mult atunci da,este ok asa,sa dai odata la ceva timp 700.000 lei decat sa cheltui o suma mai mica dar sa ajunga putin si fi nevoita sa cumperi iar si iar pentru ca depasesti suma de 700.000 lei deci tot acolo ajungi.
    Poate cand o sa am ceva mai multi bani o sa iau si eu una pentru ca sincer mi-as dori din suflet sa pot sa folosesc mai multe produse de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Par niste produse bune din ce spui tu. De ceva timp am inceput sa-mi iau doar bio, si mi se pare ca se vede o mica diferenta. Am sa merg la sensiblu sa-mi iau si eu, stii cumva daca se gasesc si in sticlute mai mici?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ela: te intaleg,nici eu nu-mi permit foarte multe chestii pe care mi le doresc,dar macar din cand in cand mai fac si eu cate un efort financiar. Tot pentru mine binele meu este!

    te pup scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihaela: sa sti ca si eu de a lungul vremii am inceput sa folosesc ceva produse bio si pe alocuri chiar am observat o diferenta.

    Din cate stiu eu,nu exista o varianta mai micuta pe piata din Ro. Daca vrei mai iti pot trimite lista de preturi si cantitati ale produselor disponibile in Ro.
    Lasa-mi un mail pe adresa mea deea.beauty@yahoo.com si iti trimit:)

    te pup

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină

Recent Visitors